Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

[P/H] Fotomeeting 10 december Vughste Heide

 
Profiel   

Ik heb sinds kort fotografie weer herontdekt, en ook al het leuke wat erbij komt kijken watbetreft nabewerking. Mijn verzorgpaardjes en katten zijn al massaal slachtoffer geworden, en het lijkt me leuk om wat meer dierlijke modellen voor de camera te hebben!

Ik zal op die dag schieten met de Canon RP, en mijn 50mm en 85mm lenzen voor mooie portretten. Verder zal ik een 70 - 200mm lens huren om mooi scherpe actiefoto's te maken met een wazige achtergrond.

Het idee is dat ik een selectie maak van 20 foto's die een mooie compositie en dynamiek hebben, en dat ik er 3 nabewerk. Deze ontvang je gratis op social media formaat met een klein logo. Voor €5 per foto bewerk ik een van de andere foto's na, en ontvang je deze op groot formaat zonder logo, en in social media formaat met een klein logo.

In de Vughste heide is een fijne parkeerplaats met plek voor eventueel een trailer. Verder is er een stuk open gebied met zandverstuivingen, water, heide, maar ook bos dat nog mooi kleurt in deze tijd van het jaar. Ik denk dat er dus genoeg mogelijkheden zijn voor mooie foto's!

De meeting kan helaas niet doorgaan bij slecht weer, ik zal 2 dagen van te voren beslissen of het weer er goed genoeg uitziet om foto's te maken.

Laat even weten of je erbij bent! Zowel modellen als andere fotografen zijn welkom! Laat bij voorkeuren iets weten over ideeën die je hebt voor de meeting, of als je bijvoorbeeld een ongesteriliseerde hond hebt.

Fotograaf
Apparatuur:
Ervaring:
Stijl:
Voorkeuren:
Website/mail:
Voorbeelden:

Model hond
Hoeveel honden:
Namen:
Commando's:
Voorkeuren:

Model paard
Hoeveel paarden:
Namen:
Commando's:
Voorkeuren:

Voor een idee van wat ik tot nu toe geschoten heb. Ik heb inmiddels een betere camera, en de lens die ik ga huren is ook een stuk beter dan waarmee deze foto's gemaakt zijn. De kwaliteit van de foto's die je ontvangt wordt dus beter.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen