Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 10 [ 244 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Plaats een nieuw onderwerp

Parkeren is zeer slecht aangegeven

 
Profiel   

Silly1972 schreef
SeaSide schreef
Ok, wij staan al 20 min stil na 10 meter te hebben gereden op het parkeerterrein.. haha hoop dat we ooit vanavond nog thuis komen.


Het heeft mij ruim een uur gekost om van het parkeerterrein af te komen, wat een ramp was dat zeg.


Uiteindelijk heeft het mij 50 minuten gekost.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:14 



 
Profiel   

Dat wegrijden vind ik nu wel niet zo eenvoudig op te lossen? Iedereen moet nu eenmaal van de rijtjes naar dat ene weggetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:16 



 
Profiel   

Wel als er parkeerwachters er van elke rij steeds 1 doorhadden gelaten ipv alleen de 1e 2 rijden, nu konxen de mensen die van achter kwamen waaronder de standhouders idioot lang wachten tot Iedereen bijna het terrein al af was

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:19 



 
Profiel   

Olympia schreef
God wat een gezelligheid en geklaag. Al iedereen tegelijk komt dan krijg je al snel file. Dat is bij elk evenement en niet alleen bij HE

Geniet gewoon van de tijd die je wel hebt en stel je instelling bij. Ik ben gister baar een festival geweest. Door parkeerellende en pendelbus ellende het 1e optreden gemist. Erg balen, maar so be it.


Goh, klagen is natuurlijk relatief aan wat ieder belangrijk vindt. Stel dat je eigenlijk echt voor dat eerste optreden ging. Stel dat je al maanden aan het sparen was voor die ene artiest en dat de andere optredens van die dag mooi meegenomen zijn, maar niet echt het toppunt van je dag. Als je dan net dat optreden mist door iets wat buiten jouw macht ligt (je bent wel ruim op tijd vertrokken bv) kan ik me voorstellen dat je het niet zo gemakkelijk naast je neer kan leggen. Net zoals de mensen die hun gedachte gezet hadden op een volledig dagje Horse Event, daarvoor de wekker heel vroeg hebben gezet om dan uiteindelijk pas ruim na het middaguur het terrein op te wandelen. Dan vind ik dat je best even mag roepen hoe onwijs k*t dat is. :D

Feit is ook dat het allemaal niet gratis is. En hoe dieper je mensen in de portemonnee laat tasten, hoe meer ze ook terug willen. Dat is best wel logisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:26 



 
Profiel   

Ik denk ook niet dat dat werkt. Ik ben vandaag voorzienig geweest en heb me idd vanachter gezet. Standhouders moesten sowieso langer blijven vandaag om af te bouwen toch nee? Die hebben gisteren idd wel staan wachten.

Maar een klein uur om van een parking te komen vind ik niet super gek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:26 



 
Profiel   

Silly1972 schreef
Wel als er parkeerwachters er van elke rij steeds 1 doorhadden gelaten ipv alleen de 1e 2 rijden, nu konxen de mensen die van achter kwamen waaronder de standhouders idioot lang wachten tot Iedereen bijna het terrein al af was


Ja maar moet dan werkelijk alles voorgekauwd worden?
Waarom is alles ikke ikke ikke.

Lijkt mij logisch dat je om en om doet.


Bij Deurne stond je elk jaar vastgezogen in de modder en werd er standaard op zondag trekkers ingezet. Persoonlijk vond ik het geweldig en het hoorde erbij.


Ik weet niet hoe precies de opzet is geweest van HE, maar ken inderdaad wel de weg ernaar toe en 1 van de parkeerterreinen.
En dat ongeluk kan ook HE niks aan doen.

Mail iig jullie bevindingen naar de organisatie als het je zo hoog zit.

Schrik trouwens wel van het parkeergeld, weer een melkkoe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:30 



 
Profiel   

Ik heb een heerlijk eerste horse event gehad! Niks geen gedoe met parkeren, we waren er wel heel vroeg, om kwart over 9 bij de deuren. Daar stond een rij, maar de deuren waren niet open dus dat was logisch haha! Was zo opgelost, 10 over half 10 binnen.
We gingen ook lekker laat weg :+ maar konden zo wegrijden om kwart over 6.
Lange maar leuke dag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:34 



 
Profiel   

De rotonde was een grote bottelnek. Omdat van 2 volle parkeerplaatsen auto's die rotonde op gingen happerde dat. Combineer dat met het feit dat er maar op 1 plek bij het uitrijden werd gescanned.
Dan heb je 2 verstoringen die tijd kosten.

Was er op een andere manier parkeerkaarten gescanned(bewegend langs de rij). Had je sneller grotere hoeveelheden weg kunnen rijden. Bij goeie overeenstemming van de parkeerwachten die scannen en die laten rijden was het dan een minder groot probleem geweest.

Edit: ik ging om 10 voor zes weg en reed pas om 10 over half 7 het parkeerterrein af. Dat vind ik lang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:37 



 
Profiel   

Ik wilde idd ook niet klagen hoor maar ik heb gisteren totaal rit van 8uur gehad. Heen weg 5uur ipv 2 uur dus door de file win waren 13:20 binnen. We hebben de pendelbus overgeslagen en zijn gaan lopen (lekker na zo een lange rit even benen strekken! ) de terug weg moest de rit ook 2uur duren maar ik was zelf een afslag verkeerd gereden dus een uur om gereden Hahaha) al met al kon iedereen er wel om lachen die met mij mee reden. Zo was ik dus om 8uur (in de ochtend thuis) vertrokken en om 22:30 thuis :p we hebben er tot 18:30 rond gewandeld. Ik vond het zelf minder leuk dan voorgaande jaren. Leken minder stands te staan en overal was het echt te druk, kon je kont nergens keren haha. Maar vond opzich dat de parkeerplaatsen wel duidelijk aangegeven stonden. Vooral het laatste gedeelte lang stil gestaan in de file..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:51 



 
Profiel   

Het is op elk groot evenement een drama om van de parkeer terreinen af te komen ,indoor Brabant, disney Parijs, concerten, ik heb vaker in de rij gestaan om weg te komen dan om er te komen.het is nu eenmaal zo ,leg me erbij neer.
Is er film materiaal van die vrouw die met pionnen begon te gooien?? :') wat triest

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:53 



 
Profiel   

Op zaterdag is er schijnbaar een bus willen voorkruipen en tegen een auto gereden en proberen wegrijden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 22:06 



 
Profiel   

Ik zag gister ook Eem booooze vrouw die op zondag kwam met zaterdag kaartjes := arme kinderen.

Ik heb met Walibi fright night ook wel eens 1,5 uur moeten wachten om weg te komen. Was ook een goede les.

Wachten is gewoon vervelend, maar ik denk dat ze dit echt wel meenemen naar volgend jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 05:14 



 
Profiel   

poes schreef
Op zaterdag is er schijnbaar een bus willen voorkruipen en tegen een auto gereden en proberen wegrijden :=


Dat klopt. Deze bus ramde bijna ook mijn auto toen hij met een rotgang langs ons reed. We (ik en de automobilisten voor mij) hebben deze bus er niet doorgelaten, waardoor hij uiteindelijk de bus maar heeft geparkeerd om met de eigenaar van de beschadigde auto auto te praten. Mensen gaan zulk asociaal gedrag vertonen als het hen te lang duurt. Ongelofelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 05:44 



 
Profiel   

wij hebben anderhalf uur in de file gestaan, terwijl het niet nodig was geweest (alles bij elkaar meer dan 2 uur file ;( ).
De gehandicaptenparkeerplaatsen stonden niet aangegeven, maar ik wist dat het ergens bij de ingang moest zijn, dus toen ik daar heen wou rijden, werd ik tegen gehouden door een parkeerwacht en weer de file ingestuurd -O- . Na weer een uur/anderhalf uur file kwamen we op de grote parkeerplaats, waar we weer weg werden gestuurd richting hoofdingang -:(- -:(- . Toen we daar heen wilden rijden werden door de politie tegengehouden en weggestuurd vanwege een ongeluk -O- ...
Toen maar de navigatie aangezet en een heel stuk over kleine weggetjes gereden en aangekomen bij de hoofdingang waar we in een berm bij de hoofdingang moesten parkeren...
Ondertussen wel alle shows gemist waar mijn kleine nichtje zo graag heen wou.. verder was het wel leuk, maar als ik dit had geweten.... nee, niet nog een keer :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 06:19 



 
Profiel   

Dankjewel voor dit topic, TS! Door jouw topic was ik zondag extra vroeg en hadden we geen file :-) (en met wegrijden tot het eind gewacht, toen was de file alweer opgelost).

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 10:36 



 
Profiel   

Gwenvd schreef
Ik zag gister ook Eem booooze vrouw die op zondag kwam met zaterdag kaartjes := arme kinderen.

:oo sneu voor de kinderen, maar gewoon dom van de vrouw. Er is ook vooraf aangegeven goed op je kaartje te kijken, omdat het kaartje alleen geldig is voor de dag die op het ticket staat.

Wij zijn zaterdag en zondag geweest en ik heb echt 3x goed gecheckt of ik de goede kaartjes op de goede dag meenam.

Ik vond het beide dagen goed gaan met parkeren. Je weet dat het druk is, dus daar pas je je op aan. Wij hebben ervoor gekozen om extra vroeg weg te rijden. Beide dagen konden we zonder enige moeite het terrein op en konden vlak bij de ingang parkeren. Om 9:15 op zaterdag en 9:00 op zondag stonden we al bij de ingang te wachten.

Wegrijden op zaterdag ging erg vlot. Op zondag 40 min. stil gestaan. Maar we vertrokken om 18:00 dus dan weet je dat. Gewoon gezellig zitten kletsen en in de spulletjes zitten neuzen.
Na 45 min. zaten we al weer op de weg terug naar huis.
Sommige dingen zijn terecht, maar ik heb ook veel mensen over hele kleine dingen enorm horen klagen en zeuren.
En dan moet je jezelf gewoon afvragen of zo'n groot evenement waar veel volk op af komt wel iets voor je is!?

Parkeren vond ik wel aan de prijs, maar dat is tegenwoordig bij ieder dieren-, pretpark, concert of ander evenement zo.
Ik had het voordeel dat ik op zaterdag ter plekke een parkeerkaart gekocht heb bij het erop rijden.
Zondag moest je binnen een uitrijkaart halen. Dat waren precies dezelfde kaartjes als het kaartje dat nog achter mijn ruit lag van de vorige dag.
Toen ik vroeg of er een dag op staat en aangaf dat ik van de dag eerder nog een kaartje had, moesten ze lachen en gaven aan dat omdat ik zo eerlijk was gewoon lekker dat kaartje nog een keer mocht gebruiken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 13:01 



 
Profiel   

callippo schreef
Dankjewel voor dit topic, TS! Door jouw topic was ik zondag extra vroeg en hadden we geen file :-) (en met wegrijden tot het eind gewacht, toen was de file alweer opgelost).


Graag gedaan blij dat jullie geen ergenis gehad hebben :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 13:03 



 
Profiel   

Gisteren om iets voor 10 thuis weggereden en 11 uur waren we binnen. En dat terwijl het toch wel 97 kilometer is.

De laatste kilometer was het druk, maar ook dat was goed geregeld en liep goed door.

We zijn wel op tijd terug gegaan ivm andere afspraken (15.00/15.30)
Toen was er nog niks te doen op het parkeerterrein, we waren dus ook zo weer weg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 13:24 



 
Profiel   

Mij lijkt het ook logisch, maar helaas is het toch altijd weer ikke ikke ikke.
Dus ja dan moet het blijkbaar toch alles voorgekauwd worden.

Parkeren schijnt trouwens niet door HE zelf geregeld te zijn maar door Expo Haarlemmermeer

Onali schreef
Silly1972 schreef
Wel als er parkeerwachters er van elke rij steeds 1 doorhadden gelaten ipv alleen de 1e 2 rijden, nu konxen de mensen die van achter kwamen waaronder de standhouders idioot lang wachten tot Iedereen bijna het terrein al af was


Ja maar moet dan werkelijk alles voorgekauwd worden?
Waarom is alles ikke ikke ikke.

Lijkt mij logisch dat je om en om doet.


Bij Deurne stond je elk jaar vastgezogen in de modder en werd er standaard op zondag trekkers ingezet. Persoonlijk vond ik het geweldig en het hoorde erbij.


Ik weet niet hoe precies de opzet is geweest van HE, maar ken inderdaad wel de weg ernaar toe en 1 van de parkeerterreinen.
En dat ongeluk kan ook HE niks aan doen.

Mail iig jullie bevindingen naar de organisatie als het je zo hoog zit.

Schrik trouwens wel van het parkeergeld, weer een melkkoe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 14:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 10 [ 244 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen