Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 40 [ 994 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Eper4daagse 2019

 
Profiel   

Normaal gezien zou ik het enorm zonde vinden. Vond de woensdag altijd het leukst :D .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:13 



 
Profiel   

Ik vind het ook beetje tegen vallen. Geen ask terrein

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:32 



 
Profiel   

Ik vind het ook jammer. Vond die lange altijd het leukst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:59 



 
Profiel   

Eerste dag heenweg snap ik ook niet zo. Heel veel verharde wegen. Paarden zijn al onrustig zo'n eerste dag. Kunnen we beter direct bos in gaan lijkt mij. Is wel vaker zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:07 



 
Profiel   

Ja 2 jaar geleden was ook de 1e dag veel langs wegen. Ik vond dat absoluut geen succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 19:26 



 
Profiel   

Heeft iedereen het boekje al binnen?

Ik ga zo naar huis dus hoop dat ik hem ook heb dan :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 19:31 



 
Profiel   

Allemaal volgend jaar als vrijwilliger helpen de routes bedenken dus? :D
Ze hebben er veel moeite in gestoken. :P

Ik ben dit jaar ook de hele week aanwezig als fotograaf voor de organisatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 19:33 



 
Profiel   

Vorig jaar de evaluatie ingevuld met als opmerking dat de routes top waren. Zeker in vergelijking met het jaar ervoor met de eerste dag over de weg.

Als ze dan dit jaar dat wel weer doen en de routes korter maken dan weet ik niet of ze wat met de evaluaties hebben gedaan... of ik moet de enige zijn die dit soort feedback heeft gegeven :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 19:36 



 
Profiel   

Ik heb het boekje ook al uit, erg goed en mooi in elkaar gezet. Wij hebben er zoooonnnn zin in!
We komen donderdag pal langs stal en het huis waar we verblijven, dat is dan wel weer tof :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 19:49 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Allemaal volgend jaar als vrijwilliger helpen de routes bedenken dus? :D
Ze hebben er veel moeite in gestoken. :P

Ik ben dit jaar ook de hele week aanwezig als fotograaf voor de organisatie!


Als ik er de weg zou weten zou ik het doen! Probeer wel altijd uitgebreid feedback te geven via de evaluatie :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 20:10 



 
Profiel   

Heel jammer dat ask is vervallen, mijn man zou speciaal vrij nemen om mee te gaan....nou ja, wel lekker rustig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 20:49 



 
Profiel   

marije1109 schreef
Heel jammer dat ask is vervallen, mijn man zou speciaal vrij nemen om mee te gaan....nou ja, wel lekker rustig :D

Dat vind jij echt niet erg :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 20:57 



 
Profiel   

Ik heb het boekje ook al binnen, en wow, Marjan (Zirano) en ik staan al helemaal vooraan in het boekje :-)
Ik neem al bestellingen aan, die ik dan maandag/dinsdag voor je mee kan nemen naar de Eper.
Ik ben er maandag avond ook al. Marjan dus niet, (jammerrrrr) maar ook wel logisch..
Hoop op prachtig weer, en dat iedereen veel plezier gaat hebben :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 22:26 



 
Profiel   

Heb het boekje nog niet binnen, zal vandaag of morgen wel komen.

Hoorde inderdaad vorige week al dat de lange route en het ASK terrein er niet bij zitten dit jaar,vooral dat laatste vind ik ook wel erg jammer!
Weet iemand waarom dat is? Dacht altijd dat dit de vaste vrijdag route was, tenminste de afgelopen 3 jaar gingen we deze route op de vrijdag maken.

Heb vorig jaar de lange route gereden, maar dat zou ik dit jaar zeker niet meer doen. Vond 37 km wel een heul end!

Wachten op het boekje voor mij nog even

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 05:14 



 
Profiel   

Ben bang dat je je boekje dan vrjdag krijgt. Sandd bezorgt op dinsdag en vrijdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 06:44 



 
Profiel   

Ik rijd dit jaar ook mee.
Hier eigenlijk niet veel getraind, meestal ritjes van 14 km en dat maar 2x per week. De afgelopen week wel 4 x gereden maar, maar 1 uurtje. Dus eigenlijk zijn we er nog niet goed klaar voor. Normaal train ik veel meer. Maar hebben wat opstakels als team door 1 deur te kunnen.

Ik heb evt nog 1 braaibon over. Dit hoor ik 1 deze dagen of mijn vriend wel of niet kan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 07:04 



 
Profiel   

L_Rivaldo schreef
Ik rijd dit jaar ook mee.
Hier eigenlijk niet veel getraind, meestal ritjes van 14 km en dat maar 2x per week. De afgelopen week wel 4 x gereden maar, maar 1 uurtje. Dus eigenlijk zijn we er nog niet goed klaar voor. Normaal train ik veel meer. Maar hebben wat opstakels als team door 1 deur te kunnen.

Ik heb evt nog 1 braaibon over. Dit hoor ik 1 deze dagen of mijn vriend wel of niet kan komen.


Oh dan neem ik hem graag weer over van je haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 09:36 



 
Profiel   

Is goed. Ik vraag even nog of mijn vriend denkt te kunnen komen, dan laat ik je het weten. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 11:21 



 
Profiel   

O net te laat voor je bon hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 11:48 



 
Profiel   

Goed zo Laura!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 16:50 



 
Profiel   

Mocht het niet doorgaan laat ik het je weten yvonne.

Wil zondag me tuig poesten die is zo vies dat het wel moet maar in epe blijft hij vast niet schoon haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 09:49 



 
Profiel   

ASK ga ik niet zo missen.
routes van 20km zijn wel een mooie afstand om te spelen met tempo.
Lekker doorrijden en je kunt met zo'n 2 uur terug zijn bij de finish, maar met lekker rustig aan doen ben je ook niet direct 4 uur onderweg. Het heeft ook zo zijn voordelen :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 15:10 



 
Profiel   

Ik vind het ook prima zoals het nu is. Het wordt voorlopig voor mij de laatste keer, dus ik ga er optimaal van genieten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 16:42 



 
Profiel   

Normaal zou ik het erg jammer vinden dat de 30km er uit is, echter moet mijn pony dit jaar rustig aan doen.

Het was nog even kantjeboord of we wel mee konden doen. afgelopen maand stond hij met giga hoge leverwaardes. Afgelopen week nogmaals getest en inmiddels ook gestart met behandeling vanuit het holistische. de leverwaardes zijn gehalveerd. nog steeds te hoog.
van de DA hebben we wel groen licht gekregen omdat mijn pony wel fit is. Dit jaar wel wat supplementen mee waaronder extra elektrolyten.

Ik ga de dagen dus niet overvragen aan mijn pony, en alles rustig aan doen met tussendoor een drafje en galopje. hij toont zeker niet ziek maar maakt zich wel flink druk op de eper. we zien het wel. Voor hem wel fijn dat de lange rit er dit jaar niet is, hopelijk volgend jaar weer :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 20:12 



 
Profiel   

Komt vast goed met de km's!

Wij doen vooral mee om te genieten!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 40 [ 994 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen