Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Winkeldorp's King/ Hogenhof's Cyrano, welsh A, wie kent ze?

 
Profiel   

Ik heb al via google gezocht, maar heb eigenlijk niets over ze kunnen vinden, alleen een afstammeling.

Wie weet er wat meer over deze beide hengsten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-05 17:59 



 
Profiel   

Even Gaby hier:
Hoe heet ze?
Winkeldorps King is 3x de echtgenoot van onze Cindy geweest, en Cyrano 1x.
King is (of was) een heel gave schimmel. Cyrano is (of was) een vosje. De laatste heb ik ook op video.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-05 17:28 



 
Profiel   

Geweldig Gaby

Inmiddels staat het ponietje al bij ons op stal Stamboeknaam is Emma Roepnaam Bluebell. Ze is 6 jaar en haar moeder heet Iris, ze is gefokt in Est, weet zo gauw even niet de naam van de fokker. De papieren liggen nog in de auto en ik heb geen zin om op te staan

Ik ben heel benieuwd naar de video

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-05 17:35 



 
Profiel   

Leuk zeg! Beide hengsten hebben bij Bart Stap in Buren gestaan.
Hoop dat video het nog doet, maar als dat zo is kom je maar gauw kijken.
Halfzusje van Bluebell heet Evergreen's Evita en start wedstrijden bij de Rijnruiters. Is bij ons geboren.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Ik kom haar morgen bewonderen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-05 17:43 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Opa King is na zijn fok activiteiten een ruin geworden en zadelmak gemaakt. Mijn zoontje is het 17e kind wat op hem leert rijden. Hij wordt dit jaar 31 en is nog heel fit.
Heeft een van jullie nog foto’s of info over zijn nakomelingen? Dat zou heel leuk zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 19:08 



 
Profiel   

Hoeve1840 schreef
[ [url=m/9Uhics.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZIGTR0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Opa King is na zijn fok activiteiten een ruin geworden en zadelmak gemaakt. Mijn zoontje is het 17e kind wat op hem leert rijden. Hij wordt dit jaar 31 en is nog heel fit.
Heeft een van jullie nog foto’s of info over zijn nakomelingen? Dat zou heel leuk zijn


Wat leuk om wat van hem te horen.
Mijn Cindy is op 1 december jl op 37,5 jarige leeftijd overleden. Heb via dit topic contact gehad met één eigenaresse (of in ieder geval voormaleige eigenaresse) van een nakomeling van King en Cindy. Dat was in 2013. Hoe lang hebben jullie King al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 20:20 



 
Profiel   

gabyfedde schreef
Hoeve1840 schreef
[ [url=m/9Uhics.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZIGTR0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Opa King is na zijn fok activiteiten een ruin geworden en zadelmak gemaakt. Mijn zoontje is het 17e kind wat op hem leert rijden. Hij wordt dit jaar 31 en is nog heel fit.
Heeft een van jullie nog foto’s of info over zijn nakomelingen? Dat zou heel leuk zijn


Wat leuk om wat van hem te horen.
Mijn Cindy is op 1 december jl op 37,5 jarige leeftijd overleden. Heb via dit topic contact gehad met één eigenaresse (of in ieder geval voormaleige eigenaresse) van een nakomeling van King en Cindy. Dat was in 2013. Hoe lang hebben jullie King al?


37, wat een leeftijd en wat zal je Cindy missen zeg. King is sinds november bij ons om zijn oude dag door te brengen en nog wat bereden te worden door onze kids. De afgelopen 5 jaar stond hij bij buren verderop en ik heb ook contact met de kinderen die hem daarvoor bereden (die zijn inmiddels rond de 20) De eigenaar van King heeft hem na 3 jaar dekhengst te zijn geweest terug gekocht voor zijn dochter en daarna door allemaal kinderen laten berijden. Hij is nog steeds de eigenaar maar heeft zelf geen pony’s meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 08:58 



 
Profiel   

Is Cindy s vader Chiel Ceiniad?
Ik vond 5 kinderen van King op allbreedpedigree.com Ook Emma/Bluebell staat daartussen. Echt leuk om zo meer te weten te komen over de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 09:14 



 
Profiel   

Hoeve1840 schreef
Is Cindy s vader Chiel Ceiniad?
Ik vond 5 kinderen van King op allbreedpedigree.com Ook Emma/Bluebell staat daartussen. Echt leuk om zo meer te weten te komen over de paarden.


Nee Cindy’s vader was Twyford Pepper.
Ik stuur je een pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-21 16:31 



 
Profiel   

Hoeve1840 schreef
Is Cindy s vader Chiel Ceiniad?
Ik vond 5 kinderen van King op allbreedpedigree.com Ook Emma/Bluebell staat daartussen. Echt leuk om zo meer te weten te komen over de paarden.

Ik weet dat dit een oud topic is maar na zoeken kwam het boven. Ik heb nu bijna een jaar Kattenest Donna, een dochter van Winkeldorp's Ellis die op haar beurt een dochter is van Winkeldorp's King en de merrie Coelenhage's Diane. De vader van mijn pony is Baledon high Society, mijn pony is een echte kinderleerpony en ik zet haar dan ook in voor de kinderlessen. Ik herken wel wat van de uitstraling van king en dus ook van zijn fijne karakter. Ze is momenteel hoog drachtig van Davinci du Bois. Ze was met hengstigheid niet in beweging te krijgen en ik zit zelf helemaal niet en de welsh dus voor mij een te grote zoektocht welke haar zou verbeteren. Mede ook omdat ik niet wil inleveren op karakter.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 06:28 



 
Profiel   

[ img ]
Wat leuk! Wij hebben King nog steeds, hij is bijna 33 en mijn zoontje rijdt nog af en toe op hem om hem fit te houden. Echt een gouden pony. Hou me op de hoogte over het veulen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 14:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen