Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn telefoonnummer verwijst naar Bokt-Markt

 
Profiel   

Hai!

Netzoals velen word ik soms lastiggevallen met anonieme belletjes. Ik ben laatst mijn eigen nummer gaan opzoeken op internet om te kijken wat die anonieme bellers eventueel over me te weten zouden kunnen komen. Ik zag toen bovenaan de pagina mijn oude bokt advertentie staan, die ik heb verwijderd. Deze verwijst dan weer naar mijn profiel, en in mijn profiel staat best wel veel info over mij.

Het blijft natuurlijk het internet dus ik keek er niet super gek van op, maar ik kreeg er toch een beetje een onveilig gevoel van. De advertentie is gesloten. Daarnaast heb ik alle tekst verwijderd inclusief het vakje 'telefoonnummer', maar hij staat nog steeds bovenaan de pagina met mijn nummer er duidelijk bij. Zou deze gehele advertentie misschien verwijderd kunnen worden? Of is er een manier waardoor dit niet gebeurd?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 19:43 



 
Profiel   

Bedoel je dat hij nog steeds bovenaan staat op Google? Dat kan kloppen maar om daar te verwijderen moet je een verzoek bij Google indienen, het duurt namelijk even voor verwijderde items verwerkt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 19:47 



 
Profiel   

Zou je de link naar de advertentie via pb kunnen geven? Dan zorg ik ervoor dat het niet meer zichtbaar is. Het kan daarnaast wel een tijdje duren voordat het ook via Google niet meer te vinden is in verband met de cache van hun. Je kan daarvoor een verzoek bij hun indienen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 19:57 



 
Profiel   

Ik heb je een pb gestuurd!

En dat klopt, maar ik kwam het een halfjaar geleden ook al tegen en heb toen dus alles verwijderd. Heb er toen verder niks mee gedaan. Nu zocht ik het weer op en het stond er nog steeds, vandaar dat ik het gevoel begon te krijgen dat het aan Bokt lag ipv Google :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 21:32 



 
Profiel   

De advertenties zijn nu niet meer zichtbaar. Persoonlijk zou ik je adviseren om een verwijderverzoek bij Google in te dienen zodat het daar ook uit de zoekfunctie wordt verwijderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 21:59 



 
Profiel   

Ik verplaats je topic naar MZ

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 09:44 



 
Profiel   

Opgelost dus hier een slotje
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-20 12:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen