Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

 
Profiel   

Volgende week donderdag moet ik met mijn paard om 1 uur in Nijkerk zijn om mijn zadel op te vullen.
Op de terug weg naar huis naar Spijkenisse hebben we nog tijd om bijv in Leusden/ Utrechtse heuvelrug te stoppen voor wat foto's of video (slowmotion reels)
iemand die dat leuk lijkt?

Gaat om een zwarte PRE hengst (zie profiel)
kan aan een fotohalster staan en loopt onder het zadel ZZL
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 14:53 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de voorwaarden zoals in de openingspost beschreven staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 18:53 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de voorwaarden zoals in de openingspost beschreven staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 12:41 



 
Profiel   

Is er iemand die het leuk vind om foto's te maken van mijn knappe Winnetou? :) Hier in de buurt is een prachtig bos met een sprookjesachtig sfeertje (omgeving Bakkeveen/Donkerbroek).


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 20:52 



 
Profiel   

Ik heb een maanlamp:


[ img ]

En het leek me heel leuk om met die lamp een soort fantasy-achtige shoot te doen, tegen/in de avond. Ik heb geen paard, dus het gaat alleen om mij. Zo zie ik eruit:

https://m.facebook.com/Machteld-Suzanne ... 826537734/

Ik dacht aan de duinen of aan het strand? Ik woon zelf in Leiden. Iemand interesse op korte termijn? Heb nu nog heel lang haar (taille) maar wil binnenkort naar de kapper :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-22 16:47 



 
Profiel   

Wie zou het leuk vinden om samen een concept uit te werken Urban fotografie met mijn Duitse dog Dieke

Ik woon zelf in Deventer met veel mooie plekjes hiervoor. Is een oude Hanzestad met veel karakter.

Dieke
[ img ]

[ img ]


Deventer
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-22 18:20 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de voorwaarden zoals in de openingspost beschreven staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 12:00 



 
Profiel   

Vanmiddag kwam ik een paar knalroze bloesembomen tegen en het leek mij supergaaf om daar een balletshoot te doen :) Ik heb deze rok en dans zelf (zie foto's) dus als er een fotograaf is die dat leuk vindt voor het portfolio dan zouden we dat kunnen realiseren. Ik dans niet professioneel maar ben serieuze amateur. Ik woon in omgeving Zwolle maar kan wel een stukje reizen met ov.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 21:00 



 
Profiel   

Pb gestuurd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-22 00:12 



 
Profiel   

Sinds wij een nieuw hek in de wei hebben speelt het idee van een Bohemian/country-achtige shoot in mijn hoofd. Wat wil je ook met een hard houten hek en een mooie zonsondergang :+

MOODBOARD
[ img ]
[ img ]

LOCATIE
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
(Zoals je ziet het mooiste om richting de wei te fotograferen).

KLEDING
Voor mezelf heb ik een witte jurk besteld en ik heb ook enkele blousjes die passend zouden kunnen zijn. Voor mijn pony komt er een bruine natural hackamore (touwhalster met mecate).

Ik heb een few spot appaloosa waar ik op/naast zou kunnen. Vriendelijk paard en makkelijk model.

Ik ben benieuwd of er interesse voor is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-22 09:29 



 
Profiel   

Ik heb een bollenveld (tulpen) gevonden waar ik dolgraag foto’s zou willen maken met mijn fries.
Er is al toestemming van de eigenaar!

Zijn er hier fotografen in de regio Flevoland die dat gaaf lijkt? Foto locatie is in Flevoland.
Regio Gelderland (Arnhem Nijmegen) mag ook, dan zou je mee kunnen rijden met ons als je dat wil.
Insta: FriesianElske

Graag aanbieden met prijzen en eventueel linkje portfolio.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-22 23:27 



 
Profiel   

Zondagochtend vroeg ben ik van plan een strandrit te maken op het strand in Noordwijkerhout.

Zijn er fotografen geïnteresseerd om wat foto's te komen schieten?
Graag ontvang ik in pb portfolio en prijzen.

Het zou dan gaan om zonsopgang en rij foto's

Het gaat om een 6 jarige ruin die op L/M niveau loopt in dressuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 09:35 



 
Profiel   

Is er iemand die aankomende zaterdag/zondag/dinsdag langs willen komen voor een afscheidsshoot?
Woensdag laten wij onze ruin inslapen. Zou natuurlijk zoveel mogelijk foto’s van hem hebben. <3

Eventueel mooi met bladgoud in een avondzonnetje? Of andere niet zulke intensieve decoratie. Foto’s niet van het erf, liefst op het gras bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-22 23:05 



 
Profiel   

Welke regio is wel handig om te weten :) en sterkte. Wat een moeilijke tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-22 23:17 



 
Profiel   

Starnmeer, en dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-22 23:21 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de voorwaarden zoals in de openingspost beschreven staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 21:20 



 
Profiel   

Wij zijn met 2 pre's en een Fries van 12 tot 17 augustus in Zeeland, Burgh haamstede. Ik neem mijn eigen camera mee om foto's te gaan maken, mocht er een fotograaf zijn die het leuk vindt om mee te shooten, dan voel je welkom. We willen sowieso rij foto's en vrijheidsdressuur foto's maken in de avond/het gouden uur. Mocht jij nog specifieke dingen graag op de foto willen zetten, let me know. Er is veel mogelijk qua optoming en kleding,zoals hoofdstelloos, jurken ed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-22 18:37 



 
Profiel   

In tinte is een super gaaf bloemen veld met verschillende bloemen vooral zonnebloemen. Wie lijkt het leuk om met een van mijn quarters foto’s te maken in dit prachtige veld [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 14:16 



 
Profiel   

Is er interesse vanuit een fotograaf om het volgende uit te werken:

Proffesionele reel/fotos van een laserbehandeling bij een paard.

Proffesionele reel/fotos van paarden naar buiten zetten, liefst bij zonsopgang

Professionele reel/fotos bij opzadelen en rijden van paard op m1 niveau met gave middendraf.

Dit op een nette stalling in Nijkerk gld met mooie nieuwe boxen in een oude boerderij met houten gebinten.

Voor meer informatie/fotos graag contact

Dit zou een mooie interresante aanvulling op je portfolio zijn, beeldmateriaal zal gebruikt worden op website en social media

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 13:12 



 
Profiel   

Is er een fotograaf die richting Alkmaar/Zaanstad wil komen om een concept uit te werken? :)

O.a. met vlaggetjes/hoedjes/ballonnen een verjaardagsfotoshoot.
Andere gekke obstakels kunnen ook. Misschien iets fantasy achtig? Eenhoorn, bloemen, noemt het! In ieder geval iets grappigs. Foto's zijn bedoelt voor Instagram.

Eventuele videobeelden zou ik ook leuk vinden, hoeven niet per sé foto's te zijn.
Fotografen die willen oefenen zijn welkom!

Paardje is braaf, ook met fotohalster.
Wel nog jong! Vandaar op vertrouw terrein. ;)

PB voor interesse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-23 19:46 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat deze niet aan de voorwaarden van de openingspost voldoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-23 11:59 



 
Profiel   

Is er een fotograaf die wilt experimenteren voor haar portfolio met een zwangerschaps shoot met mens en paard en/of hond?

Ik ben nu 21 weken zwanger. En als ik iets verder ben wil ik wel model staan met mijn paard en/of hond.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-23 11:27 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat hij niet aan de voorwaarden voldoet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-23 00:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 13 [ 323 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen