Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 166 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Paard en ruiter instructieweken 2017

 
Profiel   

Hoi! Er is al een tijd niks gezegd hier, maar ik was toch even benieuwd.
De data voor 2018 zijn net bekend gemaakt!
Ik zit met een vriendin te kijken waar wij in 2018 op instructieweek zullen gaan.
Twijfel heel erg tussen deze week bij PMO en die van de KNHS.
Mijn vriendin rijdt L dressuur, en ik Z dressuur... Hoe zit dat met niveau?
Wordt er wel een beetje op niveau les gegeven of is het penny gehalte echt héél hoog?
Want zoals eerder genoemd in het topic; de foto's op de pagina zien er niet heel bijzonder uit qua niveau..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 15:54 



 
Profiel   

Ik heb meegedaan in het voorjaar, ik rij ook Z en er werd echt op nivo les gegeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 19:35 



 
Profiel   

Zag dat ze nu ook een horsemanshop week gaan doen. Ben benieuwd, ik woon zelf in Steenwijk, maar voor die week wil ik mij misschien opgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 21:57 



 
Profiel   

Er wordt door de instructeurs wel goed naar niveau gekeken en hiermee gewerkt. Je wordt gewoon individueel aan het werk gezet tijdens de lessen.

Ik ben zelf ook een keer bij de KNHS geweest en vond dit ook erg leuk. Het geheel bij de KNHS is, naar mijn idee, iets proffesioneler, maar dit maakt het niet altijd leuker. Het niveau qua lessen is hetzelfde. Maar doordat het bij pmo iets kleinschaliger is, is er vaak wel meer mogelijk en kan er van alles geregeld worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 19:00 



 
Profiel   

Dankjulliewel voor de reacties!

iEmmaaa schreef
Er wordt door de instructeurs wel goed naar niveau gekeken en hiermee gewerkt. Je wordt gewoon individueel aan het werk gezet tijdens de lessen.

Ik ben zelf ook een keer bij de KNHS geweest en vond dit ook erg leuk. Het geheel bij de KNHS is, naar mijn idee, iets proffesioneler, maar dit maakt het niet altijd leuker. Het niveau qua lessen is hetzelfde. Maar doordat het bij pmo iets kleinschaliger is, is er vaak wel meer mogelijk en kan er van alles geregeld worden.


Mede door het kleinschaligere en toch een fijner gevoel bij PMO hebben we besloten in te schrijven bij PMO! Dus gister opgegeven voor week 34! Meer mensen die eraan zitten te denken/hebben ingeschreven voor de instructieweken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-17 10:19 



 
Profiel   

Mijn vriendin en ik gaan weer in de meivakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-17 13:57 



 
Profiel   

Ik ga zowiso weer! Nu nog even kijken wanneer iedereen kan en wanneer ik vakantie heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-17 15:42 



 
Profiel   

Ik zit er ook aan te denken om mij in te schrijven bij pmo omdat dit kleinschaliger is. Twijfel alleen nog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-17 16:30 



 
Profiel   

Gaan er ook mensen naar het horsemanship kamp.

Ik twijfe heel erg, omdat ik zelf in Steenwijk woon, aan de andere kant is er alleen maar ver weg horsemanship kampen of ik ben te oud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-17 19:11 



 
Profiel   

Hoi allen,

Ik wilde sowieso naar de KNHS instructieweek, maar vind het wel gaaf om hier een weekend naartoe te gaan!

Wie kan mij meer info geven over het crossterrein en cross instructie? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-17 11:14 



 
Profiel   

Crossterrein is er niet. Er wordt een mini cross gebouwd in het bos. Instructie kan ik niets over vertellen, heb zelf niet meegereden in de crossles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-17 19:00 



 
Profiel   

Ik ben afgelopen jaar naar de knhs dressuurweek geweest. Vond eigenlijk alles top, behalve dat het de hele week heel veel regende en bijna alles buiten was. Ik vond het toch echt zonde van de dure week en dit was toch wel zo'n domper dat ik dit jaar ergens anders naar toe wil. Nu ingeschreven voor deze instructie week eind april, ik rij zelf Z1 dressuur. Op de site heb ik het idee dat het niveau niet heel hoog ligt maar ga het mee maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-18 06:54 



 
Profiel   

Ben vorig jaar en 2 jaar geleden geweest. Omdat je vooraf aangeeft welk niveau je bent. Word je gelijk de 1e les ingedeeld in een groepje van maximaal 4 die ongeveer hetzelfde niveau hebben. Naar aanleiding van wat je wil leren/ verbeteren word je ook weer ingedeeld. Zo kan het dus gebeuren dat je met z'n 2e dressuur hebt omdat de rest wil springen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-18 16:52 



 
Profiel   

Hoi hoi! Het is bijna zeker dat ik met een vriendin naar de instructie weken kom!
Zijn er al mensen die zich hebben ingeschreven? En heeft iemand toevallig ervaring met het meebrengen van 2 paarden? Als ik vervoer kan regelen mag ik namelijk met mijn pony én mijn paard komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 15:03 



 
Profiel   

Ja ik heb mij samen met een vriendin en haar paard opgegeven! Afgelopen week ook definitieve bevestiging gehad. Week 34 gaan wij, week van 20 augustus.
Meer paarden heb ik geen ervaring mee, wordt onze eerste keer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 15:06 



 
Profiel   

Er is inmiddels een nieuw topic over de instructieweken 2018
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 17:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 166 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen