Wie kent de hengst Bonanza?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Wie kent de hengst Bonanza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 23:31

Kent iemand de hengst Bonanza? Wij hebben een 3-jarige merrie van Bonanza op stal staan. Zij heeft een KWPN-papier. Weet iemand meer over deze hengst?

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 08:43

Barrie schreef:
Kent iemand de hengst Bonanza? Wij hebben een 3-jarige merrie van Bonanza op stal staan. Zij heeft een KWPN-papier. Weet iemand meer over deze hengst?


Bij ons werd vroeger gedekt met een bonte eigen KWPN-hengst Bonanza, foto van hem staat onderin mijn profiel. Er is geen KWPN-goedgekeurde hengst die Bonanza heet, maar als de dekking werd aangemeld kregen de nakomelingen een blauw KWPN-papier. Vertel eens iets meer over deze merrie, kleur, naam, etc......

PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 08:56

Ik ken wel een hengst die Bonanza heette. Was een bonte nakomeling van Samber uit volgens mij een Maykel merrie en nergens goedgekeurd.

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:30

zoekie schreef:
Ik ken wel een hengst die Bonanza heette. Was een bonte nakomeling van Samber uit volgens mij een Maykel merrie en nergens goedgekeurd.


Zie mijn profiel, we hebben het over exact dezelfde hengst Knipoog . Met die knappe jongen ben ik zo'n beetje opgegroeid. Heb er drie nakomelingen van gehad uit de merrie Ziolette. Waar ken jij Bonanza van? Hij staat (als ie nog leeft tenminste) ter dekking in franstalig Belgiƫ. Ik heb hem daar naartoe verkocht toen de man die met hem fokte met "pensioen" ging. Helaas het contact verloren toen de zakenpartner van de vrouw van wie hij nu is daar wegging. Aangezien mijn frans bagger is en hun nederlands net zo slecht is het contact stuk gelopen Verdrietig .