Alleen aanmelden op Bokt om Markt advertenties te plaatsen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:16

bakkabouter schreef:
meggiesannie schreef:
Ik zou het niet fijn vinden om op te BM de 25 nuttige berichten regel te hebben.
Want sommige bokkers hebben nog geen 25 nuttige berichten geplaatst en zitten wel regelmatig op bokt.
Dat zou voor dat persoon niet fijn zijn! :)


Als iemand al 3 jaar een meelees-account heeft, en in al die tijd een bericht of 5 heeft geplaatst, geeft dat mij nog steeds meer vertrouwen dan iemand die zich pas 5 minuten voor het plaatsen van de advertentie heeft aangemeld. Toch zal ik steeds de voorkeur geven aan iemand die redelijk "actief" is, zeker als het gaat om een advertentie voor een paard.
En ja, ook dat kan verkeerd gaan. Ik ben zeer recent nog geconfronteerd met een vroegere "bekende bokker" die blijkbaar niet was wie of wat ze liet uitschijnen en gemaakte afspraken vierkant aan haar laars heeft gelapt. Het geeft dus geen garantie. Maar bij iemand die nét lid is, zonder berichten of ook maar enige link met de niet-virtuele wereld, heb je nog minder garantie. Elk beetje informatie helpt.
En als iemand om wat voor reden dan ook niet op het forum wil reageren, dan heeft die persoon daar alle recht toe. Maar dan heb ik als koper vervolgens ook alle recht om op een gelijkaardige advertentie van een andere, actievere bokker te reageren :)


Is het misschien een idee om er dan ook een tijd aan vast te zetten, bijvoorbeeld een jaar ? en dan minstens in het kwartaal langer dan zoveel tijd online (lees een paar uur), zodat het ook echt een meelezer is en niet een die een account aanmaakt en 1 jaar wacht.
Dan ernaast toch wel de 25 berichten, niet om betrouwbaarheid maar het is maar een kleine moeite, vooral om alles waarop je kan reageren voor echte paardenliefhebbers meer dan genoeg is, maar dat is een te grote moeite voor mensen die het alleen om de markt gaat en niet meer om het bokt zelf.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:18

laraxXxemma schreef:
is een zadel niet gewoon een onderdeel van je tuigage dan ?
ik dacht dat dat er gewoon bij hoorde ...


Nee hoort onder het kopje zadels.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70610
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Alleen aanmelden op Bokt om Markt advertenties te plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:26

Ik zie meerdere berichten langs komen of we de 25 regel post niet op een andere manier weer in werking kunnen stellen. Zoals ik al eerder in dit topic schreef gaan we dit niet doen, dit is ook uitgelegd in de links die meerdere keren in dit topic zijn geplaatst.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70610
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Alleen aanmelden op Bokt om Markt advertenties te plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 22:51

Aangezien dit topic even stil ligt en antwoord is gegeven op de vragen plaats ik hier een slotje voor het overzicht.