Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe ronde nieuwe kansen op naar horse event 2018!

 
Profiel   

Wat voor vele vorig jaar een succes was op de dagen vrijdag en zondag van horse event waren we voor veel mensen net als ik een grote teleurstelling omdat het grote evenement niet door kon gaan vanwege de grote wateroverlast.

Daarom doen we dit jaar weer een nieuwe poging om erbij te zijn *\o/*
De kaarten zijn vanaf vandaag te koop en ik heb ze al weten te krijgen voor zaterdag 15 september.

Kortom wie komt er nog meer naar het geweldige paardenevenement van het jaar?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-18 14:34 



 
Profiel   

Ik ga zaterdag ook! Alleen ik had een vraagje. Als je je KHNS Relatie nummer in vult voor die korting. Dan word naam etc gelijk ingevuld toch? Of moet je die dan nog appart in vullen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 19:04 



 
Profiel   

Ik wil wel, maar ga denk ik niet. Om helemaal naar de andere kant van het land te rijden vind ik iets te veel van het goede :P maar ik moet nog even kijken wat ik ga doen. Ik vind het wel een tof evenement namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 19:06 



 
Profiel   

is bij mij om de hoek, misschien toch maar even een keer gaan dan. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 19:22 



 
Profiel   

heel blond waarschijnlijk maar heb nooit iets gelezen over geld terug ontvangen van de vorige keer. Nooit wat gezien hierover terwijl dit eerst wel werd gezegd. Heb ik iets gemist. Gaat me niet om de pegels maar meer dat ik er nooit iets over heb gelezen ( en er waarschijnlijk niet alert op was) maar wel nieuwsgierig hoe het nou is afgehandeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 19:31 



 
Profiel   

Ik ga denk ik niet weer heen. Vind de prijs te duur en is voor ons nu een stuk verder rijden helaas.

De afgelopen keren op Ermelo vond ik echt een drama. Ook veel te druk. Voor mij in ieder geval geen zaterdag/zondag meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 19:49 



 
Profiel   

Ik wil dit jaar voor het eerst gaan! :D
Nu even flink geld sparen voor daar haha, wel jammer dat we nog zo lang moeten wachten :+ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 08:42 



 
Profiel   

Ik zie de standhouders en vraag me af waarom het interessant zou zijn....

Alleen maar folders en reclame. Gaap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 08:50 



 
Profiel   

brittien schreef
Ik wil dit jaar voor het eerst gaan! :D
Nu even flink geld sparen voor daar haha, wel jammer dat we nog zo lang moeten wachten :+ :+

het is geweldig ik ga nu voor de 5de keer en blijft een geweldig evenement.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 11:22 



 
Profiel   

overzee2 schreef
heel blond waarschijnlijk maar heb nooit iets gelezen over geld terug ontvangen van de vorige keer. Nooit wat gezien hierover terwijl dit eerst wel werd gezegd. Heb ik iets gemist. Gaat me niet om de pegels maar meer dat ik er nooit iets over heb gelezen ( en er waarschijnlijk niet alert op was) maar wel nieuwsgierig hoe het nou is afgehandeld.

geld van vorig jaar van de zaterdag heb ik netjes terug gehad op mijn rekening. wel hebben ze van de 2 kaartjes die ik had gekocht 2 euro van ingehouden onder reseveringskosten wat logisch is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 11:23 



 
Profiel   

Ik ga dit jaar voor het eerst samen met @brittien! *\o/* Ik heb er nu al heel veel zin in, ik ben heel erg benieuwd!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 12:47 



 
Profiel   

Jaaa *\%/* *\%/* *\%/*

Spoiler:
Shoppennnn :$ :Y) }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 12:50 



 
Profiel   

Weet iemand of je kan pinnen bij de standjes? of nemen jullie contant mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 12:58 



 
Profiel   

brittien schreef
Weet iemand of je kan pinnen bij de standjes? of nemen jullie contant mee?

Je kan bij de meeste standjes pinnen. Zal in elke geval wel wat cash meenemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-18 15:21 



 
Profiel   

Ben ik de enige die dit jaar van plan is 3 dagen te gaan? Ik vind het zelf een onwijs leuk evenement, ik reis gratis met de trein en dan vallen de kosten voor mij mee.

Vorig jaar had ik een kaartje voor de zaterdag, diep teleurgesteld dat het niet doorging (was voor mij de eerste keer), en toen 's avonds toch nog een kaartje kunnen krijgen voor de zondag. Zoveel te zien, en zo weinig tijd :+ Vandaar de keuze om 3 dagen te gaan dit jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 17:04 



 
Profiel   

Binkie_Eline schreef
Ben ik de enige die dit jaar van plan is 3 dagen te gaan? Ik vind het zelf een onwijs leuk evenement, ik reis gratis met de trein en dan vallen de kosten voor mij mee.

Vorig jaar had ik een kaartje voor de zaterdag, diep teleurgesteld dat het niet doorging (was voor mij de eerste keer), en toen 's avonds toch nog een kaartje kunnen krijgen voor de zondag. Zoveel te zien, en zo weinig tijd :+ Vandaar de keuze om 3 dagen te gaan dit jaar!

Wat gaaf dat je 3 dagen gaat!
Zou dat graag willen maar helaas het geld niet voor.
Ik ben er op de zaterdag misschien komen we elkaar tegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 18:29 



 
Profiel   

Ik ga dit jaar ook weer en nu weer eens met mn paard 3 dagen. en vrijdag en zaterdag elke dag een show geven. Wat vinden jullie leuk om te zien? We zijn beetje aan het bedenken hoe we het gaan doen etc. Stuur pb als jullie leuke ideeën hebben.
Vrijdag zijn we met zn 2e ( merrie en hengst)
en zaterdag met zn 4e voor het Groningerstamboek!

Ik rij zelf tuigloos, dressuur, springen en vrijheidsdressuur werken aan de hand.

Hebben jullie leuke ideeën hoe we onze tijd goed kunnen invullen. En wat jullie het leukste vinden om te zien zoals met muziek zonder muziek, wij zelf ook wat praten met publiek etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-18 21:19 



 
Profiel   

ik ga niet, Ermelo was redelijk in de buurt maar deze locatie is voor mij aan de andere kant van het land en vind t toch niet erg bijzonder ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-18 21:27 



 
Profiel   

Ik ga niet, de enige keren dat ik er was, was omdat we een show gingen rijden. Dit jaar is dit niet van de orde en ik ga geen kaartjes kopen. Mocht ik ze winnen is het natuurlijk een ander verhaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 13:46 



 
Profiel   

Ik weet het nog niet. Had mijn dochter beloofd samen te gaan maar de locatie is minder handig te bereizen voor ons en het komt qua planning niet zo goed uit. Maar ja ze vond het vorig jaar superleuk dus nog maar eens kijken hoe en wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 13:46 



 
Profiel   

De locatie is voor mij wel heel handig, deze keer. Ermelo was een behoorlijk stuk rijden, 2 uur geloof ik, en Haarlemmermeer is een uurtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 13:51 



 
Profiel   

Voor mijn is de locatie ook veel handiger. Hoef nu maar 1,5 uur te reizen in verband 3 uur naar Ermelo

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 14:00 



 
Profiel   

Ik ga dit jaar ook voor het eerst. Op de zaterdag. Ermelo was voor ons wel dichterbij geweest, maarja dat is niet anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 16:16 



 
Profiel   

Even een Schopje omhoog in dit topic want volgende maand is het eindelijk zover! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-18 16:49 



 
Profiel   

Jaa *\o/*
Passe partout kaartje hier, maar ga alleen zaterdag en zondag. Is nog steeds goedkoper dan 2 losse kaartjes kopen...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-18 17:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen