Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 14 [ 335 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[H]Honden fotomeeting Friesland

 
Profiel   

Nala en Finley mogen ook wel als één model op de lijst hoor. Ik denk dat Finley het ook wel fijn vindt om bij Nala in de buurt te zijn en foto's met hun samen lijkt me ook heel leuk. Finley heeft toch ook niet de concentratie om lang te poseren dus als hij moe is kan Nala het ook mooi overnemen, zij voelt zich een echt fotomodel:D

Qua data zijn wij in het weekend over het algemeen vrij flexibel. Zou wel leuk zijn als Finley nog een beetje een schattige pup uitstraling heeft voor de foto's maar hopelijk blijft hij nog wel even een schattig pluizenbolletje.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:56 



 
Profiel   

Swift schreef
Nala en Finley mogen ook wel als één model op de lijst hoor. Ik denk dat Finley het ook wel fijn vindt om bij Nala in de buurt te zijn en foto's met hun samen lijkt me ook heel leuk. Finley heeft toch ook niet de concentratie om lang te poseren dus als hij moe is kan Nala het ook mooi overnemen, zij voelt zich een echt fotomodel:D

Qua data zijn wij in het weekend over het algemeen vrij flexibel. Zou wel leuk zijn als Finley nog een beetje een schattige pup uitstraling heeft voor de foto's maar hopelijk blijft hij nog wel even een schattig pluizenbolletje.
[ [url=m/fm6r2X.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaaaa ga ik doen! is net zo handig en leuk idd!
Dat fluffy blijft wel aardig lang vind ik, mijne is nu 6 maandjes en echt nog steeds zoon puppy gezichtje haha.
Ik pas het lijstje ff aan en zet de hondjes er samen op!
Ik denk dat het 9 januari gaat worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:07 



 
Profiel   

Top! Dank je wel!
Dat klinkt goed, die van jou is inderdaad ook super cute ik hoop dat Finley nog lang zo'n puppy uitstraling blijft houden! Bij Nala was het echt puppy er snel vanaf maar zij is natuurlijk ook nog steeds lief, mooi en schattig!

9 januari is wat ons betreft ook helemaal prima! Ze hebben het over een echte winter dus wie weet kunnen er dan wel mooie winter foto's gemaakt worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:16 



 
Profiel   

Swift schreef
Top! Dank je wel!
Dat klinkt goed, die van jou is inderdaad ook super cute ik hoop dat Finley nog lang zo'n puppy uitstraling blijft houden! Bij Nala was het echt puppy er snel vanaf maar zij is natuurlijk ook nog steeds lief, mooi en schattig!

9 januari is wat ons betreft ook helemaal prima! Ze hebben het over een echte winter dus wie weet kunnen er dan wel mooie winter foto's gemaakt worden.


Hihi dankjewel <3
Jaa winter of sneeuw foto's lijken mij stiekem ook erruuuug tof, mocht er geen sneeuw zijn dan misschien in februari nog eens kijken als mensen het leuk vinden om een nieuwe meeting te organiseren.
jaa ze groeien zoooo snel :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:23 



 
Profiel   

Swift schreef
Nala en Finley mogen ook wel als één model op de lijst hoor. Ik denk dat Finley het ook wel fijn vindt om bij Nala in de buurt te zijn en foto's met hun samen lijkt me ook heel leuk. Finley heeft toch ook niet de concentratie om lang te poseren dus als hij moe is kan Nala het ook mooi overnemen, zij voelt zich een echt fotomodel:D

Qua data zijn wij in het weekend over het algemeen vrij flexibel. Zou wel leuk zijn als Finley nog een beetje een schattige pup uitstraling heeft voor de foto's maar hopelijk blijft hij nog wel even een schattig pluizenbolletje.
[ [url=m/fm6r2X.jpg]Afbeelding[/url] ]


Houd Finley de blauwe oogjes? <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:36 



 
Profiel   

Ja sneeuw of rijp foto's lijken mij ook heel tof maar als het droog is mogen we al blij zijn met de Hollandse winters van de laatste jaren...
Ja ze groeien super snel! Je ziet ze soms bijna per dag veranderen...
We weten niet of Finley groen/blauwe ogen houdt, zou wel heel leuk zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:43 



 
Profiel   

Swift schreef
Ja sneeuw of rijp foto's lijken mij ook heel tof maar als het droog is mogen we al blij zijn met de Hollandse winters van de laatste jaren...
Ja ze groeien super snel! Je ziet ze soms bijna per dag veranderen...
We weten niet of Finley groen/blauwe ogen houdt, zou wel heel leuk zijn!


Nee is altijd een verassing in ons landje :P Maar ff afwachten wat de voorspellingen allemaal zijn.
Ben erg benieuwd!! wel een prachtig ras vind ik het hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:55 



 
Profiel   

Ja precies is altijd maar afwachten, hopelijk hebben we geluk!

Ja wij zijn ook erg blij met Finley, wij hebben altijd herplaatsers en om dan een pup van één van je favoriete rassen in het asiel tegen te komen is wel heel uniek (gelukkig maar).
Pomsky's vind ik ook heel gaaf en die van jou is wel heel mooi gelukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:17 



 
Profiel   

Ik pas mij volledig aan wat modellen betreft, ik vind ze allemaal prachtig en heb nog praktisch niks aan honden in m'n portfolio :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:24 



 

daniquexx schreef
Leuk, heel erg welkom! Hebben jullie ook een website of portfolio? dan kan ik dit eventueel in het lijstje zetten.
Ik denk dat het ook een zondag word omdat de zaterdagen vaak druk gepland zijn :)

Zoals het nu lijkt word het Appelscha!


Insta: @mhu_fotografie

Heb afgelopen half jaar alleen auto's gedaan. Honden zal weer even wennen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 02:42 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
daniquexx schreef
Leuk, heel erg welkom! Hebben jullie ook een website of portfolio? dan kan ik dit eventueel in het lijstje zetten.
Ik denk dat het ook een zondag word omdat de zaterdagen vaak druk gepland zijn :)

Zoals het nu lijkt word het Appelscha!


Insta: @mhu_fotografie

Heb afgelopen half jaar alleen auto's gedaan. Honden zal weer even wennen zijn.


Jaa precies, nou zo kan je lekker oefenen toch ? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 10:18 



 

Jaa zeker, heb ook alle tijd momenteel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:21 



 
Profiel   

Hoi!
Is er al een datum bekend? Ik las iets over 9 januari? Ik zou graag mee willen :)!

Boktnaam: Amyblub
Naam: Amy van Dijk
Fotografienaam: Amy van Dijk Fotografie
Website: https://www.instagram.com/amy_vandijk/

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 23:22 



 
Profiel   

8 januari kan ik alleen de middag na 13.00/13.30, 9 januari moet ik werken helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 11:00 



 
Profiel   

[ img ]
Is het nog mogelijk om mijn pup op de (reserve)lijst te zetten? Het betreft een schimmel heidewachtel van 11 weken oud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 19:52 



 
Profiel   

Met het oog op de nieuwe maatregelen, wordt de meeting verplaatst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 11:06 



 

Dieuwke_ schreef
Met het oog op de nieuwe maatregelen, wordt de meeting verplaatst?


Het kan toch gewoon als afstand word bewaard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 11:34 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Dieuwke_ schreef
Met het oog op de nieuwe maatregelen, wordt de meeting verplaatst?


Het kan toch gewoon als afstand word bewaard?


Met gezond verstand beredeneerd; ja!
Volgens de regels, max. 2 personen buiten; nee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 12:57 



 

In Friesland heb ik nog nooit mee gemaakt dat daar op gehandhaafd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:21 



 
Profiel   

En omdat er niet op gehandhaafd wordt is het niet nodig om je eraan te houden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:51 



 

Kaus schreef
En omdat er niet op gehandhaafd wordt is het niet nodig om je eraan te houden?


Je bent buiten, je kunt afstand houden. Ik zie het probleem niet. Als je je niet lekker voelt blijf je thuis. Kan prima, maar das mijn mening :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:05 



 
Profiel   

Ik laat het even aan de TS, maar als er besloten wordt om door te laten gaan op 9 januari dan moet ik helaas afmelden als fotograaf. Ik voel me er niet comfortabel bij om buiten de regels om in een grote groep af te spreken, ookal zijn we op afstand en in de buitenlucht. Ik wil niet een spreekwoordelijke middelvinger opsteken naar anderen die hun werk niet voort kunnen zetten vanwege de maatregelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:08 



 
Profiel   

Het maakt mij niks uit. Ik vind het prima om op afstand in de buitenlucht af te spreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 07:30 



 
Profiel   

Goedemorgen!!

Ik begrijp dat het voor sommigen een struikelpuntje is gezien de nieuwe maatregelen, ik stel voor dat we het iig een weekend opschuiven naar 15,16 januari, met het oog op hopelijk versoepelingen en minder besmettingen.
Zelf vind ik het ook niet erg om in de buiten lucht op afstand te werken maar ik kan me erg goed voorstellen dat dit niet voor iedereen zo is en daar heb ik alle respect voor :)
Mocht het tegen die tijd nog niet verbeteren met de regels dan moeten we het toch nog even doorschuiven.
Ik snap dat het vervelend is voor de mensen die het wel willen maar we moeten het wel voor iedereen toegankelijk houden en rekening houden met ieder zijn voorkeur naar mijn idee!

@amyblub leuk ik zet je op de lijst!

@bodan Oeee leuk, ik zet je erop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 08:43 



 

Ik hou mezelf op de lijst, maar zo ver vooruit kan ik niet kijken. Voorkeur gaat voor alsnog naar zondag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 10:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 14 [ 335 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen