Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 10 [ 239 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[H/M] Fotomeeting 30 april in Ede > Fotograven gezocht <

 
Profiel   

Klinkt leuk, ik wil me graag aanmelden als fotograaf. Wel onder voorbehoud van mijn werkrooster, ik heb onregelmatige diensten namelijk :)

Marjo | https://mbshots.mypixieset.com/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:45 



 
Profiel   

Marjo schreef
Klinkt leuk, ik wil me graag aanmelden als fotograaf. Wel onder voorbehoud van mijn werkrooster, ik heb onregelmatige diensten namelijk :)


Citaat
Reserve modellen
Bokt naam | naam hond | ras
1. Drico | Sebbie | Welsh Corgi Cardigan
2.
3.


Citaat


Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:49 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Ik heb interesse als fotograaf maar ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om van 10 tot 17.00 uur te fotograferen... Een dagdeel is voor mij geen probleem. :)

Maureen95 | https://www.instagram.com/maureen.fotografie/


Precies dit.
Vind het erg leuk om te komen, maar inderdaad een dagdeel. Max een uur of 3.
https://www.instagram.com/essfotografie
(hondenfotografie staat op mijn website)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:23 



 
Profiel   

@TS: heb je al enig idee wat je wil afspreken qua aantal foto's? Het ligt er voor mij even aan wat je daarmee wil. Ik wil namelijk niet te veel bestanden geven.

En persoonlijk zou ik deze meeting opsplitsen in 2 meetings. Als dit er 1 blijft kom ik sowieso niet.

Edit:

Doe dan 4 modellen in een tijdvak.
Dus van 10.00 tot 11.00 groep 1. 15 min per fotografenkoppel. Uurtje model staan in totaal. Dan groep 2 om 11.15 tot 12.15. Dus weer 4 honden. En dan klaar voor die dag. Dan heb je er 8 voor de lens gehad en hoeven je fotografen niet een hele dag kou te kleumen. :+

Maar goed, het is mijn meeting niet, dit is alleen hoe ik het zou doen. Kijk maar wat je beslist. :j


Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 24-01-22 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:27 



 
Profiel   

Roetsj, flatcoat retriever.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:38 



 
Profiel   

Zijn hobby fotografen met nog niet zo veel ervaring ook welkom? Ik heb basis apparatuur en nog weinig ervaring maar ik vind het alsnog erg leuk om fotografie te oefenen :)

Een dagdeel klinkt voor mij ook aantrekkelijker, maar als het echt niet opgesplitst kan worden dan wil ik 10-17 ook wel overwegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:47 



 
Profiel   

Ik denk dat het fijner voor de fotografen is om het op te splitsen in twee dagdelen. Anders is het wel een hele lange dag denk ik. :Y)

En als je als fotograaf voorkeur hebt voor bepaalde honden, mag je die wat mij betreft ook opgeven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 19:53 



 
Profiel   

Ik ben een beginnend fotograaf en voornamelijk nog bezig met het maken van een goede foto en nog niet de nabewerking. Zou het super leuk vinden om aan te sluiten als dit mogelijk is om te kunnen oefenen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:16 



 
Profiel   

Ik zou ook graag mee willen als fotograaf!
https://instagram.com/kirstendkw.fotogr ... =copy_link

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 21:36 



 
Profiel   

CupCakes_ schreef
En als je als fotograaf voorkeur hebt voor bepaalde honden, mag je die wat mij betreft ook opgeven?


Dat moeten we even aan de TS overlaten denk ik, want dat is wel een heel gedoe en geregel met schema’s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:08 



 
Profiel   

Lijkt mij toch dat de fotograaf alle modellen op de foto zet die voorbij komen die dag?
Mocht er hulp nodig zijn voor roosters/schema's dan wil ik zeker meedenken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:21 



 
Profiel   

Misschien is in dagdelen wel prettig inderdaad, ik denk ook niet dat mijn honden een hele dag trekken haha.

Ik ben nog even ovb, ik heb mijn rooster van april nog niet binnen :o

_classic | Baukje | Tara en Gocha | Herder kruisingen

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:54 



 
Profiel   

Dagdelen is sowieso altijd aan te raden, zodat er ook pauzes tussendoor gehouden worden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:55 



 
Profiel   

De honden zijn in dagdelen, de fotografen zijn er de hele dag maar hebben natuurlijk wel pauzr tussendoor. Zo heb ik het begrepen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:32 



 
Profiel   

Als dat het geval is kom ik niet. 10 tot 5 is mij veel te lang.


Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 25-01-22 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:46 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
@TS: heb je al enig idee wat je wil afspreken qua aantal foto's? Het ligt er voor mij even aan wat je daarmee wil. Ik wil namelijk niet te veel bestanden geven.

En persoonlijk zou ik deze meeting opsplitsen in 2 meetings. Als dit er 1 blijft kom ik sowieso niet.

Edit:

Doe dan 4 modellen in een tijdvak.
Dus van 10.00 tot 11.00 groep 1. 15 min per fotografenkoppel. Uurtje model staan in totaal. Dan groep 2 om 11.15 tot 12.15. Dus weer 4 honden. En dan klaar voor die dag. Dan heb je er 8 voor de lens gehad en hoeven je fotografen niet een hele dag kou te kleumen. :+

Maar goed, het is mijn meeting niet, dit is alleen hoe ik het zou doen. Kijk maar wat je beslist. :j



Zo zou ik er nog over willen denken
Komen namelijk hele mooie honden voor bij maar voor mij is van 10 tot 5 ook veelste lang

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:53 



 
Profiel   

Nicky91 (de TS) heeft even een lange werkdag, vanavond leest ze bij en zal ze even een verduidelijkend berichtje schrijven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 12:30 



 
Profiel   

Sorry hoor voor het late antwoorden, maar mijn dagen waren heel lang en ik had amper puf om iets te doen als ik dan eindelijk thuis was.

@Essie73 , ik had al gereageerd volgens mij dat als mensen graag een half dagje lopen ook prima is.

Maar ik zal ook nog even toelichten wat eigenlijk ons idee was en waarom ik het niet in 2 meetings ga zetten.
Ten eerste doe ik met mijn eigen hondje mee dus wat zou betekenen dat ik bij 2 meetings aanwezig moet zijn om de groep in 2 te splitsen. Dat ga ik niet doen.
Maar ons idee was om alle honden achter elkaar ( desnoods met een kleine pauze ) te laten fotograferen. 4 groepen van 4 honden is natuurlijk ook prima en krijg je dus een ochtend groep van 2 x 4 hondjes en een middag groep van 2 x 4 hondjes.

Nogmaals; als er fotografen zijn die graag een halve dag draaien; primaa!
Echt geen probleem!

@bellatrix , qua aantal foto's, wij dachten 2 a 3 per koppel? En dan eventueel de kans om te kopen?
Is dat iets waar je iets mee kan? Of zie jij dat misschien anders?

@lunameyza , tuurlijk zijn beginnende hobby fotografen ook welkom, is een mooie kans om te oefenen toch?
Als diegene die een halve dag willen het dan als 3.1 / 3.2 - 4.1 / 4.2 vermelden dan weten we hoeveel fotografen er zijn over de hele dag waardoor we een inschatting kunnen maken.

@CupCakes , opsplitsen zie hierboven :) Qua keuze honden gaat niet werken, ik maak in overleg met de baasjes, de groepjes op basis van welke honden bij elkaar kunnen en welke honden meer ruimte nodig hebben. Fotografen kunnen uiteraard wel voorkeur geven of ze in de ochtend willen of in de middag en als de groepjes bekend zijn kunnen ze uiteraard kiezen of ze dan liever nog veranderen van ochtend of middag.

@Agnes98 tuurlijk! geen probleem!

@Fellow , ik update zo meteen het lijstje in een apart bericht ! :D

@Marjo , dat was voor ons wel het eerste idee, maar als fotografen liever niet alle hondjes doen omdat de tijd dan te lang word... dan houd het daar wel op :) Ik ga je zeker benaderen voor rooster/schema. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:55 



 
Profiel   

Citaat
Reserve modellen
Bokt naam | naam hond | ras
1. Drico | Sebbie | Welsh Corgi Cardigan
2.
3.


Citaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:57 



 
Profiel   

Ik zou het wel leuk vinden om mee te gaan als fotograaf! Tegen die tijd heb ik wel een nieuwe baan dus is nog even afwachten hoe dat gaat met roosteren. Ik ben qua vervoer wel afhankelijk van mijn fiets, zolang het plan blijft om het enigszins in de buurt van Ede te doen is dat geen probleem.

SergeantRoos | Winnie Bijkerk Fotografie

Ik fotografeer al langer, maar heb pas sinds kort instagram opgezet, vandaar dat er nog niet zoveel foto's op staan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:28 



 
Profiel   

Dus het blijft wel van 10 tot 5?
Dan haak ik af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:47 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Dus het blijft wel van 10 tot 5?
Dan haak ik af.


Nee, je kunt je opgeven voor sochtens of smiddags. Of de hele dag als je dat wilt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:51 



 
Profiel   

Ok maar dat kan ik nu niet zeggen want ik weet niet welke modellen er in de ochtend zijn. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:53 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ok maar dat kan ik nu niet zeggen want ik weet niet welke modellen er in de ochtend zijn. :+


Citaat
opsplitsen zie hierboven :) Qua keuze honden gaat niet werken, ik maak in overleg met de baasjes, de groepjes op basis van welke honden bij elkaar kunnen en welke honden meer ruimte nodig hebben. Fotografen kunnen uiteraard wel voorkeur geven of ze in de ochtend willen of in de middag en als de groepjes bekend zijn kunnen ze uiteraard kiezen of ze dan liever nog veranderen van ochtend of middag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:54 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Ok maar dat kan ik nu niet zeggen want ik weet niet welke modellen er in de ochtend zijn. :+


Je hoeft het ook niet nu gelijk door te geven :)

Ik wil een planning gaan maken als we genoeg fotografen hebben. Voorlopig komen we er nog een aantal te kort. Dus dan kan ik ook nog geen planning maken welke hondjes wanneer.
Behalve de hondjes van Daghara die komen als eerste in de ochtend, want haar meiden kunnen NIET met andere honden. :Y)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 10 [ 239 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen