Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vertrekdrama zondag

 
Profiel   

Hey,

Ik hoop dat ze volgend jaar wat doen aan het parkeren.... wij stonden echt een uur muurvast voor we de parking af konden.

Iemand een idee waar dat door kwam? Zo druk was het niet....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 21:22 



 
Profiel   

Denk wel dat het komt, na de eindshow (ookal is Horse Event nog een half uur open) wil iedereen naar huis. Dus drukte, wij stonden ook echt een 50 min gewoon stil. Echt heel laat kwamen er verkeersregelaars.

Ik was op zaterdag haha las verkeerd :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 10:52 



 
Profiel   

Het was onwijs druk inderdaad, ik was zelf met de fiets dus had er geen last van. Wat ik wel begreep is dat ze het event een half uur langer open hebben gehouden, zodat mensen rustig naar de parkeerplaats konden en er wat meer spreiding kwam in het afrijden van de parkeerplaats.
Ze zeiden wel nadrukkelijk dat niet iedereen dan nu meteen weg moest lopen, of dat ze allemaal nog dat ene half uur langer bleven :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 10:55 



 
Profiel   

Is het niet bij elk evenement zo dat je of voor het einde al weg moet gaan of na het einde gewoon nog moet blijven hangen anders sta je in de file

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 10:56 



 
Profiel   

Precies, Amber_Anne. óf heel vroeg, of juist zo laat mogelijk. Om half 6 was de eindshow afgelopen, pas om 7u gingen wij naar huis (iets te lang bij Anne Muller blijven hangen) maar toen konden we als één van de laatsten rustig het terrein af rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:30 



 
Profiel   

Wij hebben ook 45 min. stilgestaan. Maar om dit nu te bestempelen als een drama? Natuurlijk wil je naar huis, maar in plaats van boos te worden...10 keer op mijn horloge te kijken... en ons overal aan te ergeren hebben wij ervoor gekozen om gezellig na te kletsen en heeft mijn dochtertje alle spulletjes nog eens uit de tassen gehaald om alles nog eens goed te bekijken.

Wij zijn 2 dagen geweest, zaterdag en zondag, en moesten ongeveer 130 km. enkele reis rijden. Zijn 2 dagen op en neer gereden en wij vonden het allemaal prima te doen. Stonden beide dagen netjes om 9:00/9:15 bij de ingang te wachten.
Alleen zondag moeten wachten om het terrein af te komen. Maar dat weet je als je rond 18:00 vertrekt. Wil je dat voor of na zijn moet je om 16:30-17:00 vertrekken of om 18:30.

Wij hebben twee hele leuke dagen gehad en alles goed kunnen zien wat we wilden zien. Mijn dochter zat gisterenavond stralend naast me in de auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:37 



 
Profiel   

Volgens mij is dat altijd hoor, bij elk evenement of drukke aangelegenheid. Dat is bij de Efteling ook als je vertrekt als het park sluit. Bij de Keukenhof idem dito. En we hebben bij Guus meeuwis ook eens 2 uur in de parkeergarage gewacht voor we eruit konden :')
Gewoon gezellig kletsen met je medefestivalgangers, muziekje aan, hard meebleren en je komt echt vanzelf weer thuis.

Vind het een beetje gezeur, dat hoort gewoon bij zo’n dagje evenement.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 11:41 



 
Profiel   

Tja dat is bij een concert ook zo, dagje pretpark op een top drukte dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 12:22 



 
Profiel   

verootjoo schreef
Volgens mij is dat altijd hoor, bij elk evenement of drukke aangelegenheid. Dat is bij de Efteling ook als je vertrekt als het park sluit. Bij de Keukenhof idem dito. En we hebben bij Guus meeuwis ook eens 2 uur in de parkeergarage gewacht voor we eruit konden :')
Gewoon gezellig kletsen met je medefestivalgangers, muziekje aan, hard meebleren en je komt echt vanzelf weer thuis.

Vind het een beetje gezeur, dat hoort gewoon bij zo’n dagje evenement.


Inderdaad. Wat verwacht je dan met zo'n groot evenement :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 12:33 



 
Profiel   

Inderdaad. Het is te verwachten. Zoveel mensen die allemaal tegelijk vertrekken. Ook met verkeersregelaars gaat dat niet vlekkeloos.

Maar om hier nou speciaal een topic voor aan te maken.. :n dit is al de zoveelste geloof ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 12:44 



 
Profiel   

Wij stonden redelijk vooraan en er werden geen auto's uit gelaten. Ik heb al contact gehad en er bleken problemen te zijn met de lezers van de parkeertickets.


Ik snap dat het druk is en dus ook met uitrijden. Ik ga regelmatig naar andere evenementen maar dan gaan er wel auto's uit. Hier was dat niet zo. Dus vandaar de vraag. Er werd ook niet gezegd waarom we stil stonden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-18 13:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen