Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Naamborden van hoefijzers

 
Profiel   

Even jullie mening gevraagt :)

Mijn vriend maakt naamborden en andere items van hoefijzers.

Naamborden kunnen geslepen zilver of in verschillende kleuren geleverd worden. De prijs is 7.50 per letter.

Natuurlijk zijn de naamborden alleen verkrijgbaar op bestelling. De andere items denk aan wijnrek dienbladen sleutelrekjes etc zijn wel op voorraad.

Denken jullie dat dit loopt qua verkoop op horse event? De stand is best prijzig vandaar mijn vraag.



[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 23:32 



 
Profiel   

Niet mijn smaak, maar kan hij ze daar ter plekke maken?
Anders zou het voor mij niet hoeven.
Mensen kopen vaak iets in een opwelling, als ze het moeten bestellen denken ze laat maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 23:45 



 

Ik zou je vriend ze inderdaad ter plekke laten maken - of in elk geval ter plekke iets te laten maken zodat mensen een aanleiding hebben om een praatje aan te knopen. Dat gebeurt makkelijker als ze kunnen toekijken hoe iemand iets maakt, dan wanneer ze met een muur vol kant en klare producten geconfronteerd worden. En hoe langer ze blijven plakken, hoe groter de kans is dat ze iets kopen en hoe sneller je je stand terug hebt verdiend.
Ik weet niet of het mijn smaak is, maar ik vind de letters erg gaaf vormgegeven uit de stukken hoefijzer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 00:13 



 
Profiel   

xyzutu2 schreef
Ik zou je vriend ze inderdaad ter plekke laten maken - of in elk geval ter plekke iets te laten maken zodat mensen een aanleiding hebben om een praatje aan te knopen. Dat gebeurt makkelijker als ze kunnen toekijken hoe iemand iets maakt, dan wanneer ze met een muur vol kant en klare producten geconfronteerd worden. En hoe langer ze blijven plakken, hoe groter de kans is dat ze iets kopen en hoe sneller je je stand terug hebt verdiend.
Ik weet niet of het mijn smaak is, maar ik vind de letters erg gaaf vormgegeven uit de stukken hoefijzer!


Dank je voor de feedback. Ja lastig daar iets te maken ivm oven lassen slijpen etc maar we gaan er eens overna denken.... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 20:46 



 
Profiel   

Ik zou zoiets zeker wel willen kopen, mits het ter plekke gemaakt wordt idd. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 20:48 



 
Profiel   

Erg leuk. Maar ik zou het denk ik ook gelijk mee willen nemen. En de prijs zou voor mij persoonlijk ook wat aan de hoge kant zijn. Al begrijp ik de prijs zeker wel. Maar ik denk niet dat ik zoveel geld uit zou willen geven aan een naambord.

Komen er dan ook nog verzendkosten bij als je in jullie stand iets zou kopen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 21:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen