[HE19] [Boktreport] De zondag in beeld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

[HE19] [Boktreport] De zondag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 09:47

Afbeelding
Goedemorgen lieve bokkers,
Wij zijn aangekomen op horse event 2019. Het is nog frisjes en de kortingen zijn al gespot.
Sarah en ik (Eveline) zijn jullie reporters voor de dag en hebben er heel veel zin in!

Geniet van horse event hier of thuis. Als je ons tegenkomt mag je ons zeker aanspreken!

Groetjes Sarah en Eveline

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 12:46

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Al toen ik aankwam begon de actie. Ik liep langs de inrijdbak en daar stond Eva met Flip oefeningen te doen. Helaas was ze al bijna klaar, maar heel leuk om te zien en haar te spreken. Ze maakte met iedereen een gezellig praatje en liet Flip zijn stoere kunsten zien!

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 12:55

Mensen waren al druk aan schrijven om prijzen te winnen. Hier moeten ze raden hoeveel hoefijzers er in de pot zitten en dan kan je een week ponykamp winnen bij Kleinoever! Afbeelding
Afbeelding

Bij de stand van de Universiteit van Utrecht kan je hoefijzers schilderen voor 5 euro dit geld gaat naar het goede doel :)

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eveline123 op 15-09-19 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:10

Waar gaan we eerst heen?

Opgetogen bezoekers lopen enthousiast naar de ingang van het grootste paardenevenement van Nederland. Eenmaal binnen proef je direct een vrolijke sfeer onder het publiek. Na de Bokt-stand bezocht te hebben struin ik met mijn medereporter Eveline het terrein over, opzoek naar mooie plaatjes om te schieten.

Mijn oog viel op de berg glitters die op een tafel uitgestald lag in een standje naast de losrijpiste. 'Gisteren was het een groot succes,' vertelt de mevrouw in de stand opgetogen. Ze laat een filmpje zien van wat de bedoeling is met al die glitters: versieren! Iedereen die wil, kan bij ons hoefijzers schilderen en versieren.

Afbeelding

We lopen door naar een hele hoek vol met ingewanden, skeletten, werkende longen en een stuk been inclusief hoef. Universiteit Utrecht voorziet van de nodige kennis(making) over de binnenkant van jouw paard. Je ruikt de geur van vlees een beetje en na wat foto's geschoten te hebben, lopen we met een griezelend gezicht weer door.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen hobbelen er steeds meer bezoekers geïnteresseerd het terrein over. Stand in, stand uit: er kan vanalles. Van dekjes laten borduren, snoep scheppen tot evenwicht testen op een simulator.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stichting Brooke Hospital for Animals Nederland was ook goed vertegenwoordigd. De vrijwilligers in de stand hebben me uitgelegd hoe de artsen in derdewereldlanden worden opgeleid en hoe ze dit doorgeven aan de generatie van de toekomst. Kinderen krijgen les in hoe ze een dier goed moeten verzorgen. De stichting is opgericht rond 1930 en verricht tot op heden prachtig werk voor de dieren in derdewereldlanden.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door NotYourLine op 15-09-19 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 13:18

In 1978 was de laatste Groninger hengst Baldewijn net optijd gered van de slacht. Het ras was in gevaar, maar door de Vereniging Het Groninger Paard kunnen wij nog steeds van het ras genieten! Het ras heeft officeel een status als zeldzaam huisdier, omdat er nog steeds relatief weinig Groninger paarden zijn.

De vereniging heeft een prachtige omschrijving van het Groninger paard:
‘Een zwaar, lang gelijnd warmbloedpaard met een krachtige bouw, een sprekend hoofd, een gespierde middellange hals, voldoende schoft die soepel overgaat in een niet te lange sterke rug, een tamelijk schuine schouder, een brede en diepe zwaar gespierde romp, ronde welving der ribben, een zwaar ontwikkelde achterhand, massief beenwerk met platte pijpen en ruime harde voeten. Het temperament is gelijkmatig en toch voldoende levendig. Het paard is sober en werkwillig.
Kortom een prachtig sierlijk maar sterk paard die graag voor je werkt en waar je zelfs na een paar dagen niet rijden gewoon kunt opstappen en wegrijden.
Het was dan ook prachtig om deze paarden te zien rondrijden in de ring! En ze hebben zeker hun plekje op horse event verdient. Zijn er toevallig nog mensen die zelf een Groninger hebben, lijkt me leuk om te weten.

In deze show reden 4 ruiters, ik heb van slechts 2 de namen kunnen horen. Dit waren Marjolein en Sandra.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eveline123 op 15-09-19 13:41, in het totaal 2 keer bewerkt

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:21

Geen gebrek aan Penny-pret

Aan Penny-pret was geen gebrek! De kleinste ruitertjes waren al vroeg uit de veren om vooraan te zitten op de tribunes van de Penny Piste. Stichting Paard Zoekt Baas verzorgde een ware race met Shetlanders Mickey en Macho. '3,2,1, start!' De twee meiden en hun Shetlanders sprinten naar voren, over de balkjes, een hindernis, 180 graden draaien en gauw weer terug! Gejoel en gespannen gezichten van het jonge publiek maken het een echt spektakel.

'GO!'
Afbeelding

Wie gaat er winnen?!
Afbeelding

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:33

Wie kent haar niet?

Ze is een ster in clinics geven, supercoach én ook nog eens topruiter. Tineke Bartels is een naam in de paardensportwereld waar je niet omheen kunt. Op zondagochtend gaf ze samen met twee amazones en hun paarden de clinic 'een succesvolle jeugdruiter'.

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen is het in de Boktstand een drukte van belang. Creatieve bezoekers komen een knot- of armband maken. Onder andere Marjo maakt de bezoekers vrolijk wegwijs.

Afbeelding

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Re: [HE19] [Boktreport] De zondag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 13:39

EVENTING
First of all wat is eventing nou precies? Eventing is een combinatie van dressuur cross en springen. Je beoefent dus alle 3 de disciplines.
Vanochtend heb ik een educatieve clinic van Laura Hoogeveen gezien die paarden niet alleen als hobby heeft, maar ook is het haar werk. Ze zit in het Nederlands eventing team en tevens vindt ze eventing ook het leukst. Ze heeft prachtig laten zien hoe ze de controle houdt tijdens het springen, wel zegt ze kent ze haar paard nu natuurlijk zo goed en hij weet zelf ook precies wat hij moet doen. Maar desalniettemin is het heel erg knap wat ze samendoen. Prachtige sprongen maar ook een hele mooie samenwerking!


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Re: [HE19] [Boktreport] De zondag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 13:46

Ik heb vandaag een strakke planning, maar dan loop je even langs de sportpiste en zie je daar 4 prachtige lipizzaners door de baan lopen. Ik moest wel even kijken.
En wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan, want er waren niet alleen paarden maar er kwam ook een danser de piste in.
Dit gaf een prachtig beeld van de paarden met de danser en het gaf echt een Spaans gevoel.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Re: [HE19] [Boktreport] De zondag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 13:51

The principles of training
Dit was toch wel de clinic waar ik het meest naar uitkeek! De Australiër Warwick Schiller zou gaan laten zien en uitleggen wat nou de principes van trainen zijn. Tijdens het trainen zoekt hij naar een manier van contact maken waarbij het paard altijd op de eerste plek komt.
Schiller heeft ook een YouTube kanaal waar hij ook een serie heeft lopen over The principles of training. Zelf heb ik hier al aandachtig naar gekeken en ik raad het ook zeker aan! Hij kan het niet alleen goed uitleggen maar hij kan ook laten zien wat hij bedoelt. Ik vind het in ieder geval prachtig en interessant om te zien en horen.
Nog een korte beschrijving van Warwick zelf. Warwick heeft op het hoogste niveau deelgenomen aan 2 wereldruiterspelen met het Australische Reinig Team. Hij is opgegroeid op een schapenhouderij en had daar ook paarden. Zijn vader Ray was 18 jaar stierenrijder en zijn vrouw vertegenwoordigde het Australische Reinig Team in de World Equestrian Games in Tryon in 2018, Warwick is dus niet de enige die beroemd is. Tegenwoordig heeft hij een stal in Hollister, California.
In deze clinic heeft hij verteld over ‘make the wrong things hard and the right things easy’. Ik zal het proberen uitteleggen hoe hij dat in deze clinic heeft laten zien.
Het paard hier was een druk paardje dat graag zo snel mogelijk weer naar de uitgang wou. Het naar de uitgang willen is ‘the wrong thing’ Warwick liet het paard en de ruiter dus hier in een cirkel lopen en liet de druk los wanneer het paard ontspande. En wat gebeurt er het paard loopt relax weg van de uitgang. Waarom? Omdat de het lopen bij de uitgang nu moeilijker is gemaakt dan het lopen in de piste. Zo leert het paard rustig te blijven in een bak. Het foute is dus moeilijker dan het goede (rustig door de piste lopen). Dit is even in een notendop uitgelegd en dit kan hij zelf veel beter. Maar ik hoop dat jullie nu het punt begrijpen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Re: [HE19] [Boktreport] De zondag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 13:57

Als je nog een bit zoekt op horse event hebben ze er genoeg!Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:03

Sporthaflingers in de dressuurchallenge

Twee prachtige sporthaflingers namen het eind van de ochtend tegen elkaar op in een heuse dressuurchallenge. Ze vertegenwoordigden de Koninklijke Vereniging het Nederlandse Trekpaard en de Haflinger. Op vrolijke muziek reden de twee combinaties een kür op muziek. De ringmeester liet het publiek zo hard mogelijk juichen om te concluderen dat een van de twee nét ietsje beter had gereden. Even goede vrienden, beide amazones verlieten met een grote lach op hun gezicht de ring.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:04

Geen enkele foto doet het bij mij. Ligt dat nu aan mijn bokt of..?

Edit: Ja lag aan mij, hij doet het weer *\o/*
Laatst bijgewerkt door xDenies op 15-09-19 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 14:04

Snoepjes voor mens en paard :)

Afbeelding

Afbeelding

De sommige stands zijn ze al voorbereid op de winter!

Afbeelding

Zadelsteun nodig? Keuze genoeg!

Afbeelding

Boktreporter in actie!

Afbeelding

En ook de hoefsmid is erbij!
Afbeelding

Afbeelding

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 14:18

Boogschieters in de maak

Redelijk relaxed kwamen de vier combinaties binnen. Iedere combinatie geheel uniek op zijn eigen manier. Ze kregen een voor een een boog en pijl aangereikt en stapten rustig de roundpen in. 'Normaal rijden we op een baan van 90 meter rechtuit, maar dat gaat op Horse Event helaas niet, dus doen we het nu met een roundpen. Een meter of 15 buiten de roundpen staat het bord waarop de pijlen gericht mogen worden. Normaal schieten we met echte pijlen, maar om de veiligheid te waarborgen schieten we nu met een pijl met een rubber uiteinde. Stel dat hij dan in het publiek terecht komt, hou je er hooguit een blauwe plek aan over,' grapt de verteller.

Om de beurt stappen de paarden langs het bord en schieten de amazones hun pijlen. 'Dat gaat goed!' joelt de mevrouw van Kessens-Moving Mounted Archery. Achter elkaar gaan ze steeds ietsje sneller, een keer in draf en dan springt de eerste in galop. Na een kwartier hebben alle combinaties het spelletje door. Enthousiast galopperen de paarden de roundpen rond en schieten de amazones hun pijlen. 'Jullie zijn natuurtalenten! Dat verdient een applausje.'


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lideli

Berichten: 2439
Geregistreerd: 21-03-10

Re: [HE19] [Boktreport] De zondag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 15:41

Leuk verslag zeg!

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 15:45

Eveline123 schreef:
In 1978 was de laatste Groninger hengst Baldewijn net optijd gered van de slacht. Het ras was in gevaar, maar door de Vereniging Het Groninger Paard kunnen wij nog steeds van het ras genieten! Het ras heeft officeel een status als zeldzaam huisdier, omdat er nog steeds relatief weinig Groninger paarden zijn.

De vereniging heeft een prachtige omschrijving van het Groninger paard:
‘Een zwaar, lang gelijnd warmbloedpaard met een krachtige bouw, een sprekend hoofd, een gespierde middellange hals, voldoende schoft die soepel overgaat in een niet te lange sterke rug, een tamelijk schuine schouder, een brede en diepe zwaar gespierde romp, ronde welving der ribben, een zwaar ontwikkelde achterhand, massief beenwerk met platte pijpen en ruime harde voeten. Het temperament is gelijkmatig en toch voldoende levendig. Het paard is sober en werkwillig.
Kortom een prachtig sierlijk maar sterk paard die graag voor je werkt en waar je zelfs na een paar dagen niet rijden gewoon kunt opstappen en wegrijden.
Het was dan ook prachtig om deze paarden te zien rondrijden in de ring! En ze hebben zeker hun plekje op horse event verdient. Zijn er toevallig nog mensen die zelf een Groninger hebben, lijkt me leuk om te weten.

In deze show reden 4 ruiters, ik heb van slechts 2 de namen kunnen horen. Dit waren Marjolein en Sandra.


[ [url=m/QCMX0M.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xRyQkV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8KYCzF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JUEeQo.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik heb ook een Groninger! Orion (v Orbaldo II). Orion is een halfbroer van de hengst Oscar die op jouw fotos met barebackpad gereden wordt door Marjolein. Hele brave paarden!!!

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 15:45

SarahIlse schreef:
Boogschieters in de maak

Redelijk relaxed kwamen de vier combinaties binnen. Iedere combinatie geheel uniek op zijn eigen manier. Ze kregen een voor een een boog en pijl aangereikt en stapten rustig de roundpen in. 'Normaal rijden we op een baan van 90 meter rechtuit, maar dat gaat op Horse Event helaas niet, dus doen we het nu met een roundpen. Een meter of 15 buiten de roundpen staat het bord waarop de pijlen gericht mogen worden. Normaal schieten we met echte pijlen, maar om de veiligheid te waarborgen schieten we nu met een pijl met een rubber uiteinde. Stel dat hij dan in het publiek terecht komt, hou je er hooguit een blauwe plek aan over,' grapt de verteller.

Om de beurt stappen de paarden langs het bord en schieten de amazones hun pijlen. 'Dat gaat goed!' joelt de mevrouw van Kessens-Moving Mounted Archery. Achter elkaar gaan ze steeds ietsje sneller, een keer in draf en dan springt de eerste in galop. Na een kwartier hebben alle combinaties het spelletje door. Enthousiast galopperen de paarden de roundpen rond en schieten de amazones hun pijlen. 'Jullie zijn natuurtalenten! Dat verdient een applausje.'


[ [url=m/lJr80Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zLJGXf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/U3pfPG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tDfUTt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hbirlr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cPpuDh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ontzettend leuk verteld zeg!!
En een ontzettend leuke foto van mij en mijn haflinger!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 15:46

Leuk verslag! Ik stond gister ook ff te kijken van al die bitten hahaha! Echt enórm veel!

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 19:58

Reining

Angelique Ferdinandus heeft ons vandaag een aantal oefeningen laten zien van reining. Ze had 2 wat oudere paarden mee dus kon daarom niet het meest spectaculaire laten zien namelijk het sprinten en stilstaan waarbij het paard enkele meters op zijn achterhand glijd. Wel liet ze deze gave oefening zien waarbij het paard snelle rondjes draait.
Nu zien we altijd bij westernpaarden mooie hoofdstellen met een best pittig pitje, zielig denken sommige. Maar de paarden worden nooit bereden met druk op het bit.

Dit liet Angelique dan ook zien door de oefening ook zonder handen te doen! Toen zei ze 'ja we kunnen het zelfs zonder hoofdstel, maar dat doen we vandaag even niet.' Maar aan het eind mocht het publiek vragen stellen en toen kwam er een ondeugend meisje die vroeg wil je het toch zonder hoofdstel laten zien? Hier zei Angelique geen nee tegen en wow wat was dit gaaf om te zien!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [HE19] [Boktreport] De zondag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:09

Angelique heb ik gister ook gezien, retegaaf paard en wat een kunsten!

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 20:11

Penny piste

Vandaag heb ik 3 shows voor jullie vastgelegd in de Penny piste.

Als eerste was Feline aan de beurt met haar pony Marley. Feline is erg populair op YouTube en maakt al jaren videos op haar eigen kanaal en op het kanaal van Penny, maar sinds kort is ze met de Penny gestopt en daar was ook op horse event elke dag een afscheidsshow van.
Niet alleen hier stopt ze mee, ze stopt ook met de shows. Dit heeft ze jaren gedaan en ze is altijd zo verschrikkelijk zenuwachtig dat ze heeft besloten te stoppen.
Dit zijn dus foto's van haar laatste show ooit en het was prachtig! Marley wou alleen niet zo graag over de hindernis, dus wat doet Feline ze stapt gewoon af en springt naast Marley erover heen! Een goede afsluiting is het meest belangrijke van de paardensport.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna was 'plezier met je paard' met Jesse Drent en Eva Roemaat en hun paarden Flip, Rede en Andorra. Je ziet echt het plezier wat ze hebben met de paarden. Dit was Rede's eerste grote show en ze heeft het heel goed gedaan! Ze vond het blok geweldig en liep hier zelf naartoe, en Eva wordt niet boos en haalt haar er niet af maar gaat haar lekker kriebelen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


De afsluiter van vandaag was Jolanda Adelaar met haar paard Carletto.
Ze reed met een prachtige zelf ontworpen jurk. En ze reed een kuur op muziek wat ze perfect heeft uitgevoerd. Gister zijn er ook foto's gepost van haar show, maar ik kon het niet laten zelf ook nog wat te schieten en te plaatsen :) Geniet!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Re: [HE19] [Boktreport] De zondag in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 20:29

Wie vandaag heeft gezien hoeveel mensen er bij Britt stonden te kijken in de sportpiste? Daar stonden namelijk enorm veel mensen. Ik had daar helemaal geen zin in maar ik wou wel graag foto's maken van Britt en haar prachtige paard George. Wat doe je dan? Juist! Je gaat bij de inrijdbak staan. Daar stonden ook meer mensen dan normaal, maar het was wel een stuk rustiger.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eveline123
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 20:56

orion456 schreef:
Eveline123 schreef:
In 1978 was de laatste Groninger hengst Baldewijn net optijd gered van de slacht. Het ras was in gevaar, maar door de Vereniging Het Groninger Paard kunnen wij nog steeds van het ras genieten! Het ras heeft officeel een status als zeldzaam huisdier, omdat er nog steeds relatief weinig Groninger paarden zijn.

De vereniging heeft een prachtige omschrijving van het Groninger paard:
‘Een zwaar, lang gelijnd warmbloedpaard met een krachtige bouw, een sprekend hoofd, een gespierde middellange hals, voldoende schoft die soepel overgaat in een niet te lange sterke rug, een tamelijk schuine schouder, een brede en diepe zwaar gespierde romp, ronde welving der ribben, een zwaar ontwikkelde achterhand, massief beenwerk met platte pijpen en ruime harde voeten. Het temperament is gelijkmatig en toch voldoende levendig. Het paard is sober en werkwillig.
Kortom een prachtig sierlijk maar sterk paard die graag voor je werkt en waar je zelfs na een paar dagen niet rijden gewoon kunt opstappen en wegrijden.
Het was dan ook prachtig om deze paarden te zien rondrijden in de ring! En ze hebben zeker hun plekje op horse event verdient. Zijn er toevallig nog mensen die zelf een Groninger hebben, lijkt me leuk om te weten.

In deze show reden 4 ruiters, ik heb van slechts 2 de namen kunnen horen. Dit waren Marjolein en Sandra.


[ [url=m/QCMX0M.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xRyQkV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8KYCzF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JUEeQo.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik heb ook een Groninger! Orion (v Orbaldo II). Orion is een halfbroer van de hengst Oscar die op jouw fotos met barebackpad gereden wordt door Marjolein. Hele brave paarden!!!


Wat leuk! Heb je een foto van Orion? Ik ben wel heel benieuwd nu zijn broer was al heel mooi knap hoe ze hem heeft gereden met bareback pad!

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 21:16

FleurSandro schreef:
Ontzettend leuk verteld zeg!!
En een ontzettend leuke foto van mij en mijn haflinger!

Dankjewel!! Jullie zijn echt een leuke combinatie (alle vier trouwens!), ik heb nog meer foto's van je eventueel. :)