Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 46 [ 1148 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Horse Event 2016

 
Profiel   

Jaja ik heb er alweer zin in *\o/*

Zijn er al kaarten met korting ergens beschikbaar? Waar ga je overnachten? Ga je 1 dag of 2 of 3?

Ikzelf kom uit Gent en boek van donderdag tot zondag ergens een kamer. Wrs ga ik een half dagje welnessen of wandelen op de Veluwe en de rest breng ik rustig door op HE. Vorig jaar ben ik voor het eerst meerdere dagen geweest en dat is erg goed bevallen! Kon rustig kijken en hoefde me niet druk te maken als ik iets niet kon zien de ene dag. Bovendien was de vrijdag erg rustig en was er veel kans tot vragen stellen. Bij veel clinic gevers zag je ook dag na dag evolutie in wat ze deden.

Het is maar 3 en een halve maand meer :')

Edit: misschien zijn er nog mensen die alleen komen of met een groepje en zin hebben om op een avond eens af te spreken om ergens te gaan eten? De vorige keer zaten er erg fijne restaurants in de omgeving van mijn B&B (Harderwijk) dus dat vind ik ook altijd fijn!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-16 20:50 



 
Profiel   

Ik kom alle 3 de dagen weer en rij gewoon elke dag heen en weer, het is voor mij nog geen half uurtje rijden namelijk. Ga met mijn beste vriendin en misschien kopen we dit jaar wel VIP tickets. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-16 21:04 



 
Profiel   

Ja ik ging vroeger 1 dag op en af, maar toen het naar Ermelo verhuisde werd het wat ver voor 1 dag :D Ik heb toen vorig jaar 2 dagen gedaan en dat beviel uitstekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-16 21:08 



 
Profiel   

Ja, voor jou is het nu verder weg idd. := Logeer je in een B&B? Ga je alleen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-16 21:09 



 
Profiel   

Ik ga voor het eerst een dag heen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-16 21:19 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ik kom alle 3 de dagen weer en rij gewoon elke dag heen en weer, het is voor mij nog geen half uurtje rijden namelijk. Ga met mijn beste vriendin en misschien kopen we dit jaar wel VIP tickets. :D


Jeej dat ben ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-16 21:20 



 
Profiel   

Ik ga alleen inderdaad :D Vorig jaar ben ik op donderdag naar Harderwijk gegaan en ben ik op zaterdag weer naar huis gereden. Ik heb overnacht in een B&B "Onder de Dekens". Hele fijne kamer en hele fijne mensen waren het. Dus misschien ga ik er terug, vond Harderwijk ook best leuk. Er zit een sterrenrestaurant op 5min wandelen dat ik graag wil proberen. Vorig jaar ben ik er ook in een café geweest en dat was goed te doen, gezellig zitten babbelen en lezen. Verder ben ik toen ook naar de Zwaluwhoeve geweest en ook dat was echt een aanrader.

Dit jaar wil ik misschien iets dichter bij de Veluwe zitten, ben even wat kamers aan het bekijken op booking.com :) B&B of hotel maakt mij niet uit, maar omdat ik alleen ben, moet er 's avonds wel wat te doen zijn. Dus of B&b in een stad zodat ik te voet wat kan gaan eten en wat drinken, of hotel in de bossen met restaurant/bar. Anders word ik eenzaam haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-16 21:38 



 
Profiel   

Elk jaar zeg ik dat ik 3 dagen wil en het is er nog geen 1x van gekomen.
Nu is het helemaal een twijfelgeval of ik ga of niet, aangezien ik dan 37 weken zwanger ben :')
Sowieso mocht ik gaan, kan ik alleen maar zondags, aangezien mijn vriend met mij meegaat en die vrijdag en zaterdag voor zijn werk weg is.
Ergens hoop ik dat ik tegen die tijd nog redelijk op de been ben en toch nog heen kan.
Of dat ze het terrein verbeteren en ik in een rolstoel rondgereden kan worden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-16 21:43 



 
Profiel   

Ik zou wel op tijd een B&B gaan boeken....eigenlijk nu al want anders zit het vol...alles dichtbij HE iig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 05:06 



 
Profiel   

Ik ben er de zaterdag en zondag, met paarden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 05:28 



 
Profiel   

Leuk Nikki! Kan ik eindelijk Django zien!! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 07:02 



 
Profiel   

Ik kom ook weer 3 dagen. Vorig jaar op de camping met de caravan, toen hebben we ingezien dat heen en weer rijden toch goedkoper is. This 3 kwartier ongeveer. Maar ik ben er weer bij waarschijnlijk alleen of met een vriendin. Wel blijft me fotocamera thuis want doe voor de rest niks ermee. Neem wel me filmcamera mee om intressante clinics te filmen of te vloggen als ik dat durf :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-16 07:18 



 
Profiel   

Kaartjes kunnen besteld worden *\o/*
ligt het aan mij of zijn ze duurder geworden je kan nu beter een passe partout kopen dan een dagkaart

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 08:41 



 
Profiel   

Je kan beter voor 20% een passe partout kopen dan drie dagen 40% met ledenkorting? Dat is gek. Bovendien zegt ie dat mijn relatienummer niet geldig is. Dat lijkt me gek :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 10:12 



 
Profiel   

Ik wacht met bestellen of ik het de moeite waard vind om 3 dagen te komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 10:16 



 
Profiel   

Ik zat ook al te kijken...ze waren toch goedkoper?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 10:23 



 
Profiel   

Jaaaaa ik had vanochtend ook de mail ontvangen, ik heb er ontzettend veel zin in! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-16 10:26 



 
Profiel   

Kan helaas niet komen qua financiën dit jaar. Sorry leedies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-16 21:23 



 
Profiel   

Ik twijfel ook nog steeds

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-16 17:13 



 
Profiel   

Ik ga vrijdag en zaterdag. Ik heb ook een setje kaarten gratis ivm zitcompetitie.
Ik hoop zelfs een dag mijn pony mee te kunnen nemen, ik wil ons tzt graag inschrijven voor een clinic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-16 17:14 



 

Als het goed is ben ik er weer 3 dagen bij! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-16 17:19 



 
Profiel   

Ik ga ook weer :D Als reporter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-16 17:21 



 
Profiel   

lijkt mij erg leuk! alleen zit nog een beetje met vervoer en iemand om mee te gaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-16 17:24 



 
Profiel   

Ga dit jaar voor het eerst, een dagje! Ermelo is voor mij dichtbij.
Heb er ontzettend veel zin in! :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-16 16:04 



 
Profiel   

Mijn passe partout hangt al op de koelkast..kan niet wachten!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-16 16:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 46 [ 1148 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 46  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen