Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 125 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Horse Event - Dag 1 - Vrijdag

 
Profiel   

LoveUggs schreef
Zijn jullie er zondag ook? Had het heel graag op de foto gezet maar het regende zo hard, en had mijn camera hoes in de vip lounge laten liggen dus geen bescherming voor mijn camera :+ Ik baalde flink want vond het juist rete gaaf om te zien!


Jazeker! Wij zijn er alle 3 de dagen :)

Zijn ook altijd heel blij met foto's! O:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 22:31 



 
Profiel   

Wat een retegave bulldozer is dat paard van de eindshow zeg! Jeutje! :~

Leuke verslagen! Jammer van de regen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 22:32 



 
Profiel   

Horse Event gaat vandaag niet door. Afgelast vanwege de regen, het terrein is onveilig verklaard. Vandaag om 14:00 laten ze weten of het morgen wel door gaat.

Ik zag het nog niet bij het voorpaginanieuws staan, dus ik dacht ik meld het hier even.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 06:16 



 
Profiel   

[VN] [HE]Horse Event voor zaterdag afgelast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 06:20 



 

LoveUggs schreef
Ik hoop dat we jullie ondanks het vele beeldmateriaal, en weinig tekst, toch een beetje mee hebben kunnen nemen naar de vrijdag van Horse Event 2017! :j
Speciaal voor de thuisblijvers hebben wij ons nat laten regenen, kou geleden, natte voeten gehaald


Leuk stukje! :j
Dit is echt perfect voor op de voorpagina, goed geschreven. +:)+
Jammer dat het HE niet doorgaat, want dit soort stukjes had ik best over za en zo willen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 11:41 



 
Profiel   

Jaan81 schreef
... en voor t eerst springclinic gekeken. Door Mans Beerdrecht ofzo ( :? ) Erg leuk!

Mans Buurman, denk ik? Gaf altijd les aan de NHB, deed hij altijd erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 11:45 



 
Profiel   

Hilary schreef
Jaan81 schreef
... en voor t eerst springclinic gekeken. Door Mans Beerdrecht ofzo ( :? ) Erg leuk!

Mans Buurman, denk ik? Gaf altijd les aan de NHB, deed hij altijd erg leuk.

Die idd! Erg leuk en duidelijk iig

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 11:53 



 
Profiel   

Jaan81 schreef
BenWLOVER schreef
Leuk, leuk, leuk!! Is er ook iemand van jullie geweest bij de clinic van Bas de recht??

Stukje van gezien. Was dressuur aan de lange teugel toch? Erg leuk om te zien. Hij gaat ook heel hard met zn paard om.

Ik vond t parkeren reuze meevallen. We waren met een koekblikje, maar niet vast komen te zitten of gaan slippen oid.
Dus we waren zo weg (en een van de laatsten op t terrein) De jongens met de trekkers keken goed rond wie er hulp nodig had.
Maar Ja, dat soort dingen krijg je met dit weer. Daar heeft niemand invloed op. Het is zoals het is.

Ik heb er iig geen minder leuke dag om gehad. Tuurlijk was een zonnetje lekker geweest, maar ja. Deze editie komt iig wel in de 'boeken' waar je later over zegt van "Oh, weet je toen nog...?!"

Ik vond de slotact erg leuk. Knap dier ook :j
Verder vond ik de dames Bartels weer heel leuk en interessant en ook grondwerk blijft boeiend en voor t eerst springclinic gekeken. Door Mans Beerdrecht ofzo ( :? ) Erg leuk!




Klopt aan de lange teugel idd, wat bedoel je met hard??
Ik ben namelijk opzoek naar foto's van zijn clinic van 11:20/11:40 er stond een fotografe langs de kant..

Dus als iemand foto's ziet met een valkkleurige ijslander en mij op het terrein ziet lopen of in de bitpiste pb me ff :D!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 12:00 



 
Profiel   

Komen alle foto's die zijn gemaakt tijdens de bokt clinics ergens op een site of in een bokt topic? Of moet je daar even een privé berichtje voor sturen als je graag de foto's van jezelf wilt zien :D ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 12:51 



 
Profiel   

lovecortana schreef
Komen alle foto's die zijn gemaakt tijdens de bokt clinics ergens op een site of in een bokt topic? Of moet je daar even een privé berichtje voor sturen als je graag de foto's van jezelf wilt zien :D ?


Ik zou gewoon even rondberichten.
Ik heb enkel wat foto's van tijdens de clinic van Bianca. Maar heb gister enkel een simpele selectie gemaakt natuurlijk dus moet alles zeker nog een keer doorlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 13:01 



 
Profiel   

Heb de foto's nog niet op mijn laptop gezet ga ik morgen doen maar ik heb gisteren van de eindshow en de salons nog foto's gemaakt vanaf de tribune waar ik zat te kijken.

Ik zou als ik er aan denk en ze mooi zijn deze morgen ook plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 13:44 



 
Profiel   

BenWLOVER schreef
[

Klopt aan de lange teugel idd, wat bedoel je met hard??
Ik ben namelijk opzoek naar foto's van zijn clinic van 11:20/11:40 er stond een fotografe langs de kant..

Dus als iemand foto's ziet met een valkkleurige ijslander en mij op het terrein ziet lopen of in de bitpiste pb me ff :D!!

Oh, was tiepvautje :o Bedoelde erg leuk! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 17:34 



 
Profiel   

Jaan81 schreef
BenWLOVER schreef
[

Klopt aan de lange teugel idd, wat bedoel je met hard??
Ik ben namelijk opzoek naar foto's van zijn clinic van 11:20/11:40 er stond een fotografe langs de kant..

Dus als iemand foto's ziet met een valkkleurige ijslander en mij op het terrein ziet lopen of in de bitpiste pb me ff :D!!

Oh, was tiepvautje :o Bedoelde erg leuk! :j



Dacht ik al ;)!! Geeft niet!! voor mij is de clinic in ieder geval wel voor herhaling vatbaar!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 19:24 



 
Profiel   

Iemand foto's van de clinic vrijdagochtend 11.30 bij Imke Bartels? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 19:41 



 
Profiel   

Heb je wel gezien. Machtig mooi dier heb je. Was ook interessant om te zien, dat stukje over in het spoor lopen op de volte :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 20:52 



 
Profiel   

Jaan81 schreef
Heb je wel gezien. Machtig mooi dier heb je. Was ook interessant om te zien, dat stukje over in het spoor lopen op de volte :j


Dankjewel! :o

Dat was zeker interessant!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 20:59 



 
Profiel   

LoveUggs schreef
Ik heb vast een aantal foto's van de clinic van Bianca Schoenmaker!
Ze zijn lang niet allemaal scherp, maar laten we het erop houden dat het op dat moment echt flink regende :=

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Hé wat leuk om mijzelf tegen te komen! Ik ben degene van de derde foto.
Ik vind het knap dat je nog foto's hebt gemaakt in de regen.. Vond het wel een hele fijne en leerzame clinic. :j

Wij zijn niet meer gebleven voor de eindshow, wij waren er rond half 10 's ochtends en ik had het na het rijden ook helemaal gehad.. Ze heeft wel een rete gaaf paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 09:43 



 
Profiel   

_lotteeee schreef
Iemand foto's van de clinic vrijdagochtend 11.30 bij Imke Bartels? :o

Ik heb je ook zien rijden! Wat een plaatje van een paard heb je onder je kont en volgens mij een ontzettend fijn dier om mee te werken.
Vond het ook een hele interessante clinic. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 09:44 



 
Profiel   

Hebben er mensen foto's gemaakt van de clinics grondwerk van Annemarie van der toorn? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 14:04 



 
Profiel   

Iemand foto's van de Bokt-mennen clinic vrijdagochtend? Van m'n bruine b-pony en mij op de sulky?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 17:56 



 
Profiel   

Zijn er ook foto's gemaakt bij de clinic van springen voor dressuur ruiters van Bianca? Ik reed mee op de zwarte pony :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 09:05 



 
Profiel   

xNinja schreef
Zijn er ook foto's gemaakt bij de clinic van springen voor dressuur ruiters van Bianca? Ik reed mee op de zwarte pony :D

Was dat de kennismakings clinic op vrijdag?

Op de vorige pagina heb ik wat foto's neergezet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 10:22 



 
Profiel   

Het was om half 1 in de springpiste op vrijdag, op het zand. Dus niet de foto's op de vorige pagina. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 10:58 



 
Profiel   

xNinja schreef
Het was om half 1 in de springpiste op vrijdag, op het zand. Dus niet de foto's op de vorige pagina. :)


Oké! Dan heb ik je helaas niet op de foto..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:07 



 
Profiel   

Hallo,
heeft iemand foto's van de Falabella tijdens het rassendefile op vrijdag ? :o
mag via pb! *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 10:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 125 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen