Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

 
Profiel   

Ik vind het juist veel beter te doen op deze locatie, alleen dat gegil van de penny piste idd en signeersessies met de locatie van de bitstand. Ik hoop dat kinderen hier veel van oppikken. Het is niet allemaal wedstrijd en prestatie, het belangrijkste is juist welzijn en plezier maken. En dat is precies wat de penny piste doet. Dat maakt mij wel erg blij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 23:05 



 
Profiel   

Overigens vond ik het wel jammer dat bij Anky en tien de oortjes van Anky het niet deden en ze niet even een box omdraaiden zodat ze elkaar konden horen. Ook niets voorbereid. Beetje jammer van deze twee grote namen vond ik wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 23:11 



 
Profiel   

knollentuin schreef
Is het misschien een idee om een horse event junior editie te doen en een senior editie, twee verschillende weekenden (dan is dat kinder gedoe mooi geregeld... :))


Het zou niet eens aparte weekenden hoeven zijn. Je kan ook op het terrein de stromingen meer scheiden. Blijft wel het feit dat die kassen gewoon niet geschikt zijn voor zo'n evenement. Alles galmt en echode door.

Meer ideaal zou zijn binnen 1 echt grote bak voor shows. Aan de zijkanten de dingen die echt niet buiten kunnen. De rest van de ringen buiten en met daartussen de kraampjes. In de openlucht gaat gillen meer verloren en dan zou je dat soort dingen (penny, paardenpraat) bv meer bij elkaar kunnen doen.


poes schreef
Ik vind het juist veel beter te doen op deze locatie, alleen dat gegil van de penny piste idd en signeersessies met de locatie van de bitstand. Ik hoop dat kinderen hier veel van oppikken. Het is niet allemaal wedstrijd en prestatie, het belangrijkste is juist welzijn en plezier maken. En dat is precies wat de penny piste doet. Dat maakt mij wel erg blij.


Ik snap wel wat je bedoeld met het is niet allemaal wedstrijd en prestatie. Maar nu ondervind je wel veel hinder van het penny gebeuren. Bij de kraampjes kon je elkaar haast niet verstaan. Bij sommige clinics was het dus storend. Dan zou je dat op een bepaalde manier wel iets meer moeten reguleren. Want kinderen moeten iets kunnen leren, maar wij volwassenen komen er ook voor ons vermaak en educatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 23:16 



 
Profiel   

Poes. _O-
Maar we hebben gemeet. -:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 23:26 



 
Profiel   

Ja ben ik blij om :) jij bent mijn favoriete populaire bokker :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 23:28 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je verjaardag! :* *\o/* Y)(^)

En lief dat je dat zegt! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 06:52 



 
Profiel   

Ik ben nu wel benieuwd naar wat voor gegil dat was bij de Penny piste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:46 



 
Profiel   

In ieder geval voor ‘Beauty & Honey’ en Pierre Fleury. Toen stond ik bij de ondernemerspiste.

Edit: het klonk steeds een beetje alsof de omroeper een introverhaaltje deed en dan vroeg “hebben jullie er zin in?!?!?!” En dan uiteraard alle koters “JAAAAAAAA” incl gillen. Beetje K3 effect :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 07:53 



 
Profiel   

Als je meer diepgang zoekt , minder komkommercieel en in een rustige omgeving: https://equiday.nl

Niet teveel reklame gaan maken, want anders wordt het hier ook te druk :D , en dat kan deze locatie niet aan :P

Ps: sfeer is hier zo relaxed dat een onderonsje of open discussie met clinicgevers geen enkel probleem is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 08:31 



 
Profiel   

Jolien87 schreef
Ik ben nu wel benieuwd naar wat voor gegil dat was bij de Penny piste.


Ik was er zowel zaterdag als zondag met mijn dochter. Er werd inderdaad veel gegild, maar het was echt de presentator die dat uitlokte. Die zette het publiek enorm aan tot ''harder klappen, nog harder klappen'' of ''zo veel mogelijk geluid maken'' bij de stuntshow.

Zo was er zaterdag een korte demo van Matt Harnacke (model met paard dat overgevlogen is uit Australie). Erg mooi en lief paard. Ik vond het een hele leuke combinatie. Hij gaf aan dat zijn paard dit niet gewend was en of het publiek zachtjes wilde aplaudiseren. Dat werd ook netjes gedaan. Aan het eind was het toch de presentator die vond dat er harder geklapt moest worden. Toen schrok zijn paard echt, terwijl het juist zo goed ging.
Matt Harnacke heeft toen zelf gevraagd of iedereen nog eens heel zacht wilde aplaudiseren, zodat zijn paard het positief af kon sluiten.

Er kwam inderdaad heel veel geluid van de Pennypiste af. Maar ik vond dat niet aan vervelende penny meisjes te wijten, maar meer aan de te overenthousiaste presentator.


Maar ik heb met mijn dochter van 10 twee hele leuke dagen gehad (zaterdag en zondag). Parkeren was gelukkig bij ons geen probleem, ging allemaal vlot en lekker dichtbij de ingang. Waren er beide dagen rond 9:00.
Zondag zelfs gratis kunnen parkeren :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:19 



 
Profiel   

Die presentator was echt totaal geen paardenman. Nog eens extra om hard applaus vragen, terwijl er al een pony behoorlijk nerveus in de ring liep. Dat is voor die jonge meiden toch helemaal niet nodig? Die willen gewoon pony's zien, al dan niet met hun idool.
Heel erg jammer, dat hij bij Matt's demo niet opgelet heeft en hij mag dan echt de feedback krijgen dat hard geluid niet fijn is voor de paarden (en niet voor de bezoekers ;-) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:35 



 
Profiel   

callippo schreef
Die presentator was echt totaal geen paardenman. Nog eens extra om hard applaus vragen, terwijl er al een pony behoorlijk nerveus in de ring liep. Dat is voor die jonge meiden toch helemaal niet nodig? Die willen gewoon pony's zien, al dan niet met hun idool.
Heel erg jammer, dat hij bij Matt's demo niet opgelet heeft en hij mag dan echt de feedback krijgen dat hard geluid niet fijn is voor de paarden (en niet voor de bezoekers ;-) )


Ja inderdaad, dat is het enige waar ik me aan gestoord heb. Mijn dochter van 10 vond het gewoon heel sneu voor het paard en vond dat overdreven gegil en geklap waartoe iedereen aangezet werd ook erg onnodig. Zelf vonden wij dat lawaai al erg onprettig, laat staan de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:41 



 
Profiel   

Ja, dat vond ik ook wel apart, want deze man presenteert volgens mij ook al 2 jaar het Paarden YouTubers Live Event, dus ik zou verwachten dat ie dat ondertussen wel weet. Overigens wordt daar meestal wel rekening gehouden met de paarden, maar dat is ook veel ruimer opgezet waardoor het geluid niet zo heftig is voor de paarden denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:58 



 
Profiel   

Zo voor ons zit horse event er ook op, wat ben ik trots op de 4 mini's! We stonden naast de penny piste maar ondanks de harde muziek, vele gegil en geklap bleven ze kalm.

Het was binnen wel erg warm, gelukkig hadden we 3 van de 4 paardjes geschoren.

Zelf helaas door de drukte niet tot heel weinig van de shows gezien. Buiten helemaal niks iig.

We hebben het ontzettend naar onze zin gehad, leuke reactie's gekregen en mensen ontmoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 12:10 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Zo voor ons zit horse event er ook op, wat ben ik trots op de 4 mini's! We stonden naast de penny piste maar ondanks de harde muziek, vele gegil en geklap bleven ze kalm.

Het was binnen wel erg warm, gelukkig hadden we 3 van de 4 paardjes geschoren.

Zelf helaas door de drukte niet tot heel weinig van de shows gezien. Buiten helemaal niks iig.

We hebben het ontzettend naar onze zin gehad, leuke reactie's gekregen en mensen ontmoet.


Ik was nog naar je op zoek maar zag je steeds alleen in het rassendefile haha. En dan zat ik zelf te paard haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 12:32 



 
Profiel   

Dat kleine grut van jullie trekt natuurlijk enorm veel aandacht en zeker zo dicht bij de Penny Area. :D
Eerlijk gezegd die kleintjes zijn ook moeilijk de weerstaan. Zelfs voor mij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 13:07 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Zo voor ons zit horse event er ook op, wat ben ik trots op de 4 mini's! We stonden naast de penny piste maar ondanks de harde muziek, vele gegil en geklap bleven ze kalm.

Het was binnen wel erg warm, gelukkig hadden we 3 van de 4 paardjes geschoren.

Zelf helaas door de drukte niet tot heel weinig van de shows gezien. Buiten helemaal niks iig.

We hebben het ontzettend naar onze zin gehad, leuke reactie's gekregen en mensen ontmoet.


Was deze lieverd er 1 van?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 14:32 



 
Profiel   

De mini's waren superschattig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 15:10 



 
Profiel   

Peetstap schreef
Als je meer diepgang zoekt , minder komkommercieel en in een rustige omgeving: https://equiday.nl

Niet teveel reklame gaan maken, want anders wordt het hier ook te druk :D , en dat kan deze locatie niet aan :P

Ps: sfeer is hier zo relaxed dat een onderonsje of open discussie met clinicgevers geen enkel probleem is.

Ben daar geweest en is ook niet mijn ding, nivo is behalve laagdrempelig ook gewoon erg laag en zag er evenzoveel ongelukkige paarden. Veel onopgemerkte onregelmatigheden en maar roepen hoe paardvriendelijk t allemaal is.
Bij horse event was ook voor iedereen de kans om vragen te stellen aan alle clinic gevers.
Ook daar heb ik t allemaal wel gezien, maar ik heb toch genoten van alles, voor de 100 e x Anky en Tineke de Franse elegante dame en de rassendefiles, gewoon iedereen blij met z'n paarden. Ook op de Penny tribune, alle ouders met stuiterende glitter kinderen, die hebben nog geen idee wat er allemaal nog komen gaat met de kinders :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 15:15 



 
Profiel   

knollentuin schreef
Is het misschien een idee om een horse event junior editie te doen en een senior editie, twee verschillende weekenden (dan is dat kinder gedoe mooi geregeld... :))



Vind ik een goed plan, gewoon 2 weekenden inderdaad, is de drukte een stuk beter verspreidt! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 18:55 



 
Profiel   

BloemBloem schreef
mvdbijl schreef
Zo voor ons zit horse event er ook op, wat ben ik trots op de 4 mini's! We stonden naast de penny piste maar ondanks de harde muziek, vele gegil en geklap bleven ze kalm.

Het was binnen wel erg warm, gelukkig hadden we 3 van de 4 paardjes geschoren.

Zelf helaas door de drukte niet tot heel weinig van de shows gezien. Buiten helemaal niks iig.

We hebben het ontzettend naar onze zin gehad, leuke reactie's gekregen en mensen ontmoet.


Was deze lieverd er 1 van?
[ [url=m/GsrK9S.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja dat is Pride and Joy, leuke foto! Volgens mij heb ik die met je telefoon gemaakt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 18:56 



 
Profiel   

Ja, Gefeliciteerd met je verjaardag poes! Nog helemaal aan het nagenieten van gister! Wie had ooit verwacht dat wij zouden winnen? :+
Heb je de gewonnen deken al gepast? ;) Ik ga zo even een foto maken te paard :)

@BloemBloem: Wat een lieve foto! <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 18:58 



 
Profiel   

Ben net bij het paard :) dank je :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 19:18 



 
Profiel   

Citaat
Ik was nog naar je op zoek maar zag je steeds alleen in het rassendefile haha. En dan zat ik zelf te paard haha


Wij stonden binnen bij de pennypiste, je paard zag er prachtig uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 19:24 



 
Profiel   

:wave: zo ook weer boven water na HE. Vandaag gewoon weer aan 't werk, dat doe ik volgend jaar niet hahaha. Ik ben echt gesloopt. Heb zoveel mensen gesproken zaterdag en zondag. :=
We hebben zaterdag en zondag mooi kunnen promoten, vrijdag vond ik het Te rustig. Maar ja daar doe je weinig aan. Penny gehalte vind ik binnen veelste hoog. Ik voelde me binnen met mijn 35 jaar echt mega oud en bejaard.. :=
Ik stem dus voor een penny dag met alle YouTube sterren erbij. Super leuk dat die kids daar voor komen, maar Pfff wat een herrie..

De komende 5 jaar ligt ie vast voor vijfhuizen, dus hopelijk doen ze iets met de feedback.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 19:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen