Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 14 [ 335 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[H]Honden fotomeeting Friesland

 
Profiel   

Zin in! Beetsterzwaag is prachtig :)! Jammer Welmoed dat je moet werken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 23:21 



 
Profiel   

Beetsterzwaag is net iets te ver als ik 's middags nog moet werken, dus ik meld ons af helaas! :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 09:46 



 
Profiel   

daniquexx schreef
daniquexx schreef
Modellen

1. Kimi (8 maan) l Ras Pomksy F1 l Eigenaar : (daniquexx) :D
2. Finley (pup) l Ras: Nova Scotia Duck Tolling Retriever l Eigenaar: Swift :D
-Naam hond: Nala l Ras: Roemeense kruising l Eigenaar: Swift
3. Naam hond: Mila l Ras: grote poedel l Eigenaar: Anna79 :D
4. Naam hond: Leslie l Ras: Rottweiler l Eigenaar: AfricanLady
5. Naam hond: Saar l Ras: Friese Stabij l Eigenaar: Bo_Y Alleen middag
6. Naam hond: Kyra l Husky x Duitse herder l Eigenaar: Bamii :D
7. Naam hond: Alayna Ylva l Husky l Eigenaar: Kabayo :D
8. Boktnaam: Mowgli4 l Naam hond: Luna rottweiler l Teef
- Fay l Ras hond: Roemeense kruising l Teef of reu: beide teefjes l Geholpen: Ja

RESERVE LIJST MODELLEN

Naam hond: l Ras: Dalmatiër l Eigenaar: alonzo01
Naam hond: ? Ras schimmel heidewachtel PUP l Eigenaar: Bodan
Naam hond: Bink l Ras: Kelp l Eigenaar nijnthju
Naam Eigenaar: Maris__ l Kruising Chihuahua l Mechelse herder l 2x chihuahua

fotografen blijven gedurende de hele dag

Fotografen

1. Megane https://zoomiesfotografie.nl/ kan tot 12 uur
2. Flux (op voorbehoud van) https://www.createdbykorlieke.nl :D
3. Fellow https://dkwfotografie.weebly.com/?fbcli ... pkP9WR3e-c :D
4. Marije_1997
5. Dieuwke_ https://www.instagram.com/dieuwkehoekstrafotografie/ :D
6. Amyblub l Website: https://www.instagram.com/amy_vandijk/
7. claudiadvx https://claudiadevriesphotography.mypixieset.com/ :D
8.

EXTRA
Lithya (wil graag meekijken om bij te leren) ekhart_margriet
Eric (wil graag ervaring opdoen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 20:05 



 
Profiel   

Ik heb alles bijgewerkt, jammer dat jullie niet mee kunnen maar niks aan te doen, er komt zeker een volgende keer als het aan mij ligt.
Ik ga dit weekend de parkeergelegen checken met juiste omschrijving en adres en maak ook een planning voor volgend weekend, die kunnen jullie dus ook verwachten in een aantal daagjes :D

Ik heb vandaag wel ervaren dat Kimi volgend weekend eerst op de foto gaat en dan pas ravotten :o
We gingen wandelen met een andere Pomsky, bleek het baasje ook nog fotograaf, super leuk en toevallig, Kimi ging er al voor zitten :j

Los luisteren gaat bij ons nog niet zo geweldig, ik zorg iig voor genoeg koekjes en lekkers, wellicht dat ik het wegwerk touw nodig zal hebben maar we gaan het zien *\o/*

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 20:18 



 
Profiel   

Betreft de nieuwe richtlijnen zijn er versoepelingen dus kunnen wij gewoon lekker mee.

Leslie is wel wat aan het rijden dus moet even aankijken of het gewoon wat ligt omdat ze aan de rui ligt dan doet ze dat ook of omdat ze loops moet worden.

Als dat het laatste is dat moet ik afzeggen want aan een lijntje foto's maken dan worden de foto's toch altijd minder en zijn de andere honden vaak toch ook afgeleid :')
Dus even afwachten wat het komende dagen/week gaat ontwikkelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 20:45 



 
Profiel   

AfricanLady schreef
Betreft de nieuwe richtlijnen zijn er versoepelingen dus kunnen wij gewoon lekker mee.

Leslie is wel wat aan het rijden dus moet even aankijken of het gewoon wat ligt omdat ze aan de rui ligt dan doet ze dat ook of omdat ze loops moet worden.

Als dat het laatste is dat moet ik afzeggen want aan een lijntje foto's maken dan worden de foto's toch altijd minder en zijn de andere honden vaak toch ook afgeleid :')
Dus even afwachten wat het komende dagen/week gaat ontwikkelen


Ooow ja hopelijk is het de rui in dit geval! en begrijpelijk als je dan liever niet komt, alle reutjes er straks achteraan is ook niet fijn voor haar :P
Laat maar weten hoe het gaat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 20:57 



 
Profiel   

daniquexx schreef
Ik heb alles bijgewerkt, jammer dat jullie niet mee kunnen maar niks aan te doen, er komt zeker een volgende keer als het aan mij ligt.
Ik ga dit weekend de parkeergelegen checken met juiste omschrijving en adres en maak ook een planning voor volgend weekend, die kunnen jullie dus ook verwachten in een aantal daagjes :D

Ik heb vandaag wel ervaren dat Kimi volgend weekend eerst op de foto gaat en dan pas ravotten :o
We gingen wandelen met een andere Pomsky, bleek het baasje ook nog fotograaf, super leuk en toevallig, Kimi ging er al voor zitten :j

Los luisteren gaat bij ons nog niet zo geweldig, ik zorg iig voor genoeg koekjes en lekkers, wellicht dat ik het wegwerk touw nodig zal hebben maar we gaan het zien *\o/*

[ [url=m/78CKoI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Usz2wC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooh so fluffy! Komt de andere Pomsky toevallig uit Gorredijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:13 



 
Profiel   

Bamii schreef
daniquexx schreef
Ik heb alles bijgewerkt, jammer dat jullie niet mee kunnen maar niks aan te doen, er komt zeker een volgende keer als het aan mij ligt.
Ik ga dit weekend de parkeergelegen checken met juiste omschrijving en adres en maak ook een planning voor volgend weekend, die kunnen jullie dus ook verwachten in een aantal daagjes :D

Ik heb vandaag wel ervaren dat Kimi volgend weekend eerst op de foto gaat en dan pas ravotten :o
We gingen wandelen met een andere Pomsky, bleek het baasje ook nog fotograaf, super leuk en toevallig, Kimi ging er al voor zitten :j

Los luisteren gaat bij ons nog niet zo geweldig, ik zorg iig voor genoeg koekjes en lekkers, wellicht dat ik het wegwerk touw nodig zal hebben maar we gaan het zien *\o/*

[ [url=m/78CKoI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Usz2wC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooh so fluffy! Komt de andere Pomsky toevallig uit Gorredijk?


Jaaaa Hihi, nee ze kwam uit molkwerum :p wellicht dat ze ook als fotograaf naar de meeting komt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 21:37 



 
Profiel   

Heb er zin in! Vandaag weer even geoefend :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 18:41 



 
Profiel   

Ze is prachtig! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 18:45 



 
Profiel   

O wauw Kabayo, jij hebt al hele mooie plaatjes <3

Ik hoop na zondag ook eindelijk eens foto's te hebben waaropmijn zwarte monster wat duidelijker staat dan de zwarte vlek op de meeste foto's :roll: :')

Zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:22 



 
Profiel   

Hoi, wat is precies de planning? Hoe laat beginnen we? En kan er nog een fotograaf mee? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 16:52 



 
Profiel   

amyblub schreef
Hoi, wat is precies de planning? Hoe laat beginnen we? En kan er nog een fotograaf mee? :)


Hee ik maak de planning nog! Als er nog een fotograaf mee wil heel graag, dat is makkelijker plannen :D Donderdag ga ik ook ff langs bij de locatie en krijgen jullie ook advies voor parkeren en adres etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:08 



 
Profiel   

Ik wou eerst een ochtend en middag ploeg doen maar ik denk dat het handiger is als we gewoon alle modellen in 1 x doen, zodat je 1 op 1 kan fotograferen, ik denk zelf dat 2 fotografen op 1 model misschien niet erg handig is? Dat we rond 10 uur starten 09:45 verzamelen. en dan per model 15 min. Dan heb je 2 uren voor portret plaatjes (met wat uitloop uiteraard) en wellicht dat er dan nog wat hondjes willen spelen of gek doen, voor de fotografen die nog wat actie plaatjes willen. Lang geleden dat ik bij meetings was dus als iemand nog een tip heeft over de verdeling laat het vooral weten, misschien zie ik nu een optie voor de planning over het hoofd haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:14 



 
Profiel   

daniquexx schreef
amyblub schreef
Hoi, wat is precies de planning? Hoe laat beginnen we? En kan er nog een fotograaf mee? :)


Hee ik maak de planning nog! Als er nog een fotograaf mee wil heel graag, dat is makkelijker plannen :D Donderdag ga ik ook ff langs bij de locatie en krijgen jullie ook advies voor parkeren en adres etc.

Oke super! Dan voeg ik hieronder even haar informatie toe:

Boktnaam: -
Naam: Marijn van Dijk
Fotografienaam: Marijn van Dijk Fotografie
Website: https://www.instagram.com/marijn_vandijk/

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:18 



 
Profiel   

Persoonlijk vind ik 2 uren wel erg lang voor alleen portret foto's :D := . Zo lang leuk kijken gaat hier (nog) niet lukken. Het is voor ons wel een ervaring, Kyra vind veel andere honden stiekem best spannend (aan de riem uit zich dat aan de riem trekken en er juist heen willen, klik je haar los zie je haar denken 'oh oliebol' :+ ), dus ik wil haar ook niet compleet mentaal uitgeput door de meeting slepen.

Maar ik snap ook dat het voor de fotografen wellicht prettiger is om alleen te fotograferen. Of zijn er misschien juist die liever met zn 2en gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:47 



 
Profiel   

Ik kan op zijn vroegst om 11.50 in beesterszwaag zijn.
Heb van 10.15 tot 11.00 Hoopers examen en het is 50 min rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:49 



 
Profiel   

Bamii schreef
Persoonlijk vind ik 2 uren wel erg lang voor alleen portret foto's :D := . Zo lang leuk kijken gaat hier (nog) niet lukken. Het is voor ons wel een ervaring, Kyra vind veel andere honden stiekem best spannend (aan de riem uit zich dat aan de riem trekken en er juist heen willen, klik je haar los zie je haar denken 'oh oliebol' :+ ), dus ik wil haar ook niet compleet mentaal uitgeput door de meeting slepen.

Maar ik snap ook dat het voor de fotografen wellicht prettiger is om alleen te fotograferen. Of zijn er misschien juist die liever met zn 2en gaan?

Ja eens, ik denk dat de meeste honden het na een uur wel prima vinden haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:51 



 
Profiel   

Misschien een clubje om 10 uur en een clubje om 12 uur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:51 



 
Profiel   

Twee uur leuk poseren en rustig zitten is voor onze honden waarschijnlijk ook wel wat veel gevraagd. Finley is natuurlijk echt nog maar heel jong maar Nala is ook nog maar net een jaar en ze moeten er beide natuurlijk wel de hele tijd bij zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 17:57 



 

Ik denk dat 2 ploegen met zo'n hoeveelheid wel het beste is
Edit: desnoods wil ik met nog iemand wel even lunch regelen voor de fotograven? Dat we het bedrag dan even splitsen? Wat drinken en een broodje ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:02 



 
Profiel   

amyblub schreef
Misschien een clubje om 10 uur en een clubje om 12 uur?


Jaa zat ik idd ook aan te denken, is het voor jullie niet vervelend dat je dan niet 1 op 1 bent met model maar samen met andere fotograaf ? Dit leek mij idd ook handig, groepje om 10 en groepje om 12, dan zijn de modellen ongeveer uurtje ‘model’ en is er nog genoeg speling voor eventueel ideeën of uitloop en raken de hondjes niet overprikkelt! Bedankt voor jullie feedback allemaal :D
Dan 4 op ochtend 4 op de middag plannen? 10 uur de eerste ronde en dan 12 uur de 2e ronde ? Dan is iedereen ook mooi vroeg weer thuis. Ik zie helaas geen zonnetje op de planning maar ook niet echt tegen gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:07 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Ik denk dat 2 ploegen met zo'n hoeveelheid wel het beste is
Edit: desnoods wil ik met nog iemand wel even lunch regelen voor de fotograven? Dat we het bedrag dan even splitsen? Wat drinken en een broodje ofzo.


leuk idee! Kijk maar even of meer dit leuk vinden of liever zelf een broodje meenemen, mij maakt het niks uit :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:09 



 
Profiel   

Ik vind het leuker om samen met een andere fotograaf te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:09 



 
Profiel   

Bo_Y schreef
Ik kan op zijn vroegst om 11.50 in beesterszwaag zijn.
Heb van 10.15 tot 11.00 Hoopers examen en het is 50 min rijden


Zal ik je dan iig in de 2e groep zetten? Dan kan dat mooi :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 18:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 14 [ 335 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen