Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Op naar een nieuw jaar vol met succes op horse event 2019!

 
Profiel   

tientjeh schreef
Hoe was het nu met het parkeren? Was dat makkelijk of enorme file?

Prima geregeld, niks op aan te merken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 19:13 



 
Profiel   

Dit jaar meer stands naar mijn idee. Dat was wel beter. Ondanks dat t minder warm was dan vorig jaar vond ik t binnen alsnog te warm. En stinkend naar zweet. Sommige mensen weten echt t bestaan van deodorant niet of van een 2e shirtje meenemen. Werd er soms onpasselijk van.. ben daarom ook veel buiten geweest. Vond de tribune buiten goed zitten Maar de tribune binnen bij de penny piste is echt niet best als je daar 2 clinics gekeken had achter elkaar. Ik zat al zacht door mn dikke vest onder mn billen te leggen. Maar ik kon halverwege de 2e clinic niet meer van de last in mn rug. Dus maar naar buiten gegaan en daar nog t een en ander bekeken. Wcs en eten beter geregeld dan vorig jaar. Weet niet of t toen ook zo was maar had t idee dat alles veel schoner gehouden werd.
Ik ben geslaagd qua aankopen. Geen onzin gekocht. Voornamelijk aanvullende voeding en daar veel info over gekregen. Wat mensen gezien en gesproken.
Niet de hele dag gebleven ivm mn rug die echt zeer deed.
Penny gehalte is zeker aanwezig en inderdaad ook meer dan vorig jaar.
Clinics in de sportpiste waren leuk om te zien.
Volgend jaar maar even kijken of ik ga.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 20:25 



 
Profiel   

Kimmie25501 schreef
Pepperrr schreef
Ik ga vandaag ook voor het eerst :)

Mocht iemand me tegenkomen, ik ben altijd in voor een babbeltje en vind het leuk om te meeten. Ik val denk ik wel op. Volledig zwarte kledin (trui met leeuw erop of tshirt met Batman logo) en licht turqoise haar :)


Lijkt me leuk! Ik ben helemaal in het blauw :) Ook voor ieder ander, een praatje is altijd gezellig!


Ahhh jammer, had geen internet dus had je reactie niet meer gelezen -O- volgende keer beter!

Trouwens meet & greet gehad met Matt Harnacke <3 Vind hem zo geweldig!


Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 14-09-19 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 20:41 



 
Profiel   

Ik vond het indd wel allemaal beter geregeld de stands en de penny piste wat meer afgesloten. Maar vond het programma wel een beetje tegenvallen, vond dat vorig jaar leuker maar nu was het terrein etc wel beter haha.

Die penny bankjes, niet te doen voor je billen hahaha.

Zelfs om 18.00 Was het rustig bij het eten en kon je lekker zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 20:41 



 
Profiel   

Iemand nog leuke Le Mieux dekjes gezien? Die moet ik even opsporen morgen voor de eigenaresse van mijn bijrijdpaard :')
Ik heb nog een aantal dingen op mijn lijstje staan die ik morgen hoop te scoren :+ leuk dekje + op zn minst een bijpassend shirt of vestje, we doen mee aan een super onofficieel wedstrijdje volgende week dus moeten wel in stijl. Verder nog heel simpel elastiekjes en leer doekjes :+

Zin in morgen! Ons programma is rond :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 21:03 



 
Profiel   

Leuke dag gehad.

Maar waar voor die parkeer kaart nodig was ? Die heb ik niet hoeven te gebruiken.. :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 22:00 



 
Profiel   

Vandaag horse event, ben heel benieuwd hoe het is op deze locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 07:14 



 
Profiel   

Pepper, ik heb je volgens mij wel gezien, maar je was zo druk in gesprek dat ik was doorgelopen :')
Matt Harnacke wel gezien, maar die rij >;) Dus daar maar voorbij gelopen hahaha!
Erg leuke dag gehad, dat zeker! Penny bankjes waren wat minder idd, net als het geluid in de Penny Piste, kon vaak niet verstaan waar ze het over hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 09:04 



 
Profiel   

Ik ben gisteren geweest en ik moet zeggen, ik vond het zwaar tegenvallen. Naar mijn idee minder stands dan vorig jaar, geen leuke demo's of clinics, geen leuke acties of weggevertjes. Gillend druk met allemaal kinderen die urenlang in een rij gaan staan voor een f*cking handtekening.
Nee voor mij is dit na 8 of 9 jaar echt de laatste keer geweest. Zonde van m'n tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 09:10 



 
Profiel   

Kimmie25501 schreef
Pepper, ik heb je volgens mij wel gezien, maar je was zo druk in gesprek dat ik was doorgelopen :')
Matt Harnacke wel gezien, maar die rij >;) Dus daar maar voorbij gelopen hahaha!
Erg leuke dag gehad, dat zeker! Penny bankjes waren wat minder idd, net als het geluid in de Penny Piste, kon vaak niet verstaan waar ze het over hadden.


Haha ja wij stonden een half uur van te voren al bij Matt, toen stond er al een rij. Hebben denk ik 3 kwartier staan wachten en dan stonden we nog redelijk vooraan hahah :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 09:47 



 
Profiel   

Diertjec schreef
Ik ben gisteren geweest en ik moet zeggen, ik vond het zwaar tegenvallen. Naar mijn idee minder stands dan vorig jaar, geen leuke demo's of clinics, geen leuke acties of weggevertjes. Gillend druk met allemaal kinderen die urenlang in een rij gaan staan voor een f*cking handtekening.
Nee voor mij is dit na 8 of 9 jaar echt de laatste keer geweest. Zonde van m'n tijd


Precies dat dus. Ze zeiden dat knhs terrein in ermelo te klein was. Ik kan je vertellen dat ze daar een heel eventing parcour hadden, en men piste ( heel pacour ook door het water). Ze hadden daar zelfs een hondenpiste. Hier in vijfhuizen was de helft van de leuke clinics en shows gewoon geschrapt lijkt het op. Overgang van deurne naar ermelo was opzich een vooruit gang. Maar van ermelo naar vijfhuizen is echt een afknapper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 10:02 



 
Profiel   

Buena5 schreef
Diertjec schreef
Ik ben gisteren geweest en ik moet zeggen, ik vond het zwaar tegenvallen. Naar mijn idee minder stands dan vorig jaar, geen leuke demo's of clinics, geen leuke acties of weggevertjes. Gillend druk met allemaal kinderen die urenlang in een rij gaan staan voor een f*cking handtekening.
Nee voor mij is dit na 8 of 9 jaar echt de laatste keer geweest. Zonde van m'n tijd


Precies dat dus. Ze zeiden dat knhs terrein in ermelo te klein was. Ik kan je vertellen dat ze daar een heel eventing parcour hadden, en men piste ( heel pacour ook door het water). Ze hadden daar zelfs een hondenpiste. Hier in vijfhuizen was de helft van de leuke clinics en shows gewoon geschrapt lijkt het op. Overgang van deurne naar ermelo was opzich een vooruit gang. Maar van ermelo naar vijfhuizen is echt een afknapper.


In Ermelo was er volgens mij vooral ophef over de doorgangen.. Dat die te smal waren voor de hoeveelheid mensen. Dat is hier natuurlijk een stuk ruimer opgezet. Maar wij hebben nu de ochtend besteed aan shoppen en idd een stuk minder aanbod dan voorheen. Moet zeggen dat ik het nu nog niet extreem druk vind en dat we zo de pendel bus in stapten. Vorig jaar stond er om 9 uur een gigantische rij voor de ingang en konden nu om 09.15 zo doorlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 10:22 



 
Profiel   

Ik ben vrijdag en zondag geweest.
Vrijdag was heel fijn, lekker rustig. Ik vindt het jammer dat er maar 4 (5 met inrijdpiste) piste's zijn.
In ermelo was ook de rassenparade veel groter naar mijn gevoel.

Ik weet wel dat ik vanaf nu enkel vrijdag ga, zondag was het ongelofelijk druk, doe ik niet weer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-19 21:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 63 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen