Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Fotomeeting Havelte 7 augustus

 
Profiel   

Het wordt voor mij de 1e keer, erg spannend dus.
Het iemand nog tips voor mij behalve dan een schoon (en evt mooi opgetuigd) paard?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 21:44 



 
Profiel   

Ik heb besloten géén honden middags te doen!
Modellen.
1.
Elina - Kabayo - Zilver&Silvester - rijden
[ img ]
2.
Wendy - maitestar23 - Menda - Rijden ovb
[ img ]
3.
Leonie - xLeoniee - Abby - Rijden
[ img ]
4.
Chantal - Chantalla - Lilly - Rijden
[ img ]
5.
Jenny - kiekeboefje - Hidde - niet Rijden
[ img ]
6.
Roos - littleroosie -Lauriston - Rijden
[ img ]

Reserve
1.
Melanie - Happinez - Jaxx - niet Rijden
[ img ]


Fotograven.
1.
Hilde - myponyhoward - https://www.instagram.com/hildephotographyy/
2.
Linda - CoronaLime - https://www.Lindamara.nl
3.
Tineke - Megane - https://instagram.com/zoomiesfotografie
4. Amanda - _l_amanda_l_
https://www.amandamelchior.nl
5. Nynke - _Nynke



Wil iedereen die mee gaat mij een appje of telefoonnummer pben voor een groepsapp. Als je niet in de groepsapp wilt geen probleem, ik blijf het topic updaten.

Leuk Nynke! Gezellig

Er zijn een aantal mensen dicht bij Havelte begrijp ik? Het is nu nog niet paars denk ik?

Maitestar23 zou met portet foto's geen zadel oid opleggen. Mooi hoofdstel is wel leuk :) En alles netjes schoon natuurlijk!

Ik zal later even aan een lijstje werken. Met 5 fotografen stel ik gewoon 1 groep voor, maar dan zou ieder mod 1 pauze hebben :)
Ik hoop heel erg dat op 7 augustus alles mooi paars is. Mijn veulen wordt erna afgespeend dus dan kunnen foto's samen niet meer :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 06:51 



 
Profiel   

Bordje staat er al even.
Weet van genoeg die er nog doorheen rijden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 06:55 



 
Profiel   

Happinez schreef
Bordje staat er al even.
Weet van genoeg die er nog doorheen rijden :=

Door het water bedoel je?
Ik zou het zelf niet doen. Straks hebben we gedoe met staatsbosbeheer, niet zo veel zin in. Wel wil ik er naast het paard langs lopen over het pad, zo te lezen mag dat ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 07:01 



 
Profiel   

De heide is inderdaad nog niet paars.
Ik kan begin volgende week nog wel even ter plekke kijken. Mijn paard staat aan de ene kant van het veld, ik woon zelf aan de andere kant, dus ik kan zo even gaan kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 07:29 



 
Profiel   

Alleen het water lijkt me verboden terrein, toch? Ik kan me niet voorstellen dat ze de ruiterroutes allemaal dicht hebben gegooid.. Dat water is eerder verboden geweest, toen mochten zelfs de militaire voertuigen er niet meer doorheen omdat er een of andere zeldzame salamander gespot was.. :P
(trouwens ook balen voor de MTB-ers, die zworen bij dat blokje eromheen)
Maar ach, ik vind het water nou toch een beetje treurig eruit zien, tien jaar geleden was het véél mooier, vooral nou ze zoveel bomen omgehaald hebben aan de "diepe" kant. De hei/het veld erachter is ook erg mooi, we maken er gewoon een leuke dag van :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 13:27 



 
Profiel   

Komt vast goed!

Ik heb nog maar 3 nummers gekregen. Mocht je er niet in willen is het ook prima, wel zou ik het graag willen weten :D Zoals ik van amanda weet, wil ze liever updates via dit topic :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 19:54 



 
Profiel   

Jammer dat het 7 aug is! Mocht de datum nog verzet worden wil ik misschien wel mee als fotograaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 20:16 



 
Profiel   

Ah, doen jullie een Whatsappgroep weer? Als ik daar van alles van uit kan zetten wil ik er wel bij hoor, ik ben ondertussen zeer hip met een smartphone :+ Ik pb je wel even.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 20:24 



 
Profiel   

Organiseer je ook nog een meeting voor honden? Lijkt me heel erg leuk om mee te doen met mijn zwarte koningspoedel
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 20:36 



 
Profiel   

Anna79 schreef
Organiseer je ook nog een meeting voor honden? Lijkt me heel erg leuk om mee te doen met mijn zwarte koningspoedel
[ [url=m/D9xnJA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wou ik eerst wel doen maar door weinig aanmelding toch niet gedaan.
Ik ben zelf mijn beide honden verloren binnen een jaar dus dit jaar zal ik geen meeting organiseren voor honden

Amanda ik zal mijn pb bekijken

Kim jammer! Als het wel wordt verplaatst kom ik niet met mijn veulen en merrie ivm afspenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 20:43 



 
Profiel   

Ok, jammer Kabayo. Heel veel sterkte nog met het verlies :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 22:08 



 
Profiel   

Anna79 schreef
Ok, jammer Kabayo. Heel veel sterkte nog met het verlies :knuffel:

Dankjewel :(:)
Ik haal aankomende winter een nieuw vriendinnetje op, dus volgend jaar ga ik weer wat organiseren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 22:08 



 
Profiel   

Nogmaals de oproep voor een telefoonnummer. Mocht je er niet in willen hoor ik het ook graag. Zo weet ik of je actief mee leest voordat we straks mensen missen op de meeting

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 08:10 



 
Profiel   

Ik lees actief mee in het topic :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 08:59 



 
Profiel   

Dat is ook goed :D

Vraag mij alleen af of er volgende week wel een paarse heide is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 20:15 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Dat is ook goed :D

Vraag mij alleen af of er volgende week wel een paarse heide is..


Ik zal zondag of maandag even kijken.
Vorige week vond ik 1 verdwaald paars bosje, dus wie weet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 20:28 



 
Profiel   

Het zit er denk ik een beetje om, ik was gisteren in Bakkeveen en daar begint het voorzichtig aan te kleuren


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 21:15 



 
Profiel   

Spannend nog dus!

Hierbij vast het rooster
Als er een fout in staat hoor ik het graag! Werd er een beetje scheel van :+
Aansluitend dus rijden. Jenny mag in haar pauze naar huis aangezien ze niet gaat rijden :) En Chantal kan later aanwezig zijn omdat ze direct pauze heeft haha
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 14:58 



 
Profiel   

Het blijft nog wat onzeker. De heide is nog helemaal groen , Al hebben enkele aangegeven dit geen probleem te vinden, en het weerbericht ziet er niet goed uit. Er wordt vandaag nog even gekeken hoe het er uit ziet.

Mocht het verplaatst worden dan waarschijnlijk laatste weekend augustus en dan mag de eerste reserve mee. Ivm afspenen veulen kan ik niet later. En van de merrie heb ik wel foto's in de paarse hei (en ze is wat ingevallen door het veulen dus niet geweldig representatief)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 09:55 



 
Profiel   

Jammer dat het hier zo stil blijft.

Ik zag dat het weer nu weer positief is veranderd naar 25 gr. Als de heide niet paars is aankomende zaterdag melden Amanda en ik zich af. Mocht de rest wel willen gaan is dit gewoon mogelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:27 



 
Profiel   

Ik heb er onwijs veel zin in en ben al druk met de voorbereidingen, iets met een witte staart :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 10:32 



 
Profiel   

Ik meld ons ook af helaas.. wegens omstandigheden gaat zaterdag mij niet lukken. Voor een volgende keer hou ik me zeker weer aanbevolen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 16:46 



 
Profiel   

We hebben dan helaas afmeldingen van 2 modellen en 2 fotografen (mits ik amanda juist heb begrepen)

Ik moet even zien hoe we het dan gaan doen, we hebben ook nog een reserve model namelijk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 16:53 



 
Profiel   

Ja, ik meld me hierbij af, sorry :(
Maar ik vindt het landschap van Havelte niet echt eh.. 'spannend' genoeg als de heide niet paars is en het water niet begaanbaar is.. :+ Ze hebben enigszins recent best veel gekapt ook, dus veel van die leuke doorkijkjes zijn ook non-existent nu..
Maar het is toch wel een dik uur fietsen dus dan wil ik wel heide, haha! Misschien dat ik later in de maand zelf een fotodagje doe daar, het is er -als het eenmaal bloeit- altijd wel supermooi! Jaren geleden mijn eigen monstertje daar gefotografeerd:
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 17:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen