Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Almelose Ruiterdagen!

 
Profiel   

De Almelose Ruiterdagen richt zich primair op de breedtesport. Ik weet dat er SUBTOP wedstrijden worden georganiseerd door de Looleeruiters (eerstvolgende is op 24 september), maar deze zijn meestal niet tijdens de Ruiterdagen.

Er waren overigens wel deelnemers die de paardentrial wilden rijden, maar het aantal was bij lange na niet genoeg om er een volwaardige (finale)rubriek van te maken. Buitengewoon jammer. De trial is een specifieke finale rubriek en deelnemers hebben natuurlijk ook hun ideeën over risico's die eraan verbonden zijn (of andere redenen natuurlijk).

Vergeet niet dat iedereen weer wil uitpakken na jaren niet kunnen organiseren van een concours en/of kampioenschap, dus dat de concurrentie ook hevig is. Je kunt altijd schuiven met aantallen - de inschrijving geeft een goede indicator - maar ik heb gemerkt dat springruiters in de hogere klassen zich vaak erg laat opgeven.

De evaluatie en trends gaan goede inzichten opleveren om het de 55ste editie beter te doen :Y)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 09:44 



 
Profiel   

wellicht heb je een toelichting wat de trail moet inhouden, want ik heb geen idee... ook al ben ik 2 x deelnemer geweest van de ARD. Wellicht kan ik mij voorstellen dat het voor buitenstaanders(lees aanstaande deelnemers) helemaal abracadabra is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 20:47 



 
Profiel   

Trail is niets meer en niets minder dan een langer parcours met een aantal natuurlijke hindernissen. Je hebt 3 wallen op het terrein en die komen er allemaal in voor. Het zijn in totaal 30 hindernissen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 11:50 



 
Profiel   

ik als dressuurruiter had daar niet aan gedacht.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 12:00 



 
Profiel   

Het is een andere naam voor een Derby toch? Springparcours met wat elementen uit een cross erin?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 13:14 



 
Profiel   

MariekeS_ schreef
Het is een andere naam voor een Derby toch? Springparcours met wat elementen uit een cross erin?

Goed verwoord. Dank je _/-\o_
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-22 14:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen