Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Foto's van zondag 16-09-18

 
Profiel   

Hoi!

Afgelopen zondag was ik weer van de partij op HE, en ook dit jaar had ik de camera weer mee.
Ik heb samen met mijn vriendinnetje een heerlijke dag gehad!
Ben nog heerlijk aan het nagenieten van de foto's en die wil ik graag met jullie delen! :) :j

De foto's staan niet op volgorde :)

Adelinde Cornelissen, ze gaf een clinic over tempo controle. Zowel in stap, draf als galop, maar ook in de zijgangen.
[ img ]

Omdat ik er altijd verschrikkelijk om kan lachen, stonden Britt en Esra ook op de planning. Al vond ik de 'clinic' van deze keer wat minder.. Esra had trouwens een onwijs leuk paard onder haar kont! Ze had ruzie met de vliegende wissels aangezien haar paard ze springt wanneer het niet moet (sinds hij ze kan springen wisselt hij dus steeds) en haar paard dacht te veel terug. Britt reed mee op Vito en was vooral heel erg bang dat hij zou gaan rennen. Verder hebben ze een stukje gewerkt aan het nageeflijk lopen, gezien Vito een Fries is en al snel achter de loodlijn kruipt. Ze moest hem meer ruimte geven.
Britt en Esra werden begeleid door niemand minder dan Tineke Bartels.

Britt en Vito
[ img ]

Esra en haar paard (ik weet de naam niet meer :+ )
[ img ]

Dutch Vaulting Team, ze gaven een ontzettend leuke 'Frozen' show weg.
[ img ]

[ img ]

Wendy van Osch, gaf een clinic over de basis van reining.
[ img ]

Het rassen defilé. (Ik heb denk ik van bijna iedereen foto's gemaakt. :) )
[ img ]

[ img ]

Pas de Deux, met spaanse paarden.
Mooie paarden, leuk gereden, maar ik vond het erg streng ogen -O-
[ img ]

Dressuur koninginnen aan het werk, Anky en Tineke.
[ img ]

Jonge cowgirl op weg naar de top, wat vond ik dit dametje knap zeg! Lekker nuchter, brutaal en gewoon lekker gereden. :j
[ img ]

Alizee Froment.
[ img ]

Danca de lusitano (ook hier van ik denk iedereen foto's)
[ img ]

[ img ]

Ik sluit het topic af met nog een heerlijke foto van Tineke en het paard waar zij op reed.
[ img ]

Ik hoop dat jullie zo nog een beetje mee kunnen genieten.
Deelnemers die op de foto staan kunnen uiteraard contact met mij opnemen.
Het liefst via mijn facebook pagina, http://www.facebook.com/melissaaarsenfotografie

:wave: :wave:



Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 20-09-18 16:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Titel aangepast op verzoek TS

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 21:30 



 
Profiel   

Wat een mooi fotoverslag heb je ervan gemaakt!

Heb je toevallig ook foto's van de IJslander in het rassendefilé?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 21:38 



 
Profiel   

BernetteO schreef
Wat een mooi fotoverslag heb je ervan gemaakt!

Heb je toevallig ook foto's van de IJslander in het rassendefilé?


Dank je wel! :)

Als ik daarvan geen foto's in het album op mijn facebook pagina heb staan helaas niet.
Dan is het of gewoon niet gelukt wat foto's te schieten, of de foto's zijn mislukt :+
De piste was zo ontzettend dat het verschrikkelijk lastig werd tussen de paarden door te fotograferen.. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 21:47 



 
Profiel   

Mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 22:52 



 
Profiel   

Prachtige foto's en wat staat 'onze' knuffel-Arabier Sammie er schitterend op! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 23:05 



 
Profiel   

LoveUggs schreef
BernetteO schreef
Wat een mooi fotoverslag heb je ervan gemaakt!

Heb je toevallig ook foto's van de IJslander in het rassendefilé?


Dank je wel! :)

Als ik daarvan geen foto's in het album op mijn facebook pagina heb staan helaas niet.
Dan is het of gewoon niet gelukt wat foto's te schieten, of de foto's zijn mislukt :+
De piste was zo ontzettend dat het verschrikkelijk lastig werd tussen de paarden door te fotograferen.. :(


Ik heb er even gekeken, helaas geen foto van ons gevonden. De piste was inderdaad erg druk, en zelfs voor mijn normaal gesproken redelijk relaxte merrie net even te veel van het goede. Ach, zijn we weer een ervaring rijker ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 07:25 



 
Profiel   

BernetteO schreef
LoveUggs schreef


Dank je wel! :)

Als ik daarvan geen foto's in het album op mijn facebook pagina heb staan helaas niet.
Dan is het of gewoon niet gelukt wat foto's te schieten, of de foto's zijn mislukt :+
De piste was zo ontzettend dat het verschrikkelijk lastig werd tussen de paarden door te fotograferen.. :(


Ik heb er even gekeken, helaas geen foto van ons gevonden. De piste was inderdaad erg druk, en zelfs voor mijn normaal gesproken redelijk relaxte merrie net even te veel van het goede. Ach, zijn we weer een ervaring rijker ;)


Zeker! Ik zou het met mijn bijrijdpaard niet aandurven :') die zou showend de piste doorgaan :+

Sorry dat je er niet tussen zit. Het was echt een hele uitdaging goede foto's te maken haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 07:27 



 
Profiel   

LoveUggs schreef
BernetteO schreef

Ik heb er even gekeken, helaas geen foto van ons gevonden. De piste was inderdaad erg druk, en zelfs voor mijn normaal gesproken redelijk relaxte merrie net even te veel van het goede. Ach, zijn we weer een ervaring rijker ;)


Zeker! Ik zou het met mijn bijrijdpaard niet aandurven :') die zou showend de piste doorgaan :+

Sorry dat je er niet tussen zit. Het was echt een hele uitdaging goede foto's te maken haha


Dat geeft natuurlijk helemaal niks! Het lijkt mij best een uitdaging om alle deelnemers op de foto te zetten, dus helemaal niet gek als er iemand dan niet tussen zit ;)

En ik geniet enorm mee van je foto's, doordat ik het hele weekend in de stand heb gestaan heb ik weinig van het evenement gezien, maar zo krijg ik toch nog een impressie. Erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 07:30 



 
Profiel   

Jammer dat je zo weinig hebt kunnen zien! Hoop dat je toch een leuk weekeind hebt gehad! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 17:46 



 
Profiel   

Hele mooie foto's.

Ik zie mezelf op een van de foto's heel stoer met mijn zonnebrilletje naar Wendy kijken. 8-) :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 17:48 



 
Profiel   

LoveUggs schreef
Jammer dat je zo weinig hebt kunnen zien! Hoop dat je toch een leuk weekeind hebt gehad! :j


Zeker wel! Ik kan namelijk úren praten over IJslanders en alles daaromheen. Ik heb dit weekend weer heel veel enthousiaste mensen gesproken. Daar wordt ik echt blij van, dus dan maakt het minder uit als je niet zo veel van het evenement ziet. Alleen vrijdag hadden we het vrij rustig, maar toen kon ik dus ook wel even een rondje lopen en toch wat dingetjes meepakken. Mijn weekend was dus zeker wel geslaagd hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:02 



 
Profiel   

Adamootje schreef
Hele mooie foto's.

Ik zie mezelf op een van de foto's heel stoer met mijn zonnebrilletje naar Wendy kijken. 8-) :=


Dank je wel!

Grappig is dat vind ik. Je zet onbewust veel meer mensen op de foto :+ En niemand heeft door dat ie erop staat tot ze zichzelf herkennen :+

BernetteO, gelukkig maar! Ik bedenk me nu dat ik helemaal niet langs de stands met paarden gelopen heb :+ ik heb geen idee waar die waren hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 21:01 



 
Profiel   

Die vos waar Esra op rijd is leuk zeg. <3

Leuke foto's hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 05:19 



 
Profiel   

Mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 08:16 



 
Profiel   

Bedankt!

NatasjavE schreef
Die vos waar Esra op rijd is leuk zeg. <3

Leuke foto's hoor.


Ja was een leuk ding! Erg meewerkend, soms zelfs té :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 08:36 



 
Profiel   

Leuke foto’s! Echt van alles wat :j Esra haar paard heet trouwens Halloween

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 11:35 



 
Profiel   

Ja Esra en Halloween zijn zo'n prachtig duo :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 11:46 



 
Profiel   

De dames op de spanjaarden (Thamar en Ellen) zijn alles behalve streng haha. Is een beetje typisch voor spaanse ruiter/paarden. Moest ook netjes en strak. Ze kwamen uit voor het stamboek. Daarbij is Bonito (de bruine) helemaaal geen makkelijk paard op vreemd terrein (wat betreft muziek) was zijn eerste keer. Vandaar :j :D :D wel hele gave foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 16:37 



 
Profiel   

Adamootje schreef
Hele mooie foto's.

Ik zie mezelf op een van de foto's heel stoer met mijn zonnebrilletje naar Wendy kijken. 8-) :=


Ja, en ik sta er naast. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 16:41 



 
Profiel   

TijnnFaith schreef
De dames op de spanjaarden (Thamar en Ellen) zijn alles behalve streng haha. Is een beetje typisch voor spaanse ruiter/paarden. Moest ook netjes en strak. Ze kwamen uit voor het stamboek. Daarbij is Bonito (de bruine) helemaaal geen makkelijk paard op vreemd terrein (wat betreft muziek) was zijn eerste keer. Vandaar :j :D :D wel hele gave foto's


Ik heb via pb idd al wat contact gehad met wat uitleg! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 17:32 



 
Profiel   

Oooh de lusitanos!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 19:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen