Regels?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Regels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 17:51

Wat ik zo snel niet kan vinden is of de regels voor markt hetzelfde blijven als bij ea? Denk aan adverteren voor derden etc

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:01

BartVB @ [MZ] maximum aantal advertenties?


BartVB schreef:
Op dit moment is het systeem nog voor iedereen gratis maar dat is iets dat op termijn gaat veranderen, zekere voor commerciele gebruikers. Tot die tijd stellen we het zeer op prijs als je je iets in wilt houden wat betreft het spammen. Voor de gebruikers is het niet prettig als ze eerst door 200 artikelen van webshops heen moeten als ze op zoek zijn naar een 2e hands artikel :)

Maar om antwoord te geven op je vraag; er is geen maximum aantal advertenties, wel is het zo dat dubbele advertenties niet toegestaan zijn. Verder willen we eigenlijk zo veel mogelijk regels schrappen, aan de hand van de ervaringen die we de komende tijd op doen komt er een nieuwe set regels. Hoe beter men zich gedraagt, hoe soepeler die regels worden dus :D

Helemaal regelloos wordt het ook niet natuurlijk, paar belangrijke dingen:
- Geen dubbele advertenties
- Plaats artikelen in de categorie waar ze horen
- Geen advertenties voor derden (want dan weet je als bezoeker niet met wie je handelt)

De verdere details zijn dus voor een groot deel afhankelijk van de komende periode.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Regels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 18:06

Dit blijft dus zo? Ook staks in de betaalde versie?
Argument dat je niet weet met wie je handelt vind ik trouwens kul.... Dat kan je er gewoon bij zetten. Het is sowieso niet waterdicht want als ik straks ee advertentie zet, wie zegt dan dat het van mij is?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41667
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:08

Marga schreef:
aan de hand van de ervaringen die we de komende tijd op doen komt er een nieuwe set regels.


De 'advertenties voor derden' is een van de dingen die hier op de evaluatielijst staan. O.a. ivm het feit dat er steeds vaker partijen bemiddelen bij de (ver)koop van een paard.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Regels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 18:10

Duidelijk Bart, dank je. Ik wacht af :j

jammerr

Berichten: 914
Geregistreerd: 31-08-07
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:01

BartVB schreef:
Voor de gebruikers is het niet prettig als ze eerst door 200 artikelen van webshops heen moeten als ze op zoek zijn naar een 2e hands artikel :)


Dit is inderdaad iets heel storende (zie ook marktplaats, waar dat dus ook moet.) Op motor-forum hebben ze hier een handige oplossing voor, misschien iets om aan te denken. Je kunt hier voor categorie aanbieder kiezen, dus motor-forummers (MR-ers), particulier, zakelijk en alles.

Zie:
http://www.motor-forum.nl/motorshopper/ ... toren.html

sorry als jullie al een oplossing hadden, ik probeer alleen mee te denken

voor de rest superidee