Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Leuke (goodybag) acties op Horse Event?

 
Profiel   

Geheel onverwacht ga ik dit jaar toch naar Horse Event *\o/* Dankzij een facebookactie 2 kaartjes gewonnen.

Het programma is echt enorm uitgedund zie ik :oo Zo jammer.
Naast de shows en clinics, ben ik altijd uit op leuke kortingsacties of weggevertjes :D

Ik heb google en facebook al goed uitgespit met verschillende zoekwoorden, maar heb nog weinig kunnen vinden. Wie is er al wat meer op de hoogte? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 14:14 



 
Profiel   

leuke weggevertjes doen ze al jaren niet meer helaas ook vallen de kortingen echt vies tegen elk jaar. HE is gewoon overhyped maar goed dat is mijn mening en ik denk ook die van meerdere op dit forum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 14:36 



 
Profiel   

Lau schreef
leuke weggevertjes doen ze al jaren niet meer helaas ook vallen de kortingen echt vies tegen elk jaar. HE is gewoon overhyped maar goed dat is mijn mening en ik denk ook die van meerdere op dit forum.


Ja, mee eens hoor. :') Ik zou dan ook zeker geen toegangsticket meer betalen. 't Is dat ik ze gewonnen heb. ;)

Maar daar gaat dit topic niet over. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 14:37 



 
Profiel   

Als ze een beetje aan het milieu denken dan doen ze die goodiebags ook niet, er zit zoveel troep in. Ik denk dat 80% weggegooid zal worden thuis, erg jammer.

Als je ergens interesse in hebt, in een bepaald product of een bepaalde dienst, kun je 9 van de 10 keer ter plekke inschrijven op de nieuwsbrief of om gebeld te worden voor meer informatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 14:41 



 
Profiel   

Ik geloof dat die niet echt van te voren bekend gemaakt worden. Ik weet dat Penny goodiebags heeft, maar alleen als je via Penny een ticket koopt. Verder heb ik nog niks over acties gehoord. Vond de kortingen overigens vorig jaar ook niet heel bijzonder

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 14:45 



 
Profiel   

Eerder kwam je met tassen vol thuis. Leuke spullen, borstel, bladen, brokjes enzovoort. Tegenwoordig niks meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 08:41 



 
Profiel   

NienkeV1994 schreef
Ik geloof dat die niet echt van te voren bekend gemaakt worden. Ik weet dat Penny goodiebags heeft, maar alleen als je via Penny een ticket koopt. Verder heb ik nog niks over acties gehoord. Vond de kortingen overigens vorig jaar ook niet heel bijzonder


Nee hoor ook als je regulier een kinderkaartje koopt. Bij mijn dochter staat er op het kaartje dat ze een goodiebag krijgt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 09:28 



 
Profiel   

Bij de EWALIA stand kun je bij het aanmelden voor de nieuwsbrief gratis mee doen aan het rad van fortuin.
Iedereen heeft prijs en er zijn best wel flinke prijzen te winnen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 11:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen