Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 18 [ 443 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Eper Paarden4daagse 2022

 
Profiel   

Maakt niet uit, sterkte voor vriendin
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 13:10 



 
Profiel   

Tinkermuts schreef
Maakt niet uit, sterkte voor vriendin

Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 13:11 



 
Profiel   

@xxxx2015 hopelijk kan je vriendin mee. Ik ga dit jaar voor het eerst alleen. Maar er doen zoveel mensen mee met dit evenement. Dat je altijd nieuwe mensen leert kennen waarmee je kan optrekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 17:09 



 
Profiel   

Ik ga ook alleen, maar ik slaap gewoon thuis terwijl m’n paard op de Veenhove staat. Ik vind het wel relaxt!

Ik wilde nog even nieuwe banden onder m’n trailer leggen voor maandag, belt de garage nu dat hij helemaal rot is. :roll: Even denken wat we nu gaan doen, sowieso even voor een second opinion denk ik en anders een trailer huren voor maandag en vrijdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 17:38 



 
Profiel   

Wij hebben een seizoensplek op Jagerstee (tegenover het startterrein) en ben net aangekomen. Dit jaar niet op het paard, maar mag mee als groom. Super relaxt en onwijs veel zin in.
Ben echt zo'n muts die aan alles meedoet, zeep maken, ruiterfit kom maar op :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 20:29 



 
Profiel   

Ik ook alleen, maar ik mag alleen stappen en draven, dus ook beter dat ie z'n eigen tempo loopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 20:29 



 
Profiel   

Vandaag weer lekker 13,5 km gereden, iemand onderweg vroeg al of we aan het trainen waren voor volgende week :D

Heb er heel veel zin in. Er zijn nog plekken vrij voor de trail clinic maandag! Ik kan helaas niet mee doen want ik sta dan in de stand, maar Natascha geeft heel leuk les :)

Heb voor beide paardjes ook een fijne massage/behandeling geboekt bij Frouke Tea van Eui Dynamic :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 18:48 



 
Profiel   

marije1109 schreef
Wij hebben een seizoensplek op Jagerstee (tegenover het startterrein) en ben net aangekomen. Dit jaar niet op het paard, maar mag mee als groom. Super relaxt en onwijs veel zin in.
Ben echt zo'n muts die aan alles meedoet, zeep maken, ruiterfit kom maar op :D

Gaan we echt weer bijkletsen.
Jij gaat met lida mee of niet?
Ik heb vandaag gewerkt nu vakantie yeahhh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 23:32 



 
Profiel   

Vond die behandeling wel opmerkelijk in het programma. Ik laat mijn paarden regelmatig doen en welke behandelaar ik ook tref, ze moeten daarna altijd een paar dagen rust/niet onder het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 08:12 



 
Profiel   

Ik heb de sportmasseur er al bij gehad en die pakt alleen de spieren aan. Dan kunnen ze wat stijf zijn de dag erna, maar verder mocht ik dezelfde middag alweer trainen als ik dat wilde. Ik heb heel rustig aan een rondje gereden de volgende ochtend. Maar hij was heel erg stijf. Dus tijdens een 4 daagse lijkt het me ook niet optimaal om te behandelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 08:25 



 
Profiel   

Ik gister ook lekkere trainingsrit van 13 km
Onderweg genoten van klein grut

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 08:36 



 
Profiel   

Ik laat ze elk jaar tussendoor masseren tijdens de vierdaagse. Ik vind dat wel een fijne ondersteuning tussendoor, even de spiertjes losmaken na het sporten.

Frouke Tea behandeld mijn paarden thuis ook altijd. Na een standaard behandeling is het altijd een aantal dagen rustiger aan doen, maar ze houdt er rekening mee dat de paarden nog moeten lopen dus daar past ze de behandeling op aan voor de paarden die vierdaagse lopen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 11:22 



 
Profiel   

Ik doe het ook niet tijdens de 4daagse. Je weet nooit hoe ze erop reageren. Ik maak erna een afspraak met mijn osteopaat. Woensdag geen beestjes tegengekomen. Vandaag 1 herteluisvlieg. Dus valt mee. Stof is ook weg geregend. Dus hopelijk blijven de paden zoals nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 15:28 



 
Profiel   

Ze behandeld ook sportpaarden tussen de wedstrijden door. Dat is het grootste gedeelte van de tijd ook voornamelijk onderhoud en ondersteuning en die moeten ook door kunnen dus ik ben er niet zo bang voor :D

Ja de paden zijn echt top nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 17:50 



 
Profiel   

Ik heb het nooit gedaan tijdens de vierdaagse.

Gisteren heb ik 26 km gereden. Morgenavond ook nog een keer en daarna ga ik niet meer rijden. Ik rijd thuis voornamelijk 2span en vind het fijn dat de andere die thuis blijft ook nog even lekker aan het werk is geweest. Volgende week komt er iedere dag iemand die met hem wandelt of longeert heel fijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 17:54 



 
Profiel   

Wij hebben gister en vandaag ook weer even gereden in Epe. Ik vond het super rustig vwb andere ruiters. trouwens ook niet echt veel wandelaars. We spraken 2 andere dames te paard, zij hadden nog nooit van de 4-daagse gehoord, haha. Bij ons best veel herteluisvliegen. Inmiddels ben ik er handig in geworden om ze te pakken zonder af te moeten stappen :D Morgen nog een klein ritje hier in de buurt en dan 2 dagen rust voor we beginnen. Wij slapen gewoon thuis, 20 minuten met de trailer vd startplaats af

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 19:50 



 
Profiel   

Waren gisteren gemeente kampioenschappen in Epe. Daar waren sowieso veel ruiters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 21:48 



 
Profiel   

Klopt. Helaas moest ik werken. Meerijden of kijken werd hem niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 23:20 



 
Profiel   

Hier al druk bezig met alles klaar maken. Gras gemaait, huis schoon maken. Was aan de kant. Al spullen klaar gezet voor de pony's die mee moeten. Ben altijd bang dingen te vergeten hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 14:25 



 
Profiel   

manzano schreef
Waren gisteren gemeente kampioenschappen in Epe. Daar waren sowieso veel ruiters.

Ooh, vandaar..
We kwamen iemand iemand gekleed in wit wedstrijd shirt tegen (in auto met trailer) bij de Ossenstal. Vrees verkeerde afslag genomen <<)

Zijn er nu al veel 4daagse-mensen op de camping/huisjes??

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 18:11 



 
Profiel   

Hier nog even een verjaardag gevierd vandaag. Voordeel is wel dat het huis alvast aan kant is. Mijn vriend is morgen jarig, maar vandaag alvast gevierd. Morgen alles inpakken en nog even handdoeken was en dan vertrekken we maandag aan het begin van de middag. We kunnen pas vanaf 3 uur in ons huisje. Ik zal s avonds na het eten me aanmelden. Verder doe ik het niet zo goed in grote mensenmassa's dus we zien nog wel even wat we donderdagavond doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 18:13 



 
Profiel   

Wij gaan maandag rijden.
Gister toch even een ‘nieuwe’ trailer gekocht dus we kunnen iig veilig op weg.

Ik ben heel benieuwd hoe m’n paard het gaat doen!

Voor de mensen op de Veenhove, nemen jullie zelf ook hooi mee? Ik zag dat ze schreven dat er genoeg gras op de wei staat dus ik twijfel. Brok neem ik uiteraard wel mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 18:45 



 
Profiel   

Niwla schreef
Voor de mensen op de Veenhove, nemen jullie zelf ook hooi mee? Ik zag dat ze schreven dat er genoeg gras op de wei staat dus ik twijfel. Brok neem ik uiteraard wel mee.


Ik denk het niet,ik ben pas met mijn merrie op de Veluwe geweest en daar bliefde ze ook geen hooi, ze had echt genoeg aan het gras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 19:41 



 
Profiel   

Het ligt eraan wat voor een soort massage je het paard geeft Een zware intensieve massage moet je niet doen want dan moeten ze echt van herstellen. Een lichtere massage kan wel degelijk dat ontspant de spieren en na een nacht rust zijn ze er weer volledig. Ik heb jarenlang op de Eper gemasseerd en gaf die massages altijd dat de paarden de volgende dag of zelfs een paar uur na de massage weer op pad konden gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 20:24 



 
Profiel   

Niwla schreef
Wij gaan maandag rijden.
Gister toch even een ‘nieuwe’ trailer gekocht dus we kunnen iig veilig op weg.

Ik ben heel benieuwd hoe m’n paard het gaat doen!

Voor de mensen op de Veenhove, nemen jullie zelf ook hooi mee? Ik zag dat ze schreven dat er genoeg gras op de wei staat dus ik twijfel. Brok neem ik uiteraard wel mee.

Je kan even op de Facebook pagina kijken op de veenhove. Staan foto's van de weiden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 22:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 18 [ 443 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen