Waar kun je een goede sport/fok merrie vinden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:58

sigrid1182 schreef:
Ik weet nog een 12 jar merrie van brentano II die drachtig is van Indoctro maar niet geschikt voor de sport....heeft div nafok.

Is die KWPN?

phillip
Berichten: 50
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: boutersem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:09

LuvdaTossa schreef:
Bij ons op stal staat nog een Rohdiamant merrie. Haha! die iig te koop is. De rest is zeker niet te koop. Ze is 8 jaar, Zdressuur en heeft inmiddels twee nakomelingen bij ons gebracht.

Maar ja, bij een goede fokmerrie en sportmerrie liegen de prijzen er ook niet om!

mag ik vrage wat de prijs is ?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:09

Wij hebben er ook nog een hele beste staan...........

phillip
Berichten: 50
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: boutersem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:09

LuvdaTossa schreef:
Bij ons op stal staat nog een Rohdiamant merrie. Haha! die iig te koop is. De rest is zeker niet te koop. Ze is 8 jaar, Zdressuur en heeft inmiddels twee nakomelingen bij ons gebracht.

Maar ja, bij een goede fokmerrie en sportmerrie liegen de prijzen er ook niet om!

mag ik vrage wat de prijs is ?

phillip
Berichten: 50
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: boutersem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:10

GribaldiFAN schreef:
Waar moet je zoeken als je een leuke merrie zoekt uit een goede lijn niet te oud die ook geschikt is voor de sport?
Waar hebben jullie je merrie gevonden?

kijk anders een op www.paardenexpert.nl

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:42

Wat bloed betreft zou ik eerder voor de caritas x zaire gaan als de rohdiamant... ---> je wou beetje apart bloed, dan ga je niet voor de rohdiamant; daar zijn er al een heleboel van. Met name zaire zijn er niet zoveel van (hengst stierf jong) en de nafok doet het imo goed. (de merries) Caritas is natuurlijk ook geen verkeerde hengst.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 08:42

bloed mag idd wel beetje interessant zijn. Wil ook geen hengsten in de lijn die later op grond van de nakomelingen zijn afgekeurd. (iig niet in de 1e 3 generaties). Die merrie zijn er namelijk meer dan genoeg. Btw wat is dan een prijsindicatie vn die rhodiamant?

PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:43

in mijn profiel vind je die hahahah grapje.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 17:09

annegti schreef:
Wat bloed betreft zou ik eerder voor de caritas x zaire gaan als de rohdiamant... ---> je wou beetje apart bloed, dan ga je niet voor de rohdiamant; daar zijn er al een heleboel van. Met name zaire zijn er niet zoveel van (hengst stierf jong) en de nafok doet het imo goed. (de merries) Caritas is natuurlijk ook geen verkeerde hengst.



Caritas is natuurlijk ook geen verkeerde hengst

Zijn vaak niet de grootste.