Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalletje te huur dordrecht

 

Hoihoi!

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een stalletje voor een paard, met een weiland of paddock.
Heeft iemand tips/een stal over?
Laat het mij even weten! /3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 19:20 



 
Profiel   

Je topic hoort op ED, niet op Marktzaken.

Misschien is het slim om even de Help en Regels door te lezen van het forum. Die staan helemaal rechtsonder in je scherm.

Ik heb getemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 19:21 



 

Bellatrix schreef
Je topic hoort op ED, niet op Marktzaken.

Misschien is het slim om even de Help en Regels door te lezen van het forum. Die staan helemaal rechtsonder in je scherm.

Ik heb getemd.



Ik heb nog een ander topic dat ik een stal zocht, daar zeiden mensen dat ik het hierheen moest verplaatsen? Ik weet ook niet helemaal hoe dit werkt haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 19:24 



 
Profiel   

Nou je eigen topic verplaatsen is niet mogelijk, dat moet een Mod doen maar ik denk niet dat ze gezegd hebben dat je hem op MZ moest zetten. Op de Markt zou kunnen, maar dat staat boven aan je scherm.

En je mag maar 1 topic openen over een onderwerp, meerdere mag niet. Je zoekt een stal/wei en die oproepjes horen op Ervaringen/Diensten, dus ED.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 19:28 



 
Profiel   

En daar staat het andere topic inmiddels ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 19:37 



 
Profiel   

ik denk dat je mijn opmerking over de Bokt Markt bedoelt :j
Goed van je dat je kijkt waar iets thuis zou kunnen horen! +:)+

Marktzaken is het topic waarin alle vragen over, of problemen met de Bokt markt besproken worden.

Als je een gezocht advertentie wilt plaatsen, kun je dit op de Markt doen. Dit doe op een desktop door op het Bokt logo te klikken, dan op 'Markt' (bovenin). Mobiel doe je dat door op het logo te klikken, en dan onder het logo op het uitklapmenu te tikken (daar staat standaard 'nieuws'), dan kun je in dat menu'tje 'markt' kiezen.

Omdat je al een lopend topic hebt in het onderdeel waar het thuishoort, plaats ik hier een slotje.

Als het niet lukt met de advertentie plaatsen, stuur gerust een pb-tje naar mij of een van mijn collega moderators, we helpen altijd graag!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 20:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen