Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tot wanneer reageren op aangeboden zadels?

 
Profiel   

Hallo, ik zie bij de advertenties regelmatig zadels die mijn interesse wekken. Maar dan zie ik dat het om een oudere advertentie gaat; 6 a 7 maanden. Echter de advertentie staat er en er staat ook niet bij object gereserveerd of is verkocht. Is de kans dan groot dan dat een zadel er nog is? Hoe is het verloop van zadels? Kan mij ook indenken dat het voor verkoper hinderlijk of raar is om na zo een tijd nog vragen te krijgen over een zadel. Tot wanneer is het reeel om te reageren op advertenties voor zadels aangeboden op bokt markt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 07:47 



 
Profiel   

ik reageer altijd zo kom je achter of die nog beschikbaar is of niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 07:50 



 

Mijn herinnering is dat zadels best 6-7 maanden te koop kunnen staan. Gewoon een berichtje sturen kan geen kwaad denk ik toch :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:10 



 
Profiel   

Mijn zadel wil ook nog niet verkopen. Kan zomaar al weer 5-7 maanden op internet staan..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:13 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor jullie reacties ! Vroeg het mij echt af zat zo te twijfelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:16 



 
Profiel   

Pandameisje schreef
ik reageer altijd zo kom je achter of die nog beschikbaar is of niet


Precies, gewoon vragen. Daar staat geen termijn op vind ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:17 



 
Profiel   

En mocht die wel verkocht zijn dan, zijn ze er zelf toch bij geweest dat ze de advertentie niet hebben verwijderd. Dus hebben ze niks te klagen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:22 



 
Profiel   

Mijn zadel staat ook al maanden te koop. Gewoon vragen aan de verkoper. Zeker MP betaal je per maand dus die laat je echt niet staan als ie niet verkocht is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:34 



 
Profiel   

Gewoon vragen inderdaad. Als ze het vervelend vinden hadden ze de advertentie maar moeten verwijderen; is een kleine moeite.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 08:41 



 
Profiel   

Gewoon vragen. Heb zelf ook zadels te koop, maar je moet vaak net een liefhebber treffen (en ik blijf niet uppen, want ze liggen niet in de weg)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 09:07 



 
Profiel   

Fijn om jullie meningen te lezen. En inderdaad de advertenties kan je weg halen tuurlijk als je reageerders zat bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 09:31 



 
Profiel   

Ik zie dat dit topic een aantal weken stil staat, ik plaats daarom hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 19:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen