Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

foto's op boktmarkt, grote versie, niet kunnen doorklikken?

 
Profiel   

Wat vage omschrijving, maar ik ben benieuwd of het aan mij ligt.....

Als ik een advertentie op de boktmarkt aanklik, waarbij meerdere foto's staan, dan klik ik op de 1e foto zelf, zodat hij groter wordt. Normaal gesproken zou je dan ook een pijltje naar rechts zien, zodat je tussen de "grote" foto's kan schakelen.
Dat lukt mij al een hele tijd niet meer, dan praat ik over ongeveer minimaal 2 maanden.

Ik moet dan de grote foto weg klikken, en dan daaronder in het overzicht van de foto's de volgende foto selecteren.
Klik ik niet op de vergrote versie, dan kan ik onderaan in het overzicht wel op het pijltje klikken en zo door de foto's gaan. Maar zodra ik dus de grotere versie wil bekijken, kan ik niet verder naar de andere foto's in grotere versie.

Sorry, beetje lastig uit te leggen, maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel. Ik ben dan ook zeer benieuwd of meer mensen hier last van hebben, of dat het aan mij/mijn laptop/mijn telefoon ligt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 23:25 



 
Profiel   

Heb je adblocker aan staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 23:29 



 
Profiel   

Ik heb al maanden dat ik de foto's niet eens kan vergroten, zie alleen de onderste kleintjes. Zowel op mijn telefoon als op mijn laptop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 23:42 



 
Profiel   

Hier idem! ook de foto vergroten en dan helemaal afsluiten en volgende foto aanklikken. soms best wel lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-20 23:58 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Heb je adblocker aan staan?

Nope.


RSDICBS schreef
Hier idem! ook de foto vergroten en dan helemaal afsluiten en volgende foto aanklikken. soms best wel lastig.


Precies dit dus....


alice0cullen schreef
Ik heb al maanden dat ik de foto's niet eens kan vergroten, zie alleen de onderste kleintjes. Zowel op mijn telefoon als op mijn laptop.


Oh, dat had ik maanden geleden ja, en heel soms nu nog.

Maar voornamelijk dat je 1x een foto vergroot aanklikt, maar die dan eerst moet afsluiten om de volgende in vergrote versie te bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 00:15 



 
Profiel   

ik verplaats je topic naar MZ

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 09:45 



 
Profiel   

Ik kreeg net een Markt melding waarbij dit probleem ook bij een ander gebruiker voorkomt. Ik ga Bart een bericht sturen om hier mee te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-20 08:07 



 
Profiel   

Ik heb het ook, je moet steeds de grote foto weg klikken en dan de volgende vergroten. Best onhandig op mobiel (Android, Chrome).

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-20 08:12 



 
Profiel   

Ik had inderdaad een melding gemaakt. Ik zie ook geen grote foto's. Als er meerder foto's in een advertentie staan zie ik wel de kleine foto's (dus waar je normaal op klikt om ze te vergroten, maar als ik er op klik gebeurt er niks) Als er maar 1 foto bij staat dan zie ik die in de advertentie helemaal niet (maar wel in de lijst met advertenties).

Ik heb inmiddels addblocker uitgezet voor bokt. En nu kan het wel. Bij mij lag het dus daaraan. Bedankt voor de tips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 09:53 



 
Profiel   

oh dus ik ben niet de enige...ja echt al maanden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 10:21 



 
Profiel   

Hier ook een drama met de foto's op de bokt markt zowel mobiel als tablet

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 11:03 



 
Profiel   

Toch jammer aangezien hierdoor paarden toch minder onder de aandacht komen op de markt ;-(
Hopelijk komt er nog een oplossing, die kleine foto's is amper te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-20 06:47 



 
Profiel   

Ik heb al jaren dat ik geen grote foto's kan zien op de bokt markt. Als ik het dan open met Internet Explorer wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-20 06:52 



 
Profiel   

Klopt, is ook gewoon zonde. En buitengewoon irritant vind ik zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-20 16:29 



 
Profiel   

Ik wilde hier net de vraag stellen hoe je de foto's op de boktmarkt vergroot, maar ik ben kennelijk niet de enige.
Ja ik heb een addblokker, dat zou dus het probleem kunnen zijn. Kan ik die alleen voor Bokt uitzetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-20 16:25 



 
Profiel   

Ik had een addblocker, maar die heb ik helemaal verwijderd onlangs.

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem.... zowel op laptop als telefoon. Weet niet of Bart inmiddels op de hoogte is gesteld/er naar aan het kijken is? Uiteraard is het vakantie tijd. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-20 22:33 



 
Profiel   

De adblocker kan grote foto's tegenhouden inderdaad. Ik weet alleen niet of het ook ervoor zorgt dat je geen foto's in het groot door kan klikken.

Marktzaken staat bij Bart bij zijn fora en zou hij dus zelf mee kunnen lezen maar ik zal hem een berichtje sturen om te vragen hier mee te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 09:42 



 
Profiel   

Ik heb geen adblocker op mijn telefoon, daar heb ik precies hetzelfde. Ik kan wel foto's vergroten, maar kan dan niet meer doorklikken naar de volgende grote foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 09:58 



 
Profiel   

Maik79 schreef
Ik heb geen adblocker op mijn telefoon, daar heb ik precies hetzelfde. Ik kan wel foto's vergroten, maar kan dan niet meer doorklikken naar de volgende grote foto.


Dit dus.
Bij mij zowel op laptop als telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-20 10:08 



 
Profiel   

We zijn flinke tijd verder, is dit probleem nog steeds bij jullie aanwezig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 10:02 



 
Profiel   

Ja, ik kan nog steeds niet vanuit een vergrote foto doorklikken naar de volgende. Moet dan echt de foto sluiten, en de volgende foto vergroten. Hieronder van een willekeurige advertentie:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 11:21 



 
Profiel   

C_arola schreef
We zijn flinke tijd verder, is dit probleem nog steeds bij jullie aanwezig?


Ja, helaas nog steeds, en bij alle advertenties, nog steeds op zowel pc als telefoon. Ook geen verschil of ik Chrome gebruik (standaard) of Windows internet Explorer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 15:46 



 
Profiel   

Ik was even aan het zoeken of er al iets geplaatst was over grote foto's en jawel! Ik ben dus niet de enige. Ik kijk zelden op markt, maar ik zie inderdaad geen grote foto's. En waar in de lijst wel een fotootje links staat zie ik die niet als ik de advertentie aanklik. Dit is al jaren zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-20 20:20 



 
Profiel   

Ik kan ook de grote foto's niet bekijken... Ik weet niet of jullie er wat aan hebben maar heb een filmpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-20 20:26 



 
Profiel   

Ik heb nou niet echt het idee dat er serieus naar wordt gekeken/aan gewerkt..... -O-
Klopt dat?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-20 20:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen