Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Verkoop stand jassen horse event 2018

 
Profiel   

Hoi iedereen
ik heb op de zondag van horse event een super mooie Marikoo winterjas gekocht op horse event. maar ik weet niet meer wie de verkoper/stand was. Nu de rits kapot van mijn jas wil ik graag weten welke stand dit was..
iemand die een idee heeft? de stand was binnen vanaf de ingang gezien achter de penny piste
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 18:27 



 
Profiel   

Je kan op de website de lijst standhouders erbij pakken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 13:01 



 
Profiel   

Ik kan je helaas niet helpen, maar als het niet meer lukt om een plattegrond te bemachtigen dan zou je even een PB kunnen sturen aan mijn collega Jessica. Zij kan je misschien verder helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 13:02 



 
Profiel   

mvdbijl schreef
Je kan op de website de lijst standhouders erbij pakken..


klopt heb me al rot gezocht maar weet de naam niet meer :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 14:57 



 
Profiel   

Ik heb er ook rond gekeken, maar heb alleen nog onthouden dat het een Duitse stand was. De naam weet ik niet meer, maar misschien helpt het je :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 15:06 



 
Profiel   

Ik heb er ook een jas gekocht. Ik heb even bij mijn bankafschriften gekeken en ik zie daar GermanTopMarketing staan. Op de lijst van de standhouders staat een stand die GTM GmbH heet met als beschrijving jassen & accessoires. Ik vermoed dus dat het dit bedrijf geweest is :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 15:24 



 
Profiel   

staat er ook geen lebeltje in de jas? misschien het merk opzoeken en dan de dealers bekijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 15:30 



 
Profiel   

JanneJ2001 schreef
staat er ook geen lebeltje in de jas? misschien het merk opzoeken en dan de dealers bekijken


heb het merk marikoo zelf al een berichtje gestuurd op facebook maar geen reactie helaas. mail kon niet verzonden worden:(

Lynnieej schreef
Ik heb er ook een jas gekocht. Ik heb even bij mijn bankafschriften gekeken en ik zie daar GermanTopMarketing staan. Op de lijst van de standhouders staat een stand die GTM GmbH heet met als beschrijving jassen & accessoires. Ik vermoed dus dat het dit bedrijf geweest is :j


super! ik had ook gepind. maar niks te zien op mijn bankafschriften helaas.. daar had ik ook al tussen gekeken. ik ga even googlen op die naam!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-19 17:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen