Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[foto]verslag van vrijdag

 
Profiel   

Gisteren was het zo ver, de eerste dag van Horse Event *\o/* Nog even getwijfeld hoe ik heen zou gaan maar uiteindelijk voor het OV gekozen. De reis ging voorspoedig en je stapt echt letterlijk voor de deur uit. Ik was dan ook volgens planning om 2 minuten voor half 10 aangekomen bij de Expo.

Kon vervolgens gelijk naar binnen en eerst maar even een rondje gemaakt over het terrein en even gekeken waar wat nou precies was.

Om 10.15 begon de workshop van Nikki de Kerf in de bokt-lounge. Ik was een van de gelukkige die mee mocht doen. *\o/*
De theorie kon iedereen volgen maar daarna gingen we nog met een select groepje een echt paardenmodel op de foto zetten. Een prachtige Fell Pony. Ik ben erg blij met de tips die ik heb gekregen en ook blij met het resultaat.


[ img ]


[ img ]


[ img ]

In de recreatiepiste werden diverse rassendemonstraties gegeven. Zo ook door de Groninger paarden met een Happy Horse Show. Wist je dat je met een Groninger zelfs over opblaas flamingo's kunt springen?

[ img ]

Soms is het ook even wachten voordat er gestart kan worden met de clinic. Alles gaat namelijk netjes op tijd. Dit was voor de begrijp je paard, begin bij jezelf clinic.

[ img ]

Uiteraard mochten aanspanningen ook niet ontbreken tijdens Horse Event.

[ img ]

Tijdens de rassenparade een mooie hoeveelheid rassen voorbij zien komen. Zoals de Arabier en de IJslander.

[ img ]


[ img ]

Tijdens de clinic children dressuur: een opmars naar een succesvolle jeugdruiter werd duidelijk uitleg gegeven.

[ img ]

In de Penny piste werden stoere stunt te paard uitgehaald. Dat ging in volle vaart en ging niet altijd even goed.

[ img ]


[ img ]

Jong geleerd is oud gedaan zullen ze wel gedacht hebben in de Penny Piste. Daar kwam namelijk het twee maanden oude veulen van Shadow mee de ring in. Met zijn moeder aan zijn zijde ging het eigenlijk allemaal heel goed.

[ img ]


[ img ]

De Franse Pierre Fleury gaf een mooie demo met zijn 8 paarden. Hij paste staande op zijn paarden net onder het hangende bord van de Penny piste door.

[ img ]


[ img ]

Voor iedereen die nog gaat veel plezier!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 09:09 



 
Profiel   

Leuke foto’s :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 18:39 



 
Profiel   

Tof verslagje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 16:39 



 
Profiel   

Leuk verslag, mooie foto's maak je!

Wij reden de Afrikaanse kür met de Groningers en bij een Afrikaanse kür hoort een safari, vandaar Oscars ontmoeting met de flamingo's :p
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 20:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen