Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fotomeeting paarden en honden, omgeving Oldenzaal

 
Profiel   

Voor het uitbreiden van mijn portfolio, alsmede het verder ontwikkelen van mijn fotografievaardigheden ben ik op zoek naar een aantal paarden (zowel alleen als samen met ruiter/amazone) en honden in de omgeving van Oldenzaal (Overijssel).

Waar ben ik dan naar op zoek?
1. Naar paarden met een unieke en bijzondere uitstraling, apart ras, fotogeniek, veel front, behang en manen (bijv. PRE Andalusier etc.), dat bepaalde kunstjes kan (steigeren, liggen en dergelijke) en mogelijkheid om met het paard naar een bijzondere en fotogenieke locatie hier in de buurt te komen.

2. Naar honden met een unieke en bijzondere uitstraling, aparte kleur, fotogeniek (bijv. Australische herder, bordercolli, boxer etc.) en de mogelijkheid om met de hond naar een bijzondere fotogenieke locatie hier in de buurt te komen.

Deze fotoshoot is geheel gratis. Als dank ontvang je 4 foto's bewerkt en op hoge resolutie.
De foto's zullen door mijzelf gebruikt worden op social media (mijn online portfolio).

Lijkt het jou leuk en denk jij dat jouw paard(en)/hond(en) aan mijn zoekcriteria voldoen? Dan hoor ik heel erg graag van jou! Ook ontvang ik dan graag een foto van het paard/de hond waar het om gaat. Wie weet dan tot snel! :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 17:47 



 
Profiel   

Mogen er ook andere fotografen bij zijn? Zo nee, dan is dit geen fotomeeting.
Dan kan je oproepje hier: [FM] [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Er staat bij op korte termijn maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 18:53 



 
Profiel   

Ja hoor dat mag ook zeker. Ik zal ook even in de andere topic hetzelfde bericht plaatsen
Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:06 



 
Profiel   

Mocht je nog iemand zoeken.

Ik heb een leuke vrolijke Old English Bulldog <3


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 20:24 



 
Profiel   

Leuk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 17:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen