Wie heeft er nog meer een grote Krack C???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:54

ik zie op marktplaats een jaarling merrie van Krack x Junior ziet er behoorlijk groot uit!!

sphinxie
Berichten: 816
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:55

Mijn Krack C merrie is vorig jaar gemeten met 1.67m, maar ze is nu 3,5 en ik denk toch iig wel 1.70... Ik ben specifiek op zoek geweest naar een merrie van Krack C en degene die ik gezien heb hadden allemaal een goed karakter zowel op stal als onder het zadel. Ze varieerden tussen de 1.65m en 1.75m.

Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:26

Bij ons op stal staat ook een grote krack c een 6 jarige merrie ze is denk ik rond of net boven de 1.80 m btw een super lief dier!!!

Cil_
Berichten: 809
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:45

Op marktplaats.net stond een 3-jarige Krack C van 1.46m.

kwak

Berichten: 90
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:29

Een vriendin van mij heeft nu ongeveer 3 weken een krack c. Ze is 3 jaar en 1.70 donker bruin en heeft vier witte benen. Erg lief paard moet ik zeggen. Party!!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 08:12

kwak schreef:
Een vriendin van mij heeft nu ongeveer 3 weken een krack c. Ze is 3 jaar en 1.70 donker bruin en heeft vier witte benen. Erg lief paard moet ik zeggen. Party!!


Haha, wat grappig, ik heb die van mij nu net iets meer als drie weken. Ze is 3,5 jaar en heeft ook 4 witte benen Haha!
En die van mij is ook echt heel erg lief Haha!
Mag ik vragen waar dat paard staat in nieuw-vennep? Die van mij staat in lisserbroek, bij enthoven Lachen , ken je dat?

kwak

Berichten: 90
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 09:58

jarrah"]
[quote="kwak schreef:
Een vriendin van mij heeft nu ongeveer 3 weken een krack c. Ze is 3 jaar en 1.70 donker bruin en heeft vier witte benen. Erg lief paard moet ik zeggen. Party!!


Haha, wat grappig, ik heb die van mij nu net iets meer als drie weken. Ze is 3,5 jaar en heeft ook 4 witte benen Haha!
En die van mij is ook echt heel erg lief Haha!
Mag ik vragen waar dat paard staat in nieuw-vennep? Die van mij staat in lisserbroek, bij enthoven Lachen , ken je dat?
[/quote]

Ja ik ken enthoven wel!!!! ik heb er ook gestaan met me paard Lex. Stond buiten tegen over de bak. Ik geloof dat carina later in die stal stond toen ze haar paard nog had. *LOL* . Maar Marijke (die ken je denk ook nog wel) van Loulou en Fame heeft nu een Krack c. Nagelbijten / Gniffelen

kwak

Berichten: 90
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 10:00

jarrah"]
[quote="kwak schreef:
Een vriendin van mij heeft nu ongeveer 3 weken een krack c. Ze is 3 jaar en 1.70 donker bruin en heeft vier witte benen. Erg lief paard moet ik zeggen. Party!!


Haha, wat grappig, ik heb die van mij nu net iets meer als drie weken. Ze is 3,5 jaar en heeft ook 4 witte benen Haha!
En die van mij is ook echt heel erg lief Haha!
Mag ik vragen waar dat paard staat in nieuw-vennep? Die van mij staat in lisserbroek, bij enthoven Lachen , ken je dat?
[/quote]


We staan trouwens in Leimuiden