Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 28 [ 694 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zuidlaardermarkt 2021

 
Profiel   

Even een stipje! Ik ben dan natuurlijk heel benieuwd naar jullie aanwinsten! :j
Ik ga begin van de middag even kijken na mijn werk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 12:15 



 
Profiel   

abeltje_xx schreef
Ik zag nog geen topic staan voor de zuidlaardermarkt dit jaar, dus bij deze :Y)

Voorlopig gaat de markt door: https://www.tynaarlo.nl/zuidlaardermark ... tober-2021
Laten we hopen dat dat zo blijft!


Wie gaat er dit jaar heen? En wie gaat er heen om te kijken en wie om te kopen?

Zelf ga ik dit jaar ws extra vroeg. Normaal ga ik rond 4 uur s'ochtends, maar dit jaar wil ik proberen om er al om middernacht te zijn. Ik zou heel graag wat kopen dit jaar, maar dat is afhankelijk van mijn stalling. Die moet voor die tijd rond zijn en dat is nu nog niet zeker. Vingers gekruisd dus!



Ik ga dit jaar voor de eerste keer, op de site van de markt staat dat het om 6 uur begint en hier lees ik wst anders.. begint het nou om 6 uur of veel vroeger?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 09:29 



 
Profiel   

Camillawolf schreef
abeltje_xx schreef
Ik zag nog geen topic staan voor de zuidlaardermarkt dit jaar, dus bij deze :Y)

Voorlopig gaat de markt door: https://www.tynaarlo.nl/zuidlaardermark ... tober-2021
Laten we hopen dat dat zo blijft!


Wie gaat er dit jaar heen? En wie gaat er heen om te kijken en wie om te kopen?

Zelf ga ik dit jaar ws extra vroeg. Normaal ga ik rond 4 uur s'ochtends, maar dit jaar wil ik proberen om er al om middernacht te zijn. Ik zou heel graag wat kopen dit jaar, maar dat is afhankelijk van mijn stalling. Die moet voor die tijd rond zijn en dat is nu nog niet zeker. Vingers gekruisd dus!




Ik ga dit jaar voor de eerste keer, op de site van de markt staat dat het om 6 uur begint en hier lees ik wst anders.. begint het nou om 6 uur of veel vroeger?



Vorig jaar was er natuurlijk geen markt, en ik ben benieuwd hoe ze het uiteindelijk in de praktijk geregeld hebben dit jaar, maar de voorgaande jaren was het zo dat al vanaf middernacht er aanvoer was van pony's en paarden. De markt gaat officieel om 6 uur open, maar dan is er al uren handel geweest. Ik vind die sfeer ook heel leuk. in het donker met zaklampjes lopen om naar pony's te kijken.

Ik heb mijn stalling niet rondgekregen op tijd (wordt op z'n vroegst eind dit jaar en ws ergens volgend jaar) , dus helaas niks kopen voor mij. Ik ga mee met een vriendin, die twijfelt nog.
Maar sowieso ga ik wel tussen de paarden lopen. Ik neem m'n stok mee en als iemand ernaar vraagt dan ben ik wel op zoek. :Y)

Ik vind het heel verstandig om kleine kinderen, honden en kinderwagens enzo te weren, maar ik snap niet hoe ze dat verder denken te scheiden. Maar volgens mij weten ze dat zelf ook niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 11:32 



 
Profiel   

Ik ga sowieso met trailer die kant op, prijzen zijn absurt op dit moment. Dus weet niet of er wat mee naar huis gaat. Ik zoek voornamelijk leuke ponys vanaf 1,20 tot 1,28 en D ponys en paarden, maar dat laatste is momenteel niet aan te komen dan Spaanse paarden en die kan ik hier thuis wel goedkoop opkopen.

Mocht iemand vervoer nodig hebben richting zh terug voor een dier kan je altijd berichtje doen of ik nog leeg ben. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 12:04 



 
Profiel   

Ik twijfel nog, heb nog plek voor een leuke Shire merrie die zo af en toe mee wil een rondje in het bos en om m’n kudde wat te verjongen. Telkens als ik naar een paardenmarkt ga staan er geen shires en als ik niet ga zie ik achteraf op bokt dat er shires stonden :+ . Op Marktplaats staat er verder ook bijna nooit iets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 13:03 



 
Profiel   

Kijken kan altijd, toch? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 16:21 



 
Profiel   

Ik twijfel nog, even kijken wie ik mee kan krijgen. Een leuke C of D merrie veulen past hier nog wel maar heb geen zin in de hoofdprijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 17:05 



 
Profiel   

Letsdunit schreef
Ik twijfel nog, even kijken wie ik mee kan krijgen. Een leuke C of D merrie veulen past hier nog wel maar heb geen zin in de hoofdprijs.


De prijzen zijn geen peil aan op te trekken. Zo kocht ik vanmorgen nog een D pony, gereden braaf dier voor €2500,-
Maar ook een A pony gereden en ultieme kinderpony voor €1800,- terwijl ik hier voorheen hoogstens 900,- euro voor gaf :+
Beide zijn mijn inkoopsprijzen en moet ik nog verdienen. Het is een bizar jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 22:10 



 
Profiel   

Wij gaan maandagochtend eerst een pony bezichtigen bij een particulier. Maar in principe gaan we sowieso naar Zuidlaren. Als we maandagochtend pony kopen gaan we sowieso zonder trailer naar Zuidlaren en als het niks wordt weet ik nog niet met of zonder trailer...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 23:28 



 
Profiel   

Leuk allemaal!! Ik ga heen, in principe zonder te kopen maar mocht er een mooie Welsh A merrie zijn ga ik wel serieus kijken of ik er toch nog een koop. Wij gaan al 12 jaar heen dus ben benieuwd hoe het gaat dinsdag.
3 jaar geleden heb ik daar mijn Roan merrie gekocht <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 06:54 



 
Profiel   

Wij gaan aankomende dinsdag voor het eerst naar Zuidlaren. De intensie is om met geen paard of pony terug te gaan naar Friesland, maar je weet maar nooit. We gaan in ieder geval zonder trailer.

Mijn vraag is: stel we willen toch een pony kopen; dan moeten we gelijk de pony meenemen neem ik aan? En hoe zit het met het geld? Ik heb niet zoveel contant mee in de beurs omdat we eigenlijk niet op zoek zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:16 



 
Profiel   

_Selente schreef
Wij gaan aankomende dinsdag voor het eerst naar Zuidlaren. De intensie is om met geen paard of pony terug te gaan naar Friesland, maar je weet maar nooit. We gaan in ieder geval zonder trailer.

Mijn vraag is: stel we willen toch een pony kopen; dan moeten we gelijk de pony meenemen neem ik aan? En hoe zit het met het geld? Ik heb niet zoveel contant mee in de beurs omdat we eigenlijk niet op zoek zijn.


Pinnen kan je niet bij een handelaar. Geld overmaken is er ook niet bij. De geldautomaten zijn leeg.

Dus of geld meenemen of geluk hebben dat een handelaar in je buurt zit en je hem later thuis kan ophalen bij die persoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:20 



 
Profiel   

De pinautomaten zijn indd altijd leeg, genoeg cash meenemen dus..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 09:24 



 
Profiel   

_Selente schreef
Wij gaan aankomende dinsdag voor het eerst naar Zuidlaren. De intensie is om met geen paard of pony terug te gaan naar Friesland, maar je weet maar nooit. We gaan in ieder geval zonder trailer.

Mijn vraag is: stel we willen toch een pony kopen; dan moeten we gelijk de pony meenemen neem ik aan? En hoe zit het met het geld? Ik heb niet zoveel contant mee in de beurs omdat we eigenlijk niet op zoek zijn.


Ja vaak met handje klap bieden en als jij geluk hebt krijg je hem in je handen samen met paspoort en dan is hij van jou. Contant betalen inderdaad en toch veel geld mee nemen wat je maximaal wil uitgeven dat doe ik altijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 11:00 



 
Profiel   

https://www.tynaarlo.nl/zuidlaardermarkt
Alleen potentiële kopers zijn welkom op de paardenmarkt…

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:22 



 
Profiel   

Kendra schreef
https://www.tynaarlo.nl/zuidlaardermarkt
Alleen potentiële kopers zijn welkom op de paardenmarkt…

Dat is hier al diverse keren gemeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 13:24 



 
Profiel   

Heb eindelijk antwoord op mn mailtje _O-
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:42 



 
Profiel   

Dus we mogen er gewoon tussendoor lopen. Hoe ze publiek dat geen paarden gewend zijn gaan scheiden blijft nog wel een raadsel. Moeten we bij aankomst een foto laten zien van ons eigen paarden. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:13 



 
Profiel   

Ik denk dat het kwestie is van op papier / qua intentie de markt organiseren volgens de geldende regels, en op de dag zelf gewoon 'het giet zoals het giet'.
Dus een normale paardenmarkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:17 



 
Profiel   

Ik woon in de gemeente Tynaarlo. Ze doen wel vaker ingewikkeld }:0 ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:57 



 
Profiel   

Schijnbaar mag dat wel ja :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:58 



 
Profiel   

Ik lees vooral mee om paarden te kijken en nieuwe aanwinsten

Een vriend van mij komt morgen ook met ongeveer een 10tal tuigpaarden /kwpners

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:09 



 
Profiel   

[ img ]

Willen jullie kijken of je deze pony ziet? Het is een vosje met brede bles en grijze manen en staart. Ze heet Alice van het Zilven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:48 



 
Profiel   

Klopt het dat ik die pony zo’n beetje in elk paardenmarkt topic voorbij zie komen? Ik wil niet banketstaaf doen maar ik denk niet dat die nog met 4 hoeven op de grond staat als je al een aantal jaar opzoek bent..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:58 



 
Profiel   

idylle schreef
[ [url=m/PI2cE2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Willen jullie kijken of je deze pony ziet? Het is een vosje met brede bles en grijze manen en staart. Ze heet Alice van het Zilven.

En dan? Stel ik heb haar gezien.. dan weet je niet waar zij naar toe gaat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 28 [ 694 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen