Foto's verplaatsen advertentie omslachtig en niet foutloos

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37323
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Foto's verplaatsen advertentie omslachtig en niet foutloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 18:11

Ik merk net op het moment dat ik de foto volgorde bij de advertentie wil veranderen het erg omslachtig is en niet helemaal goed gaat.

Ik wilde de 2e foto op de eerste plaats zetten en omgekeerd. Ik moet daarvoor eerst de eerste foto verwijderen. Alleen de 1e en 2e keer verwijderde hij ook de 2e foto meteen erbij in een beweging. de derde keer werd idd alleen de 1e foto verwijdert.

Om een foto op de 2e plaatst te zetten als er nog een foto bijstaat (de oorspronkelijke 3e foto die daar ook moet blijven staan) betekend dat eerst de derde weggehaald moet worden, de nieuwe 2e weer geladen moet worden om daarna de derde ook weer te doen. Is het ngo te volgen.

Is het mogelijk om naast de knop verwijderen een optie foto veranderen bij te zetten. Scheelt een hoop werk.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41667
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Foto's verplaatsen advertentie omslachtig en niet foutloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:21

Je kan de volgorde van de foto's veranderen door ze te verslepen?

Zie je deze pijltjes?

Afbeelding

Daarmee zou je de volgorde moeten kunnen veranderen? Eerste foto in die lijst wordt overigens gebruikt voor de kleine afbeelding in de zoekresultaten en op de hoofdpagina.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37323
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 18:22

Die pijltjes had ik niet gezien eerlijk gezegd. En de reden van de foto ruil was idd de foto bij de zoekresultaten. Daar komt de kleur beter tot uiting.

Edit pijltjes getest en het werkt. Fijn :D