Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71
Plaats een nieuw onderwerp

Equitana Indoor 2019

 
Profiel   

Ik wacht het allemaal nog even af. Wel goed om te weten dat de datum is verzet. +:)+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:47 



 
Profiel   

germie schreef
Bij verplicht testen kom ik niet. Er zijn grenzen aan een dagje weg. En zo denken er meer. Dus daar zul je als standhouder ook een inschatting voor moeten maken. Willen mensen met zo veel beperkingen nog wel komen? En als er minder standhouders zijn, komen de mensen dan nog wel? Ik zal ook eerst kijken of het wel net zo groot is als anders bijvoorbeeld.



Wij hebben zelf in Kalkar ook gestaan en daar kwamen dit jaar best wat mensen op af.
Maar wat je zegt klopt wel maar er zijn heel veel standhouders want het is het 50jarige bestaan van Equitana. Alleen als het waar is wat Callippo zegt dat het 2G wordt ja dan gaan wij ook wel even achter onze oren krabben want dan komen er wel veel minder mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:59 



 
Profiel   

jenever schreef
germie schreef
Bij verplicht testen kom ik niet. Er zijn grenzen aan een dagje weg. En zo denken er meer. Dus daar zul je als standhouder ook een inschatting voor moeten maken. Willen mensen met zo veel beperkingen nog wel komen? En als er minder standhouders zijn, komen de mensen dan nog wel? Ik zal ook eerst kijken of het wel net zo groot is als anders bijvoorbeeld.



Wij hebben zelf in Kalkar ook gestaan en daar kwamen dit jaar best wat mensen op af.
Maar wat je zegt klopt wel maar er zijn heel veel standhouders want het is het 50jarige bestaan van Equitana. Alleen als het waar is wat Callippo zegt dat het 2G wordt ja dan gaan wij ook wel even achter onze oren krabben want dan komen er wel veel minder mensen.


Kalkar was dit jaar ook met veel minder stands als anders... op de zondag dat ik er was vond ik het ook niet bijster druk in vergelijking met andere jaren

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:40 



 
Profiel   

Bij 2g zal het wel meevallen met minder mensen verwacht ik, maar als je dan ook nog moet testen, dan wordt het anders.

Ik heb geen beeld met welke standhouders nu willen komen. Want april is natuurlijk ook een andere maand dan normaal maart en ook dat kan de planning van mensen anders maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 16:47 



 
Profiel   

germie schreef
Bij 2g zal het wel meevallen met minder mensen verwacht ik, maar als je dan ook nog moet testen, dan wordt het anders.

Ik heb geen beeld met welke standhouders nu willen komen. Want april is natuurlijk ook een andere maand dan normaal maart en ook dat kan de planning van mensen anders maken.



Met 2G heb je geen toegang meer met testen. Dan is het gevaccineerd of genezen.
Er is in ieder geval vakantie in Duitsland en België.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 17:56 



 
Profiel   

germie schreef
Bij 2g zal het wel meevallen met minder mensen verwacht ik, maar als je dan ook nog moet testen, dan wordt het anders.

Ik heb geen beeld met welke standhouders nu willen komen. Want april is natuurlijk ook een andere maand dan normaal maart en ook dat kan de planning van mensen anders maken.



Maar de zaterdag was wel goed voor ons. En ze hadden nu juist de stands en het eten apart gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 17:57 



 
Profiel   

Begrijp ik het goed dat er volgend jaar "maar" 1 weekend in de Indoor Equitana zit? Niet dat het voor mij veel uitmaakt, ik ga het liefste door de weeks, maar als ik die data zie lijkt het daar wel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 18:05 



 
Profiel   

Jet schreef
Begrijp ik het goed dat er volgend jaar "maar" 1 weekend in de Indoor Equitana zit? Niet dat het voor mij veel uitmaakt, ik ga het liefste door de weeks, maar als ik die data zie lijkt het daar wel op.


Dat zie je goed.
Dan zal het wel extra druk worden in dat weekend...


jenever schreef
Met 2G heb je geen toegang meer met testen. Dan is het gevaccineerd of genezen.
Er is in ieder geval vakantie in Duitsland en België.


2G plus testen betekent gevaccineerd/genezen en dan óók nog testen. Dus iedereen moet getest zijn, maar ongevaccineerden mogen er ook met een test niet in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 18:10 



 
Profiel   

callippo schreef
Jet schreef
Begrijp ik het goed dat er volgend jaar "maar" 1 weekend in de Indoor Equitana zit? Niet dat het voor mij veel uitmaakt, ik ga het liefste door de weeks, maar als ik die data zie lijkt het daar wel op.


Dat zie je goed.
Dan zal het wel extra druk worden in dat weekend...


jenever schreef
Met 2G heb je geen toegang meer met testen. Dan is het gevaccineerd of genezen.
Er is in ieder geval vakantie in Duitsland en België.


2G plus testen betekent gevaccineerd/genezen en dan óók nog testen. Dus iedereen moet getest zijn, maar ongevaccineerden mogen er ook met een test niet in.


Oké dat wist ik niet dat het dan zo werkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 18:13 



 
Profiel   

Nee 2g betekent dat testen niet voldoet 1g is testen 3G mag je gevaccineerd/genezen of getest

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 18:58 



 
Profiel   

Bij 2g+ kun je zo'n beurs vergeten. Bij 2g denk ik dat velen gewoon komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 19:02 



 
Profiel   

Bij 2 g ga ik wel heen. Toevallig was ik gisteren nog naar hotels aan het kijken. Tegen die tijd zijn we weer 4 maanden verder, kan er al weer een hoop veranderd zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 23:15 



 
Profiel   

Ik denk dat ik oversla aangezien ik bij 2g niet mag komen. Erg jammer maar dan zien we over een aantal jaar wel weer :') Dan is mijn veulen ook ouder dus extra leuk om te shoppen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 23:19 



 
Profiel   

Zodra gevaccineerden moeten testen kom ik niet meer. Maar dan kom ik ook niet meer in de horeca.
In principe ga ik met iemand die bij 2g ook niet mag komen, maar als alles verder normaal is ga ik zonder testen wel en dan maar alleen.
In februari is Duikvaker in Houten, ook een beurs. Ook daar moet het normaal zijn zonder tijdsdruk en looproutes, anders sla ik ook daar over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 08:11 



 
Profiel   

jenever schreef
2022 is de indoor versie van 7 april tot 13 april. De regels voor nu is 3G maar het zijn nog 5 maanden zo'n beetje dus er kan nog een hoop veranderen.

Wij als standhouder zijn in iedere geval heel druk met de voorbereidingen. :-)


Dat is tijdens mijn verjaardag *\o/*
Maar met alle maatregelen kijk ik het nog even aan. Ten eerste kan dan niet het hele vriendengroepje mee naar equitana. En in april vrij krijgen is altijd iets lastiger dan in maart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 09:50 



 
Profiel   

Ik schop het topic weer even wakker.
Afgelopen weekend dacht ik er weer aan en heb even op de site gekeken of het nog doorgaat. Ik kon niks lezen over dat het afgelast is.

Ik wil nog steeds heen en op booking.com zijn nog genoeg hotels vrij. Ik ben nog wel steeds alleen -O-
Het enigste wat ik nog niet heb bekeken zijn de covid regels daar. Zelf ben ik up to date gevaccineerd en wil voor deze ene keer wel en test doen indien nodig:j :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:52 



 
Profiel   

Ik wil gaan, maar ik weet niet of ik het durf gezien de regels. Ben niet gevaccineerd en mijn internationale QR code herstel bewijs loopt 3 april af, net te vroeg dus.
Dus de vraag of alleen testen voor toegang voldoende is. Plus de vraag hoe dat werkt in Duitsland weet ik niet of het haalbaar wordt voor mij en m'n ma.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:55 



 
Profiel   

Regels in Duistland veranderen per week zowat, dus eind maart ga ik eens kijken wat de regels dan zijn. Vooralsnog zijn ze erg streng en kom je ongevaccineerd niet binnen, maar dat ben ik wel dus wellicht kan het tegen die tijd. Tickets heb ik wel gekocht, ze geven gegarandeerd geld terug als het niet door gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 11:14 



 
Profiel   

Ik heb gisteren vrij gevraagd van 4 tot 10 april, mocht het doorgaan en ik pas binnen de regels wil ik gaan. Zit dan hopelijk in limburg, dus klein stukje rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:27 



 
Profiel   

Cowgirl schreef
Ik schop het topic weer even wakker.
Afgelopen weekend dacht ik er weer aan en heb even op de site gekeken of het nog doorgaat. Ik kon niks lezen over dat het afgelast is.

Ik wil nog steeds heen en op booking.com zijn nog genoeg hotels vrij. Ik ben nog wel steeds alleen -O-
Het enigste wat ik nog niet heb bekeken zijn de covid regels daar. Zelf ben ik up to date gevaccineerd en wil voor deze ene keer wel en test doen indien nodig:j :')

Ik ga zeker wel als het normaal is en wel gewoon groot, dus niet dat standhouders massaal afmelden. Ik ben ook alleen. Denk dat een dagje wel genoeg is en rij dan heen en weer. Meerijden kan.

Op dit moment is het niet afgelast. Vaccinatie zal wel verplicht zijn, maar als ik zie dat niet eu landen eindelijk stoppen met maatregelen kan het natuurlijk nog wel gaan verschuiven. Duitsland is helaas ook een voorstander van een vaccinatieplicht (al kan ik dan er gewoon naartoe, maar ik zit al 9 dagen met een pijnlijke oksel van de booster, en dat was zo erg dat er geen bh verdragen kon worden, bult in de nek, pijnlijke kaak wat weer op het oor drukte, 3 dagen pijnstillers geslikt en deze bijwerkingen zijn uiteraard gemeld aan de huisarts en Lareb, maar zo hoef ik echt niet nog een 3e prik in juni-oktober (na Jansen dus booster gehad)).
Het is gewoon afwachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 11:02 



 
Profiel   

miss_lizje schreef
Ik wil gaan, maar ik weet niet of ik het durf gezien de regels. Ben niet gevaccineerd en mijn internationale QR code herstel bewijs loopt 3 april af, net te vroeg dus.
Dus de vraag of alleen testen voor toegang voldoende is. Plus de vraag hoe dat werkt in Duitsland weet ik niet of het haalbaar wordt voor mij en m'n ma.


Ik ben ook niet gevaccineerd dus wacht eerst af wat de regels gaan doen. Wil me best laten testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:23 



 
Profiel   

Duitsland ben je nergens welkom op alleen een test.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 71 [ 1772 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen