Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 18 [ 443 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Eper Paarden4daagse 2022

 
Profiel   

Ik moet uiteraard ook nog wachten op de loting. Ik woon op 3,5km. Dat is 5 minuten met de auto.
Vind alleen 7km extra te paard best veel op het dagelijkse parcours.
Maar eens over denken als het gaat lukken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 15:58 



 
Profiel   

manzano schreef
Ik moet uiteraard ook nog wachten op de loting. Ik woon op 3,5km. Dat is 5 minuten met de auto.
Vind alleen 7km extra te paard best veel op het dagelijkse parcours.
Maar eens over denken als het gaat lukken

Leuk je woont in de buurt. Ook een thuiswedstrijd voor jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 00:04 



 
Profiel   

Oeh.... 1 februari!! Eindelijk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 12:06 



 
Profiel   

Spannend

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 12:12 



 
Profiel   

Can’t wait! Al begin ik 1 Maart bij een nieuwe baan en verwacht dan niet zo’n schoolvakantie week nog vrij te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 14:09 



 
Profiel   

Niwla schreef
Zojuist de overnachting voor mijn paard geregeld bij de Veenhove. Ik twijfel alleen wat ik met mijn shet ga doen.

Mijn paard staat aan huis met de shet, ik twijfel of ik haar mee neem naar Epe waar ze dus iedere dag mijn paard weg ziet gaan, of dat ik haar thuis laat en ze 5 dagen alleen staat. Zijn er hier meer met dit dilemma?

Ja ik!! Ik twijfel ook heel erg. Ik wil de shet eigenlijk wel meenemen want ik wil mijn paard ook niet alleen hebben staan. Ik dacht eerst, dan neem ik de shet ook mee en dan gaan mijn kids er op maar je moet minimaal 12 jaar zijn en als handpaard meenemen mag ook niet dus lastig... Ik wil het liefst bij mijn paarden slapen, dat vind ik echt énorm leuk aan de Eper. Hoe heb jij dat geregeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 15:04 



 
Profiel   

I'm in!!!!!! *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 20:55 



 
Profiel   

Yeah!!!!! Hier ook een startplaats!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 21:01 



 
Profiel   

Ik ben ook ingeloot
Spannend!!!!! Wordt de eerste keer voor ons

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 21:23 



 
Profiel   

Heeft iemand een tip qua overnachting? Ik zag al veel accommodaties op de site van de eper vierdaagse, maar het zegt mij nog allemaal niks :')

Bij voorkeur op loopafstand van de startplaats, gewoon een kampeerplek voor mij en een wei voor mijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 22:03 



 
Profiel   

Avalon87 schreef
Heeft iemand een tip qua overnachting? Ik zag al veel accommodaties op de site van de eper vierdaagse, maar het zegt mij nog allemaal niks :')

Bij voorkeur op loopafstand van de startplaats, gewoon een kampeerplek voor mij en een wei voor mijn paard.


Hier sluit ik me bij aan! Al denk ik dat die plekken al bezet zijn door de mensen die hun startplaats hebben behouden van vorig jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 22:19 



 
Profiel   

Lees dat iedereen een plaatsing heeft haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 22:58 



 
Profiel   

Yesssssss ik ben er ook bij

Ik had al optie op camping de witte wieven genomen.
Is wat verder af maar vind ik geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 07:36 



 
Profiel   

Nala schreef
Avalon87 schreef
Heeft iemand een tip qua overnachting? Ik zag al veel accommodaties op de site van de eper vierdaagse, maar het zegt mij nog allemaal niks :')

Bij voorkeur op loopafstand van de startplaats, gewoon een kampeerplek voor mij en een wei voor mijn paard.


Hier sluit ik me bij aan! Al denk ik dat die plekken al bezet zijn door de mensen die hun startplaats hebben behouden van vorig jaar.


Ik heb camping de Veenhove gereserveerd, die zag ik hier veel voorbij komen:)

We zoeken ook nog wat leuke en gezellige rijmaatjes om bij aan te sluiten:D Ik heb me bewust alleen opgegeven omdat het me ook wel eens leuk lijkt om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 35 en rijd met mijn 8 jarige konik ruin. Hij is braaf en geen heethoofd
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 07:49 



 
Profiel   

Ik ben ook alleen, dus mocht je het leuk vinden kunnen we dagje samen rijden.
Ik rijd alle gangen.

Wij
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 08:00 



 
Profiel   

Tinkermuts schreef
Ik ben ook alleen, dus mocht je het leuk vinden kunnen we dagje samen rijden.
Ik rijd alle gangen.

Wij
[ [url=m/I6Li7i.jpg]Afbeelding[/url] ]


Graag! :D wat een plaatje jouw paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 08:05 



 
Profiel   

Mijn bijrijdster is ook ingeloot. Super leuk!
Wij verblijven ook op de Veenhove.

Mij lukt het tot nu toe bijna nooit om daadwerkelijk te rijden met de mensen die je van te voren bedacht had.
Vaak reageren paarden toch anders dan thuis en is hun tempo heel anders. Ik vind het nooit fijn om mijn paard heel erg in te houden of veel aan te sporen deze dagen want het is al intensief genoeg voor beide.
Dus ik spreek wel altijd af dat als het niet gaat volgens plan dat we dan gewoon uit elkaar gaan.
Tot nu toe altijd bij leuke mensen aan kunnen sluiten waarbij het tempo wel past of verder gegaan met een klein deel van de groep.
Dus iedereen mag bij ons aansluiten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 08:27 



 
Profiel   

Avalon87 schreef
Tinkermuts schreef
Ik ben ook alleen, dus mocht je het leuk vinden kunnen we dagje samen rijden.
Ik rijd alle gangen.

Wij
[ [url=m/I6Li7i.jpg]Afbeelding[/url] ]


Graag! :D wat een plaatje jouw paard <3


Thanks , vind koniks ook erg tof

Laten we naar ff pben erover, gezellig

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 08:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd iedereen!!

Het leuke aan de vierdaagse is dat je enorm veel mensen ontmoet en er altijd iemand is om een stukje mee op te rijden :D .
Ik heb inmiddels leuke vriendschappen opgebouwd in 5 jaar vierdaagse rijden en ik ging de eerste keer ook alleen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 09:08 



 
Profiel   

Ik ben ook ingeloot en kom ook alleen. Denk dat ik wissel over de dagen tussen een vos KWPN merrie en schimmel mangalarga marchador. Tzt afspreken???

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 09:09 



 
Profiel   

Gezellig

Ik rijd vask ritten alleen en sluit me de ook regelmatig ergens bij aan.
Maar als het tempo te verschillend is ga ik idd weer door of gas terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 09:12 



 
Profiel   

Stal diefdijk, mijn paard staat volgens mij redelijk in de buurt bij jullie

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 09:15 



 
Profiel   

Sees schreef
Niwla schreef
Zojuist de overnachting voor mijn paard geregeld bij de Veenhove. Ik twijfel alleen wat ik met mijn shet ga doen.

Mijn paard staat aan huis met de shet, ik twijfel of ik haar mee neem naar Epe waar ze dus iedere dag mijn paard weg ziet gaan, of dat ik haar thuis laat en ze 5 dagen alleen staat. Zijn er hier meer met dit dilemma?

Ja ik!! Ik twijfel ook heel erg. Ik wil de shet eigenlijk wel meenemen want ik wil mijn paard ook niet alleen hebben staan. Ik dacht eerst, dan neem ik de shet ook mee en dan gaan mijn kids er op maar je moet minimaal 12 jaar zijn en als handpaard meenemen mag ook niet dus lastig... Ik wil het liefst bij mijn paarden slapen, dat vind ik echt énorm leuk aan de Eper. Hoe heb jij dat geregeld?

Ik zet mijn paard op de Veenhove, volgens mij hebben ze daar weitjes naast elkaar dus staat hij niet echt alleen. Ik ben bang dat m’n shet gaat lopen etteren daar en dat ze veel stress krijgt als alle paarden elke dag weg gaan behalve zij, dus ik heb besloten haar thuis te laten. Zelf slaap ik trouwens ook thuis.

Hebben jullie al een factuur ontvangen van de Veenhove?

Ik heb me ook alleen opgegeven. Heerlijk een weekje met niemand rekening houden behalve met m’n paard. :D Als ik een paard tegen kom die hetzelfde tempo heeft vind ik het gezellig om samen een stuk op te rijden, maar ik vind alleen rijden ook heerlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 09:53 



 
Profiel   

Ik heb me ook alleen opgegeven. Wel spannend, net nieuw paard, dus heb geen idee wat hij doet in dit soort entourage. Hij is gewend om met anderen buiten te rijden dus zal vast goed komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 10:44 



 
Profiel   

Tinkermuts schreef
Stal diefdijk, mijn paard staat volgens mij redelijk in de buurt bij jullie

Erichem - Zijderveld is niet zo ver nee :) Overnacht je in Epe of rijd je, net als ik, iedere dag op en neer?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 12:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 18 [ 443 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen