Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:55

Ik heb even gedubd of ik een nieuw topic zou aanmaken. Maar denk dat het hier ook wel kan.

Als commerciële aanbieder ( ;) ) zou het voor mij wel handig zijn als er een extra optie komt bij de maten. Namelijk: meerdere maten/alle maten. Dan hoef ik m'n keuze niet te beperken over welke maat ik (straks ga) invoer. Mijn collega's hoeven dan niet voor elke maat een aparte advertentie te maken.

(En helemaal leuk zou een optie zijn waarbij je ook op kleur kunt selecteren. Dus met rood, geel, bruin, zwart, meerdere kleuren)

Anoniem

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 18:42

Het leek de laatste tijd weer goed te gaan, maar vandaag weer een heleboel advertenties van één persoon, 0 berichten op het forum, alleen 60 (!) advertenties.. Erg jammer.. :(

Anoniem

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 19:34

We gaan er naar kijken :j Bedankt voor het melden.

Maaike_Ma
Berichten: 1255
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:12

zucht... nu is er weer een penny die het leuk vindt om de advertentie 20x te zetten....

Anoniem

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:17

Zouden jullie deze meldingen in een pb naar mij kunnen sturen? Dan kun je de naam erbij vermelden en dan kunnen wij als Markt Mods ernaar kijken :j

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 00:39

Kom ineens dit topic tegen en vond het wel zo netjes te reageren.

Ik heb het redelijk doorgelezen, niet alles onthouden (10 pagina's...)
Maar zie dat er heel veel over mij en mijn advertenties ging. Ook te zien aan de printscreens die gemaakt zijn.

Na aanleiding van dit topic heb ik in februari! een privébericht ontvangen. (ruim 2 maanden na het starten van dit topic)
Hierin stond dat er een nieuwe regel was, en aangegeven dat de sokken waarmee ik adverteerde wel in 1 advertentie konden omdat het alleen verschillende kleuren betrof.
Als het verschillende maten waren (die ik wel ALTIJD in 1 advertentie plaats, omdat het anders wel erg veel werk wordt) mocht ik ze wel apart zetten.
Niet echt logisch voor mij, maar oké.

Na dit bericht hebben wij dus opgelet dat er niet te veel van het zelfde geplaatst zou worden.
In maart heb ik weer een bericht gehad, dat ik de wintec boom en de wintec wijd wel in 1 advertentie kon plaatsen. (had gekund, maar dit had te maken met zoek woorden die mensen gebruiken, dus voor mij de keuze het apart te plaatsen)
In de bericht stond ook het volgende
Citaat:
advertenties voor elke maat/kleur zullen dan ook verwijderd worden

Terwijl ik hier weer lees dat dat wel mag :')

Maar ga er verder geen discussie over aan meer.
Echt duidelijk zijn ze met de regels nooit geweest (en nog steeds niet!)

Ik wil niemand tot last zijn, maar heb gewoon niet door gehad dat de ergernis zo groot was.
Ook niemand heeft dit ooit eerder laten weten, en niemand heeft hier ooit een bericht over gestuurd.
Wat ik persoonlijk jammer vind, dan had er veel ergernis voorkomen kunnen worden.

Persoonlijk hoop ik ook heeeeeeel snel op iets anders voor adverteerders zoals ik.
Vroeger met EA kon je nog een leuke aanbieding maken elke week speciaal voor bokkers, doe ik dat nu dan is de respons zo weinig dat het zinloos is.
Met EA werd een advertenties vaak op dag 1 al meer dan 200 keer bekeken (nu haal je dat soms nog na een week met een enkele advertentie als je hem op het goede tijdstip plaatst)
De vele advertenties daarintegen worden veel bekeken, en vanaf de boktmarkt wordt ook heel veel doorgeklikt naar onze site (die cijfers kunnen we zien) en komen bestellingen uit voort.
Dus voor mij is het nog steeds interessant om te adverteren op deze manier.
Mede omdat de Banners gewoonweg te veel kosten, in een banner kan ik of het bedrijf promoten of maar 1 product, en kom je niet voor in de zoekresultaten.
Met verschillende advertenties kom ik eigenlijk altijd wel met een advertentie naar voren.

Ik zag hier dat sommige mensen producten als het zelfde zien die voor mij totaal verschillend van elkaar zijn.
Dit misschien omdat ik de producten ken, bijvoorbeeld de oornetjes.
Ik plaatste er 3 of 4 (geen idee meer precies) voor mij zijn ze allemaal verschillende, niet alleen in kleuren en maten, maar ook randjes, steentjes, materiaal enz.
Mij is nu duidelijk geworden dat de marktbezoeker dit niet ziet, en dat ik daar dus op moet gaan letten.

En voor de mensen die denken dat het veel werk is, het valt wel mee.

Edit >
Het idee van die webshop aanbiedingen vind ik ook een heel goed idee :j

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 20:29

[***] schreef:
We gaan er naar kijken :j Bedankt voor het melden.

Wordt er wel gekeken naar de tems eigenlijk?
Mocht een tem niet duidelijk zijn, wat bijna onmogelijk is als klikt op alle advertenties van deze gebruiker, kan er toch even een pb komen waarom er getemd is?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:26

HTM schreef:
Kom ineens dit topic tegen en vond het wel zo netjes te reageren.

Ik heb het redelijk doorgelezen, niet alles onthouden (10 pagina's...)
Maar zie dat er heel veel over mij en mijn advertenties ging. Ook te zien aan de printscreens die gemaakt zijn.

Na aanleiding van dit topic heb ik in februari! een privébericht ontvangen. (ruim 2 maanden na het starten van dit topic)
Hierin stond dat er een nieuwe regel was, en aangegeven dat de sokken waarmee ik adverteerde wel in 1 advertentie konden omdat het alleen verschillende kleuren betrof.
Als het verschillende maten waren (die ik wel ALTIJD in 1 advertentie plaats, omdat het anders wel erg veel werk wordt) mocht ik ze wel apart zetten.
Niet echt logisch voor mij, maar oké.

Na dit bericht hebben wij dus opgelet dat er niet te veel van het zelfde geplaatst zou worden.
In maart heb ik weer een bericht gehad, dat ik de wintec boom en de wintec wijd wel in 1 advertentie kon plaatsen. (had gekund, maar dit had te maken met zoek woorden die mensen gebruiken, dus voor mij de keuze het apart te plaatsen)
In de bericht stond ook het volgende
Citaat:
advertenties voor elke maat/kleur zullen dan ook verwijderd worden

Terwijl ik hier weer lees dat dat wel mag :')

Maar ga er verder geen discussie over aan meer.
Echt duidelijk zijn ze met de regels nooit geweest (en nog steeds niet!)

Ik wil niemand tot last zijn, maar heb gewoon niet door gehad dat de ergernis zo groot was.
Ook niemand heeft dit ooit eerder laten weten, en niemand heeft hier ooit een bericht over gestuurd.
Wat ik persoonlijk jammer vind, dan had er veel ergernis voorkomen kunnen worden.

Persoonlijk hoop ik ook heeeeeeel snel op iets anders voor adverteerders zoals ik.
Vroeger met EA kon je nog een leuke aanbieding maken elke week speciaal voor bokkers, doe ik dat nu dan is de respons zo weinig dat het zinloos is.
Met EA werd een advertenties vaak op dag 1 al meer dan 200 keer bekeken (nu haal je dat soms nog na een week met een enkele advertentie als je hem op het goede tijdstip plaatst)
De vele advertenties daarintegen worden veel bekeken, en vanaf de boktmarkt wordt ook heel veel doorgeklikt naar onze site (die cijfers kunnen we zien) en komen bestellingen uit voort.
Dus voor mij is het nog steeds interessant om te adverteren op deze manier.
Mede omdat de Banners gewoonweg te veel kosten, in een banner kan ik of het bedrijf promoten of maar 1 product, en kom je niet voor in de zoekresultaten.
Met verschillende advertenties kom ik eigenlijk altijd wel met een advertentie naar voren.

Ik zag hier dat sommige mensen producten als het zelfde zien die voor mij totaal verschillend van elkaar zijn.
Dit misschien omdat ik de producten ken, bijvoorbeeld de oornetjes.
Ik plaatste er 3 of 4 (geen idee meer precies) voor mij zijn ze allemaal verschillende, niet alleen in kleuren en maten, maar ook randjes, steentjes, materiaal enz.
Mij is nu duidelijk geworden dat de marktbezoeker dit niet ziet, en dat ik daar dus op moet gaan letten.

En voor de mensen die denken dat het veel werk is, het valt wel mee.

Edit >
Het idee van die webshop aanbiedingen vind ik ook een heel goed idee :j

Hoe kan je dat niet doorhebben? Of vind jij het wel leuk doodgegooid te worden met advertenties?

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:30

_San87_ schreef:
Hoe kan je dat niet doorhebben? Of vind jij het wel leuk doodgegooid te worden met advertenties?



Omdat ik niet kijk naar wat ik waar plaats (inmiddels wel).
Misschien even voor de duidelijkheid, ik plaats een advertentie op meerdere sites tegelijk, niet alleen bokt.

Ik let er nu op dat er niet te veel op bokt terecht komt.
Maar stoppen met adverteren is zoals gemeld geen optie, krijgen veel bezoekers (en bestellingen) die er vandaan komen.

Wel ben ik bezig met wat dingen, dus zullen de advertenties (hopelijk met 1 tot 2 maanden) veranderen en zullen er alleen nog aanbiedingen geplaatst worden.
Maar hiervoor moet het een en ander nog gedaan worden dus voorlopig blijft het nog even zoals het nu is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:45

Je kijkt niet wat je waar plaatst? Dat is niet heel snugger, hoe wil je evolueren hoe je advertenties lopen en wat ze opleveren als je niet weet wat je waar plaatst?

Sorry, maar als ondernemer moet je toch weten dat vervelend advertentie gedrag alleen maar averechts werkt? Een bedrijf dat iedere dag 20+ advertenties plaatst neem je toch niet serieus?

Sorry, maar het komt op mij over als er gewoon onderuit banketstaaf terwijl je heel goed weet wat je doet :D.

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:22

HTM schreef:
_San87_ schreef:
Hoe kan je dat niet doorhebben? Of vind jij het wel leuk doodgegooid te worden met advertenties?



Omdat ik niet kijk naar wat ik waar plaats (inmiddels wel).
Misschien even voor de duidelijkheid, ik plaats een advertentie op meerdere sites tegelijk, niet alleen bokt.

Ik let er nu op dat er niet te veel op bokt terecht komt.
Maar stoppen met adverteren is zoals gemeld geen optie, krijgen veel bezoekers (en bestellingen) die er vandaan komen.

Wel ben ik bezig met wat dingen, dus zullen de advertenties (hopelijk met 1 tot 2 maanden) veranderen en zullen er alleen nog aanbiedingen geplaatst worden.
Maar hiervoor moet het een en ander nog gedaan worden dus voorlopig blijft het nog even zoals het nu is.


Heb je dan gewoon een bot die het voor je erop zet? Lijkt me niet helemaal de bedoeling... Ik ben oa 1 van de mensen die standaard wegklikt helaas als ik nu iets voorbij zie komen vanuit jou webshop omdat ik me verschrikkelijk erger aan de hoeveelheden elke dag/nacht

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:50

Waarom is er eigenlijk niet net als vroeger een limiet van X per week?

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:54

Dat is wat niemand begrijpt.
Zo simpel zonder technisch moeilijke ingrepen op te lossen.

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:20

lovehaffie schreef:
Heb je dan gewoon een bot die het voor je erop zet? Lijkt me niet helemaal de bedoeling...


Nee, had ik die maar :D


_San87_ schreef:
Je kijkt niet wat je waar plaatst? Dat is niet heel snugger, hoe wil je evolueren hoe je advertenties lopen en wat ze opleveren als je niet weet wat je waar plaatst?

Sorry, maar als ondernemer moet je toch weten dat vervelend advertentie gedrag alleen maar averechts werkt? Een bedrijf dat iedere dag 20+ advertenties plaatst neem je toch niet serieus?


Die cijfers kijk ik niet op bokt, die ontvang ik gewoon van mijn webshop.
Ik zie namelijk in mijn webshop systeem precies hoeveel bezoekers ik per dag (per uur kan ook, maar dagen zijn interessanter voor mij) krijg, en waar deze vandaan komen.
Ook zie ik als iemand een bestelling geplaatst heeft via welke plek ze op mijn site gekomen zijn (facebook, bokt, google enz)

Kijken op bokt is voor mij niet interessant.
Maakt mij weinig uit hoe vaak een advertentie bekeken wordt, als die 1 keer bekeken wordt en ik krijg er een bestelling uit dan heb ik dat liever dan 100 keer bekeken en geen bestelling.



_San87_ schreef:
Sorry, maar het komt op mij over als er gewoon onderuit banketstaaf terwijl je heel goed weet wat je doet :D.


Als nooit iemand dit meld, en zoals ik aangaf tel ik zelf niet dan weet je dit dus niet.

Zoals ik al eerder aangaf, plaats niet alleen op bokt maar ook op onder andere Marktplaats, Facebook en nog een aantal sites.
Ik doe al deze site tegelijk, dus geen idee wat waar precies komt.

Dus niks niet snugger, maar gewoon meer te doen dan advertenties tellen.
En op bokt zie je niet precies hoeveel je hebt staan (wat op MP wel zo is) dus nog steeds geen idee.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:28

htm t kan je dus ook niks interesseren dat mensen zich kapot ergeren aan jou advertenties?
ik vind de toon van je bericht namelijk nogal ikke ikke ikke, en de rest kan mij niet interesseren.

en vooral met dit citaat:
Citaat:
Kijken op bokt is voor mij niet interessant.
Maakt mij weinig uit hoe vaak een advertentie bekeken wordt, als die 1 keer bekeken wordt en ik krijg er een bestelling uit dan heb ik dat liever dan 100 keer bekeken en geen bestelling.

sorry maar heb je naar mijn mening gewoon niks te zoeken op bokt of in de bokt markt... :x
maar hoe kun je al die dingen tegelijk posten op tig sites?? >;) uh zelfs bij bokt kun je zien hoeveel advertenties je heb geplaatst.

van mij mag bokt gewoon verkoop gaan toestaan als je ook post gewoon op bokt, dus bv 100 posts op bokt hebben voordat je de bokt markt mag gebruiken.

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:53

NathalietjeB schreef:
van mij mag bokt gewoon verkoop gaan toestaan als je ook post gewoon op bokt, dus bv 100 posts op bokt hebben voordat je de bokt markt mag gebruiken.


Htm post ook gewoon actief als gebruiker dus daar los je het "probleem" niet mee op.

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 23:46

palousa_boy schreef:
NathalietjeB schreef:
van mij mag bokt gewoon verkoop gaan toestaan als je ook post gewoon op bokt, dus bv 100 posts op bokt hebben voordat je de bokt markt mag gebruiken.


Htm post ook gewoon actief als gebruiker dus daar los je het "probleem" niet mee op.


Inderdaad, ik heb gewoon een gebruiker en heb zelfs aan dingen voor Bokt meegewerkt.
Onderandere het testen van de Boktmarkt :D

En nee, het is niet ikke, ikke, ikke.
Maar wat ik uit probeer te leggen is:

ALS NIEMAND MIJ OOIT IETS VERTELD HOE KAN IK HET DAN WETEN???

Snap echt niet dat als je ergernis zo groot is je nog nooit op het idee bent gekomen om een berichtje te sturen!
Ik wist namelijk ook niks van dit topic, en ben het per ongeluk tegen gekomen omdat er laatst iets mis was met de Boktmarkt, en deze vrij bovenaan stond nog.
Ik kwam in dit topic printscreens tegen waar foto's op stonden die mij wel bekend voorkwamen omdat die van mijn site af komen.
Toen ben ik verder gaan lezen en zag dat het meeste over mij ging.

Snap dus echt niet waarom er een heel topic over mij moet zijn en niemand, maar dan ook NIEMAND een privébericht hierover zend terwijl iedereen weet dat het over mij gaat!!!

En neem het in dit geval 1 persoon erg kwalijk (en dat weet die persoon zelf waarschijnlijk ook).

Citaat:
Kijken op bokt is voor mij niet interessant.
Maakt mij weinig uit hoe vaak een advertentie bekeken wordt, als die 1 keer bekeken wordt en ik krijg er een bestelling uit dan heb ik dat liever dan 100 keer bekeken en geen bestelling.

En dit is zakelijk / een ondernemer zijn.
Ik reageerde daar op iemand die vond dat ik cijfers moest zien, en ik kijk wel cijfers maar andere dan jullie.
En ik kijk cijfers in mijn webshop en geen bekeken advertenties.
Doe ik op Marktplaats ook niet.


NathalietjeB schreef:
sorry maar heb je naar mijn mening gewoon niks te zoeken op bokt of in de bokt markt... :x


En voordat je dit soort opmerkingen maakt moet je misschien eerst het profiel van iemand bekijken.
En ik ben zeker niet lid geworden om te adverteren op de Boktmarkt, als het aan mij lag mocht EA weer terug komen.


NathalietjeB schreef:
van mij mag bokt gewoon verkoop gaan toestaan als je ook post gewoon op bokt, dus bv 100 posts op bokt hebben voordat je de bokt markt mag gebruiken.


Het idee is niet slecht, zou oplichters beter weg houden :)

tamary

Berichten: 29200
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 23:57

@ HTM : fair use policy wordt als vanzelfsprekend gezien. Niet als iets waar je apart over geïnformeerd moet worden. Bokt Markt is net zo min als EA was een commercieel platform, beide zijn een dienst voor particulieren, geen uithangbord voor bedrijven. Door het grote aantal advertenties van bedrijven raken die van de gebruikers waarvoor bokt markt bedoeld is ondergesneeuwd en dat maakt mensen terecht kwaad.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 00:07

HTM: Serieus? Je hebt 955 berichten in minder dan 4 maanden. Dat zijn meer dan 60 berichten per week. En zelfs nu je weet dat mensen het irritant vinden zet je er 5 in 10 minuten op.

Je kan mij niet wijsmaken dat je nergens ooit een vermoeden hebt gehad dat dit niet deugd. Zeker niet als je van EA komt. Daar mocht je er ook geen 60 per week plaatsen.

Ik snap het best, je bent ondernemer en je wil geld verdienen. Maar dit is gewoon misbruik maken van een gat in het systeem. Je verpest het zo ook voor iedereen (en wat mij betreft geef je commerciële adverteerders zoals ik, die het wel eerlijk proberen te doen een slechte naam)

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 00:41

Veulen84 schreef:
HTM: Serieus? Je hebt 955 berichten in minder dan 4 maanden. Dat zijn meer dan 60 berichten per week.


Dank je voor het tellen :)
Zoals ik al zei, heb echt geen idee.

En ja zoals ik aangaf blijf ik voorlopig nog op deze manier adverteren.
Ben bezig met iets anders, maar dat kost tijd en tot die tijd blijft het dus zo.

En wat ik nu plaats is zoals de regels zijn (voor zover daar echt duidelijkheid over is).


tamary schreef:
@ HTM : fair use policy wordt als vanzelfsprekend gezien. Niet als iets waar je apart over geïnformeerd moet worden.


Zeg niet dat ik over de fair use policy geïnformeerd had willen worden, maar zeg dat ik niet snap dat als de ergernis zo groot is niemand even een persoonlijk bericht doet.
Als ik iemand op bokt irritant vind, of apart vind reageren in een topic / een topic verpest stuur ik die persoon ook gewoon even een bericht over te praten en meer inzicht te krijgen waarom die persoon zoiets doet.

Communiceren noemt men dat, en niet achter iemands rug om gaan zitten banketstaaf.


Veulen84 schreef:
Ik snap het best, je bent ondernemer en je wil geld verdienen. Maar dit is gewoon misbruik maken van een gat in het systeem. Je verpest het zo ook voor iedereen (en wat mij betreft geef je commerciële adverteerders zoals ik, die het wel eerlijk proberen te doen een slechte naam)


Dan zou ik dus ook niet meer op Facebook, marktplaats en al die andere gratis advertentiesites mogen adverteren, want dat is misbruik...
Sorry, maar naar mijn idee is dat niet zo, en ik ben zeker niet de enige die dat doet.

Anoniem

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 00:47

Ik vind het frappant dat, nu je wel op de hoogte bent van de ergenissen, en ook weet dat dit mensen afschrikt, je nog steeds aangeeft op dezelfde voet door te gaan met adverteren. Blijkbaar levert het je dus toch genoeg op, dat je dat slechte imago niet interesseert. In dat geval had het je meer gesiert om je "dom" te houden en niet in dit topic te reageren, want dit schrikt mij nog meer af dan je overdaad aan advertenties.. :n

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 00:55

Shanna schreef:
Ik vind het frappant dat, nu je wel op de hoogte bent van de ergenissen, en ook weet dat dit mensen afschrikt, je nog steeds aangeeft op dezelfde voet door te gaan met adverteren. Blijkbaar levert het je dus toch genoeg op, dat je dat slechte imago niet interesseert. In dat geval had het je meer gesiert om je "dom" te houden en niet in dit topic te reageren, want dit schrikt mij nog meer af dan je overdaad aan advertenties.. :n



Jij moet beter lezen!

Ik heb aangeven dat ik al minder adverteer, en er op let!
Maar de manier waarop ik het doe nog niet veranderd.
Ik ga dit wel doen (volgens mij heb ik dit al 6 keer gezegd) maar dit kost tijd omdat ik bezig ben met iets (waardoor de advertenties ook veranderen) maar dit duurt nog wel een maand of 2.

Dus ik doe wel iets, maar nog niet anders dan voorheen.
Anders hadden er nu ipv 5 advertenties in 10 minuten al +/- 20 gestaan.

En ja, misschien had ik me inderdaad beter dom kunnen houden, want merk alweer dat (begrijpend) lezen voor een merendeel van de mensen erg moeilijk is, en ze graag alleen lezen wat ze willen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 07:29

Ik let er wel op, maar ik verander lekker niks. Ik vind vijf advertenties in 10 minuten alsnog veel :=. En als meerdere mensen je bericht op 1 manier uitleggen, gaat er misschien iets fout in je uitleg :)?

Wat ik me wel afvraag, hoe gaat het plaatsen van advertenties in zijn werk dat je niet door hebt dat je er zo 20 per keer plaatst?

Ik neem aan dat het zo ongeveer werkt: klik op plaats nieuwe advertentie, voer gegevens in, voeg plaatje toe, klik op verzenden? HOE heb je dan niet door hoeveel je plaatst?

En niemand heeft het over dat je niet MAG adverteren, maar over de manier WAAROP. Lezen ;).

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 08:10

Je mag van mij boos zijn op mij Hannah, omdat ik jou niet op dit topic heb gewezen. Echter verbaas ik me wel een beetje dat je dit topic vorige week pas tegen bent gekomen.
Het niet wijzen op een topic vind ik niet echt een reden om mij openbaar op bokt te gaan uitschelden.

Verder zeg ik niets over jou, heb alleen jou gebruikt als voorbeeld om te vragen of zoiets wel toegestaan was omdat we het toen over de regels hadden.

Vind je reactie dus wel een beetje overdreven. Haal een keer adem en vergeet het gewoon want dit is zonde van je energie.

Mariett

Berichten: 4437
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Commerciële aanbieders op de Boktmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 08:22

Het zou heerlijk zijn als je mensen op (alleen) de boktmarkt kon blokkeren :) dat je gewoon alleen hun advertenties niet meer ziet, en de rest gewoon wel.

Als ik op de boktmarkt kijk, zoek ik meestal speciale dingen, en tweedehands. Duizend peesjes, oornetjes of (normale) zadeldekjes vind ik niet interessant, en helemaal niet als het nieuw is. Dan zoek ik wel gewoon wat op op Google ;)
Ook op de voorpagina zou het handig zijn als de geblokkeerde mensen gewoon niet zichtbaar waren. Of dat je een blijvende filter in kan stellen voor alleen tweedehands artikelen (en diensten en bijvoorbeeld paarden), maar geen nieuw spul waarvoor je naar een webshop moet gaan. Dat zou zo rustig worden!

Verder, HTM, blijft gewoon kalm, je weet nu hoe mensen hierover voelen en daar doe jij wat mee. Denk eraan dat je altijd en overal je bedrijf vertegenwoordigd als het zo groot in je onderschrift staat. Probeer er daarom gewoon altijd voor te zorgen dat je naar iedereen rustig en vriendelijk blijft, ook al voel jij je in de maling genomen of aangevallen. Leg het desnoods drie of vier keer (eventueel op een andere manier) uit, zonder uitroeptekens en hoofdletters. Dan word je vaak ook wat serieuzer genomen :)