Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 14 [ 335 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[H]Honden fotomeeting Friesland

 
Profiel   

Lithya schreef
daniquexx schreef
Edit, mijn schoonbroer laat af weten.


Jammer, nou ben ik de enige dummie.


Valt mee hoor, ik heb ook nog geen ervaring met hondenfotografie :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:09 



 

Ik ook niet veel hoor hahaha. Maar ga dit keer portret doen met de plastic fantastic (50mm) even kijken hoe dat uitpakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:23 



 
Profiel   

Welke lens raden jullie aan? Heb een 50 en 75-300 mm. Voor de roofvogels was de 150-600 mm ideaal, maar dat werkt hier niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:45 



 

Lithya schreef
Welke lens raden jullie aan? Heb een 50 en 75-300 mm. Voor de roofvogels was de 150-600 mm ideaal, maar dat werkt hier niet.


Ik gebruik de 70-300 sowieso voor actie foto's. Denk dat ik dit keer es met de 50mm portret ga doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:08 



 
Profiel   

Ben heel benieuwd of jullie zwart er goed op krijgen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 14:28 



 
Profiel   

Ik heb 70-200 en een 50mm lensje. Denk dat ik ook mn 50mm weer eens erbij pak (vooral omdat die niet zo zwaaaar is :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:22 



 
Profiel   

Anna79 schreef
Ben heel benieuwd of jullie zwart er goed op krijgen :))


Vast wel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:23 



 
Profiel   

Leuk! :D ander adres wel dan ik gewend ben van Beetsterzwaag :+ is dat dicht bij de Poostweg?

Mijn 70-200 is gesneuveld tijdens mijn laatste shoot eergisteren :') Gebruik dus de sigma 105, deze is ietwat te langzaam voor actie dus ik vermoed dat het alleen portret wordt voor mij (of lucky shots) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:07 



 
Profiel   

Ik heb alleen een 70-200 dus weinig keus helaas :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:12 



 
Profiel   

*\o/*
Fellow schreef
Anna79 schreef
Ben heel benieuwd of jullie zwart er goed op krijgen :))


Vast wel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:56 



 
Profiel   

Lithya schreef
Welke lens raden jullie aan? Heb een 50 en 75-300 mm. Voor de roofvogels was de 150-600 mm ideaal, maar dat werkt hier niet.


Ik gebruik de 50mm f1.8 eigenlijk altijd. Heb verder alleen een 55-250 lens en vind de 50mm fijner. Ik gebruik hem wel op een crop body trouwens

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 17:26 



 
Profiel   

Flux schreef
Leuk! :D ander adres wel dan ik gewend ben van Beetsterzwaag :+ is dat dicht bij de Poostweg?

Mijn 70-200 is gesneuveld tijdens mijn laatste shoot eergisteren :') Gebruik dus de sigma 105, deze is ietwat te langzaam voor actie dus ik vermoed dat het alleen portret wordt voor mij (of lucky shots) :)


Ik kreeg dit als tip van iemand, ik ga morgen zelf ook nog ff kijken via dit adres of het dan allemaal goed rijd en of ik exact bij het witte huis uitkom op de parkeerplekken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 09:38 



 
Profiel   

Poostweg is de andere parkeerplaats, dan kom je niet uit bij het Witte Huis. Of naja, ligt eraan hoe je naar Beetsterzwaag rijdt trouwens, de Poostweg gaat door het bos heen dus als je via Wijnjewoude / de Himrik gaat kom je wel langs de Poostweg en daarna afslaan naar de Van Harinxmaweg om naar het Witte Huis te gaan. Is wel een stukje om :D
Blauw de parkeerplaats bij het Witte Huis, rood de Poostweg
[ img ]

Als je wil, wil ik morgen ook wel even mee. Maar hoeft niet hoor als je dat liever niet hebt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 10:21 



 
Profiel   

Flux schreef
Leuk! :D ander adres wel dan ik gewend ben van Beetsterzwaag :+ is dat dicht bij de Poostweg?

Mijn 70-200 is gesneuveld tijdens mijn laatste shoot eergisteren :') Gebruik dus de sigma 105, deze is ietwat te langzaam voor actie dus ik vermoed dat het alleen portret wordt voor mij (of lucky shots) :)


Heb je nikon of canon? Ik heb nog een zoomlens voor nikon liggen mocht je die willen gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 10:37 



 
Profiel   

Bamii schreef
Poostweg is de andere parkeerplaats, dan kom je niet uit bij het Witte Huis. Of naja, ligt eraan hoe je naar Beetsterzwaag rijdt trouwens, de Poostweg gaat door het bos heen dus als je via Wijnjewoude / de Himrik gaat kom je wel langs de Poostweg en daarna afslaan naar de Van Harinxmaweg om naar het Witte Huis te gaan. Is wel een stukje om :D
Blauw de parkeerplaats bij het Witte Huis, rood de Poostweg
[ [url=m/RQBfVz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je wil, wil ik morgen ook wel even mee. Maar hoeft niet hoor als je dat liever niet hebt :D


Hee, wat top, ik word al in de warrie als ik er naar kijk haha ik ga morgen rond 2 uur naar de paarden en ben denk ik rond half 4 a 4 die kant op, zal ik je even appen als ik weg rij? dan kan je altijd even kijken of je tijd en zin hebt, ik heb de hond ook mee dus kan mooi even verkennen :D
Dan weet ik zeker dat het adres goed te bereiken is of dat we toch een ander weggetje door moeten geven, ik had geloof ik echt het adres van witte huis gepakt omdat ik zag dat daar parkeer gelegenheden waren die naar dat weggetje op jouw gestuurde foto uitliepen richting bos. misschien heb ik het helemaal verkeerd gezien via maps :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 10:45 



 
Profiel   

Witte huis is goed hoor, daar kun je parkeren en vanaf die parkeerplaats ben je ook het snelst bij het meertje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:01 



 
Profiel   

Witte huis is inderdaad het dichtst bij het meertje. Vanaf de Poostweg is het nog een hele wandeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 12:58 



 
Profiel   

Fellow schreef
Flux schreef
Leuk! :D ander adres wel dan ik gewend ben van Beetsterzwaag :+ is dat dicht bij de Poostweg?

Mijn 70-200 is gesneuveld tijdens mijn laatste shoot eergisteren :') Gebruik dus de sigma 105, deze is ietwat te langzaam voor actie dus ik vermoed dat het alleen portret wordt voor mij (of lucky shots) :)


Heb je nikon of canon? Ik heb nog een zoomlens voor nikon liggen mocht je die willen gebruiken


Oh wat lief! Nikon inderdaad! Voor portret is mijn Sigma top, maar voor actie ga ik graag op je aanbod in :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 13:57 



 
Profiel   

Ben nog maar een beetje gaan oefenen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 07:35 



 
Profiel   

Lithya schreef
Ben nog maar een beetje gaan oefenen.
[ [url=m/QSST0m.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ziet er goed uit hoor! zou je geen zorgen maken en jezelf geen 'dummy' noemen! dan is dit wel erg goed werk voor een dummy hihi *D _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:12 



 
Profiel   

Mooie foto hoor! Wij kijken er ook echt naar uit!
Zijn er vanuit de fotograven nog wensen voor de "outfits " van de honden? Onze honden dragen normaal gesproken een tuigje maar dat lijkt me niet zo mooi op de foto's dus ik heb voor beide een nieuwe halsband met bijpassende riem besteld. Maar kan me voorstellen dat foto's zonder halsband/riem ook leuk zijn? Onze honden kunnen los (al mag dat daar officieel niet) maar ik weet niet hoe lang ze daarin de focus vast kunnen houden...
Is het bijvoorbeeld ook handig om een dun touwtje mee te nemen zodat we ze daar aan vast kunnen houden en dat makkelijk weggewerkt kan worden? Ik heb nog een hele klos paracord liggen, het is alleen wel knalroze ik weet niet of dat handig is qua wegwerken of dat een andere kleur geschikter is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:26 



 

Swift schreef
Mooie foto hoor! Wij kijken er ook echt naar uit!
Zijn er vanuit de fotograven nog wensen voor de "outfits " van de honden? Onze honden dragen normaal gesproken een tuigje maar dat lijkt me niet zo mooi op de foto's dus ik heb voor beide een nieuwe halsband met bijpassende riem besteld. Maar kan me voorstellen dat foto's zonder halsband/riem ook leuk zijn? Onze honden kunnen los (al mag dat daar officieel niet) maar ik weet niet hoe lang ze daarin de focus vast kunnen houden...
Is het bijvoorbeeld ook handig om een dun touwtje mee te nemen zodat we ze daar aan vast kunnen houden en dat makkelijk weggewerkt kan worden? Ik heb nog een hele klos paracord liggen, het is alleen wel knalroze ik weet niet of dat handig is qua wegwerken of dat een andere kleur geschikter is?


Hoe dunner de lijn en halsband hoe beter. Denk dat de kleur niet zoveel uitmaakt liefst zwart

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 09:39 



 
Profiel   

Saar kan los, maar ik heb ook een zwarte en bruine fotolijn, van heel dun koord. Die gaan beide mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 10:15 



 
Profiel   

Ik heb een donkerbruin fotohalster, die kan misschien ook als fotolijn. Maar ik denk dat een mooie halsband ook niet raar staat

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 12:14 



 
Profiel   

Was er nu een WhatsApp groep of niet?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 13:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 14 [ 335 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen