Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn vrijdag op Horse Event

 
Profiel   

Als je niet van grote mensenmassa’s houdt is vrijdag de ideale dag om naar het Horse Event te gaan. Ik doe dat dan ook al jaren. Aangezien de Expo perfect te bereiken is met openbaar vervoer, pak ik dan ook niet meer de auto vanuit Brabant. Ik was er gisteren met mijn zus en misschien vinden jullie het leuk om een kort verslagje te lezen van onze dag, helaas zonder foto’s

Ik ben een grote fan van Warwick Schiller dus was erg blij dat hij aanwezig zou zijn voor een demo. Dus nadat we eerst koffie hadden gedronken en hadden bijgekletst, begonnen mijn zus en ik met een rondje langs de standjes en toevallig kwamen we vrij snel bij Warwick’s stand. Aangezien er helemaal niemand was konden wij even een praatje met hem en zijn zoon maken. Als je iemand al jaren volgt op internet en volgens zijn methode met je paarden werkt, is het leuk om iemand eens in levende lijve te zien. En dat kan dan ook tegenvallen, maar dat was in Warwick’s geval zeker niet van toepassing. In het echt is het ook een zeer aardige man. Om 11 uur begon zijn demo en dus zaten wij op de tribune van de recreatiepiste om op ons gemak alles te bekijken. Hij zou werken aan het bijten van een hengst maar omdat de hengst dat niet echt liet zien maar wel erg afgeleid was, heeft Warwick daar aan gewerkt in het slechts half uurtje dat hij had. Zijn methodes hebben veel raakpunten met wat Wendy Bleekemolen van Two Lazy Seven horse doet, die bij iedereen waarschijnlijk bekender is. Maar hij gaat dan nog een stapje verder.