Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 70 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equitana Indoor 2019

 
Profiel   

Hotelletje alvast maar geboekt. Je weet maar nooit, stel dat het doorgaat... ;-)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 11:54 



 
Profiel   

Dan ga ik weer, mits alles normaal is. Maar tegen die tijd zal het vast wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 13:51 



 
Profiel   

Wat een verassing is dit :# :#

En nog maar 11 maanden wachten :P . Ik zet hem in de agenda. :list:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 17:56 



 
Profiel   

Is dat indoor of Outdoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 20:45 



 
Profiel   

Ik vermoed van Indoor, het is in de Messe van Essen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 20:56 



 
Profiel   

YES. Nu even vakantie regelen, mensen die mee willen regelen, huisje huren en wachten totdat je kaartje kan kopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 17:25 



 
Profiel   

Wie gaan er naar Equitana Outdoor in Neuss? Is dat heel anders dan de indoor qua aanbod? Ik heb eigenlijk wel zin om te gaan en verwacht dat eind juli het ook wellicht al weer kan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-21 18:06 



 
Profiel   

Ik vond het de vorige keer ontzettend tegenvallen (3 a 4 jaar terug ofzo) natuurlijk is het terrein kleiner, maar het was echt klein. Maar weinig zit plekken of in de volle zon (+35 graden) Veel hetzelfde aanbod. Zowel programma als de kraampjes. We hebben ons met veel pijn en moeite 3 uur vermaakt (terwijl het totaal ruim 3 uur rijden was)

Nee, ik blijf bij de indoor versie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 19:09 



 
Profiel   

Marigo schreef
Wie gaan er naar Equitana Outdoor in Neuss? Is dat heel anders dan de indoor qua aanbod? Ik heb eigenlijk wel zin om te gaan en verwacht dat eind juli het ook wellicht al weer kan :)


Ik heb mij er prima een dagje vermaakt de vorige keren. Dit jaar weet ik nog niet of ik heen ga. Ik vond het eerst te snel maar als het goed is heb ik dan al mijn 2e prik gehad. Ik wacht het nog even af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 19:33 



 
Profiel   

Zijn er mensen die aankomend weekend naar equitana open air gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 14:51 



 
Profiel   

Oh oliebol, is dat dit weekend? Ik ben het helemaal vergeten _O- Ik ben er dus dit jaar helaas niet bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 16:52 



 
Profiel   

Jaaa wij gaan zaterdag! Ben heel benieuwd, veel zin in! En heel blij dat het doorgaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 17:41 



 
Profiel   

Heb overwogen om te gaan maar ik zie het niet zitten om de hele dag met een mondmasker op te lopen. Zeker niet bij mooi weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 21:42 



 
Profiel   

fransje23 schreef
Heb overwogen om te gaan maar ik zie het niet zitten om de hele dag met een mondmasker op te lopen. Zeker niet bij mooi weer.


Dat is wel een dingetje inderdaad.. testen was van wat ik begrepen had niet nodig maar zo een kapje is met warm weer wel iets om het Spaans benauwd van te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 22:39 



 
Profiel   

Testen voor toegang of een vaccinatiebewijs is wel nodig om binnen te komen :)

Es gelten die Regeln, die aus Gastronomie und Einzelhandel bereits bekannt sind: Am Einlass muss jeder (Kinder ab 6 Jahren), gemäß der aktuellen Corona-Schutzverordnung, eine Bescheinigung über eine überstandene Covid-19-Infektion, einen aktuellen Impfausweis oder einen offiziellen Negativ-Test vorlegen, der nicht älter als 48 Stunden ist. Auf dem Gelände gelten:
• Abstand halten – 1,5 Meter
• Maske tragen – FFP2 oder medizinische Maske
• Hygienemaßnahmen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 07:16 



 
Profiel   

fransje23 schreef
Testen voor toegang of een vaccinatiebewijs is wel nodig om binnen te komen :)

Es gelten die Regeln, die aus Gastronomie und Einzelhandel bereits bekannt sind: Am Einlass muss jeder (Kinder ab 6 Jahren), gemäß der aktuellen Corona-Schutzverordnung, eine Bescheinigung über eine überstandene Covid-19-Infektion, einen aktuellen Impfausweis oder einen offiziellen Negativ-Test vorlegen, der nicht älter als 48 Stunden ist. Auf dem Gelände gelten:
• Abstand halten – 1,5 Meter
• Maske tragen – FFP2 oder medizinische Maske
• Hygienemaßnahmen



Yep, voor ons geen enkel probleem! Veel zin om lekker te gaan shoppen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 08:05 



 
Profiel   

fransje23 schreef
Testen voor toegang of een vaccinatiebewijs is wel nodig om binnen te komen :)

Es gelten die Regeln, die aus Gastronomie und Einzelhandel bereits bekannt sind: Am Einlass muss jeder (Kinder ab 6 Jahren), gemäß der aktuellen Corona-Schutzverordnung, eine Bescheinigung über eine überstandene Covid-19-Infektion, einen aktuellen Impfausweis oder einen offiziellen Negativ-Test vorlegen, der nicht älter als 48 Stunden ist. Auf dem Gelände gelten:
• Abstand halten – 1,5 Meter
• Maske tragen – FFP2 oder medizinische Maske
• Hygienemaßnahmen



Kan het testen dan ook met de test die ze hier ook gebruiken met testen voor toegang? Of moet je echt officiële test laten afnemen?
Dus kan de test waar je zegmaar binnen een uur de uitslag van heb?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 10:00 



 
Profiel   

tirzasarah10 schreef
fransje23 schreef
Testen voor toegang of een vaccinatiebewijs is wel nodig om binnen te komen :)

Es gelten die Regeln, die aus Gastronomie und Einzelhandel bereits bekannt sind: Am Einlass muss jeder (Kinder ab 6 Jahren), gemäß der aktuellen Corona-Schutzverordnung, eine Bescheinigung über eine überstandene Covid-19-Infektion, einen aktuellen Impfausweis oder einen offiziellen Negativ-Test vorlegen, der nicht älter als 48 Stunden ist. Auf dem Gelände gelten:
• Abstand halten – 1,5 Meter
• Maske tragen – FFP2 oder medizinische Maske
• Hygienemaßnahmen



Kan het testen dan ook met de test die ze hier ook gebruiken met testen voor toegang? Of moet je echt officiële test laten afnemen?
Dus kan de test waar je zegmaar binnen een uur de uitslag van heb?



Offizielen geven ze aan dus ik denk niet dat ze die sneltest dingen accepteren.

Ik ga niet heen. Heb gevoelige bijholtes en dan is hele dag zon mondkapje echt een crime. Hopelijk volgend jaar weer indoor zonder al te veel gedoe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 10:23 



 
Profiel   

Je moet zo’n test doen die je ook doet om op vakantie te gaan. Die is gewoon gratis en je krijgt de uitslag binnen 24-36 uur. Ik ben volledig gevaccineerd dus zelf hoef ik niet te testen. Mijn zusje heeft de tweede prik afgelopen zondag gehad dus die moest wel testen. Dat heeft ze vanmiddag gedaan, we gaan zaterdag naar Equitana.
Ik las dat er op het terrein van equitana ook mogelijkheid is om een sneltest te doen. Weet alleen niet of je daar als Nederlander voor moet betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 16:25 



 
Profiel   

Zooo dat was een topdagje shoppen! Leuke kraampjes, goede aanbiedingen, we hebben ons dus prima vermaakt.

Het was wel echt mégadruk, van afstand houden was totaal geen sprake, dus wat dat betreft waren de mondkapjes geen overbodige luxe. Wat wel heel erg bijzonder was was de manier waarop gecontroleerd werd of je wel aan de voorwaarden, testen of vaccineren, had voldaan. Je moest de qr-code laten zien en dat was het dan. Hij werd niet gescand. Voor de vorm moest ik ook nog even mijn paspoort laten zien, maar dat was totaal overbodig aangezien er aan die qr-code niks te zien is als je hem niet scant. Als dit is hoe er ook in Nederland gecontroleerd werd bij de evenementen en in de kroegen dan snap ik heel goed dat de besmettingen weer zijn opgelopen, wat een poppenkast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 16:04 



 
Profiel   

martinev schreef
Als dit is hoe er ook in Nederland gecontroleerd werd bij de evenementen en in de kroegen dan snap ik heel goed dat de besmettingen weer zijn opgelopen, wat een poppenkast!


Wat ik gehoord heb is er bij de kermis (in de kroeg) in ons dorp zo gecontroleerd..
Vorige week kwam ons dorp nog in alle kranten en op de radio als zijnde Corona-brandhaard nav diezelfde kermis..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 16:07 



 
Profiel   

2022 is de indoor versie van 7 april tot 13 april. De regels voor nu is 3G maar het zijn nog 5 maanden zo'n beetje dus er kan nog een hoop veranderen.

Wij als standhouder zijn in iedere geval heel druk met de voorbereidingen. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 10:48 



 
Profiel   

Dan is de indoorversie later dan normaal. Als alles verder normaal is ben ik van plan om te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 11:02 



 
Profiel   

Inderdaad, normaal is Equitana in maart.
Ik heb mijn eigen evenement een week verplaatst, omdat het anders tegelijk zou vallen met Equitana, dus ik hoop wel echt dat Equitana doorgaat!

In NRW, waar Essen ook ligt, geldt vanaf volgende week 2G en mogelijk zelfs 2G plus testen. Maar wat je zegt, er kan nog een hoop veranderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 11:32 



 
Profiel   

Bij verplicht testen kom ik niet. Er zijn grenzen aan een dagje weg. En zo denken er meer. Dus daar zul je als standhouder ook een inschatting voor moeten maken. Willen mensen met zo veel beperkingen nog wel komen? En als er minder standhouders zijn, komen de mensen dan nog wel? Ik zal ook eerst kijken of het wel net zo groot is als anders bijvoorbeeld.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 11:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 70 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen