Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Foto's markt puinhoop/werkt niet.

 
Profiel   

Ik zat wat nieuwe advertenties te maken, maar de upload voor de foto's werkt niet. Althans hier niet. Blijft hangen als ik een foto geselecteerd heb en die wil uploaden. Klik ik ondanks dat verder krijg ik in eerste instantie ook geen foto te zien bij de advertentie. Bewerk ik de advertentie, komt ineens de al geuploade foto ook tevoorschijn. Altans in het klein, hij is niet aanklikbaar. En de advertentie is ineens een chaos, met HTML code erin.


[ img ]

En mijn oudere advertenties, die er al even opstaan, zie je de foto's wel in het klein. maar zijn ze niet aanklikbaar.
Iemand enig idee? Of ben ik de enigste?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 12:08 



 
Profiel   

Problemen met de foto's op de Bokt Markt worden vaak veroorzaakt door een Addblocker. Heb je die toevallig aan staan voor Bokt? En zo ja, is het probleem er dan ook nog als je de Addblocker uitschakelt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 15:30 



 
Profiel   

Aangezien je vraag over de markt gaat verplaats ik je topic naar MarktZaken

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 15:51 



 
Profiel   

JPitty schreef
Problemen met de foto's op de Bokt Markt worden vaak veroorzaakt door een Addblocker. Heb je die toevallig aan staan voor Bokt? En zo ja, is het probleem er dan ook nog als je de Addblocker uitschakelt?


Die staat idd aan. Ik ga testen.

Edit: getest. de oude advertenties werken dan wel normaal. De nieuwe blijven de HTML in de tekst staan.

2e edit voor Bart: firefox, nieuwste versie. Windows 10 laptop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 16:17 



 
Profiel   

Ik kan bij jou advertenties de fotos goed bekijken en zie ook de html in de tekst staan.
Mogelijk moet je ze opnieuw posten met de adblocker uit? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 16:20 



 
Profiel   

Addblocker uit heeft dan inderdaad geen effect meer op een advertentie die je al geplaatst hebt. Wat gebeurt als je hem met de addblocker uit opnieuw maakt en post?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 16:42 



 
Profiel   

Geen idee, want dat ga ik dus niet meer testen. Ik heb die adblocker niet voor niks op mijn laptop staan en ook voor bokt ga ik die niet uitzetten.
Het topic mag dicht wat mij aangaat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 17:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen