Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Problemen Ticketpoint

 
Profiel   

Ik probeer al de hele dag een ticket te bestellen voor Horse Event op zondag. De reservering is blijkbaar gemaakt, de status in mijn accountoverzicht is "wordt verwerkt" maar er gebeurt verder niets. Dit is al sinds vanochtend 9 uur. Geen betalingsverzoek verder ontvangen.

Op email reageren ze niet, ik weiger te bellen voor 4,50 euro per minuut. Ben ik de enige met deze problemen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-18 16:15 



 
Profiel   

Ik heb hetzelfde. Ik denk je besteld betaalt en klaar maar nee eerst een soort van reservering. En dan kun je in je account kijken en ik klikte ergens op en nu is het helemaal weg? Ik snap er niks van? :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:15 



 
Profiel   

Mijn ervaring met ticketpoint is dat ze op mails binnen een dag reageren. Ik had per ongeluk een dag en een avond ticket besteld voor HE, maar dat hebben ze keurig rechtgetrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:17 



 
Profiel   

Je komt ook niet in een betaalscherm ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:30 



 
Profiel   

Je moet ff geduld hebben :) ik raakte ook in de stress. Gisteren kaartje besteld en er gebeurde niks, binnen 24 uur krijg je een email waar je doorgezet wordt naar betalen via iDeal. Komt echt goed *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:46 



 
Profiel   

Chesss schreef
Je moet ff geduld hebben :) ik raakte ook in de stress. Gisteren kaartje besteld en er gebeurde niks, binnen 24 uur krijg je een email waar je doorgezet wordt naar betalen via iDeal. Komt echt goed *D


Nou ik heb hem denk ik per ongeluk geannuleerd nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:58 



 
Profiel   

En nu dan..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 19:59 



 
Profiel   

Rivjenn, even in je account status kijken als dat wel lukt.

Bij mij is het uiteindelijk ook gelukt, de volgende dag kreeg ik het betaalverzoek en meteen na betalen het ticket.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 20:02 



 
Profiel   

Er staat nu dit
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 20:11 



 
Profiel   

Rivjenn schreef
Er staat nu dit
[ [url=m/pezDYN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja deze is geannuleerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 20:56 



 
Profiel   

Ik heb nog een mailtje nagestuurd dat hij per ongeluk geannuleerd is en krijg nu dit[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 21:02 



 
Profiel   

Dan hebben ze denk weet in behandeling genomen en krijg je morgen de betaal link. Anders zou ik ze weer ff mailen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 23:46 



 
Profiel   

Het is een vaag bestelproces! Bij mij is het goed gelopen, maar een kennis van mij komt er ook niet uit.
Dat mailtje over de melding die is opgelost is volgens mij voor het checken van de korting, daarna kan je verder met het bestellen en krijg je een betaalverzoek.
Maar dat de melding gesloten is heeft zij nu ook, geen idee of je dan nog verder kan. Gisteravond deed de website het niet meer (in onderhoud?).
Zou het kunnen zijn dat je reservering gesloten wordt als je te lang wacht met betalen? Ik bedoel, je bestelt kaarten maar als je niet verder gaat dan zullen ze de reservering weer ongedaan maken, dan kan iemand anders die kaarten kopen (als het lukt hihi).

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 06:57 



 
Profiel   

Ik heb toch maar gebeld. Het is nu opgelost
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 09:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen