Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Springshoot op het strand NH

 
Profiel   

Al een hele tijd spookt het door mijn hoofd hoe gaaf het zou zijn om springfoto’s te hebben op het strand (met zonsondergang) <3

Geen idee of dit haalbaar is en of het überhaupt mag?

Nu dacht ik ineens laat ik gewoon een topic maken en kijken of we dit mogelijk kunnen maken, misschien ben ik wel de enige die dit tof lijkt en gaat het hele feestje sowieso niet door :')

Lichtgewicht springmateriaal heb ik.

Mocht dit mogen, dan denk ik dat we dit met maximaal 4 paarden moeten doen. Zo kunnen we gewoon elke keer achter elkaar aan springen.

Brand maar los *\o/*

Fotootje erbij van ons
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 21:39 



 
Profiel   

Geen idee of het mag, maar lijkt me wel echt gaaf (mits er nog genoeg licht is om veilig te kunnen springen).

Voor ons gaat het deze zomer denk ik niet lukken aangezien ze begin mei haar veulentje verwacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-23 21:44 



 
Profiel   

Of het mag of niet weet ik zo niet, daarvoor zou je contact moeten zoeken met de gemeente.

Wel vraag ik me af of het goed is voor de pezen? Ik vind galopperen in dat zware zand al zwaar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 06:42 



 
Profiel   

Mits de sprong dicht genoeg bij het water staat heb je natuurlijk best stevig zand. :)

Als je op Google zoekt naar 'horse jumping on the beach' kom je best wat foto's tegen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 07:24 



 
Profiel   

Uiteraard het getij in de gaten houden, zodat er niet in het zware mulle zand gesprongen wordt.

Helemaal niet aan gedacht om idd bij de gemeente te vragen of zoiets mag.

Eerst maar eens kijken of er animo voor is

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 11:40 



 
Profiel   

Oeh wat een gaaf idee! Welk strand heb je in je hoofd? Bij hargen heb je een fijne parkeerplaats.

Mocht het door gaan zou ik graag mee willen doen met mijn merrie Cadanza. We rijden op B niveau en hebben verschillende leuke setjes voor het springen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 12:17 



 
Profiel   

Oeh gaaf! Wil mij graag aanmelden als fotograaf. Heb al leuke ideeën wbt nabewerking.
Wat voor staanders heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 13:57 



 
Profiel   

Lijkt mij ook erg leuk om mee te gaan als fotograaf, onder voorbehoud van vervoer! In mijn onderschrift is een linkje naar mijn portfolio te vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 14:02 



 
Profiel   

Christel1 schreef
Oeh wat een gaaf idee! Welk strand heb je in je hoofd? Bij hargen heb je een fijne parkeerplaats.

Mocht het door gaan zou ik graag mee willen doen met mijn merrie Cadanza. We rijden op B niveau en hebben verschillende leuke setjes voor het springen.

[ [url=m/xiaUSZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja jullie ken ik wel haha!

Zat idd ook aan hargen te denken, dat is voor zover ik weet ook het kortste en makkelijkste naar het strand.

Essie73 schreef
Oeh gaaf! Wil mij graag aanmelden als fotograaf. Heb al leuke ideeën wbt nabewerking.
Wat voor staanders heb je?


Leuk!
Ik heb die ronde staanders van nedlandic in het wit, met blauw/witte balken

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 14:05 



 
Profiel   

Dan gaat mijn idee niet lukken...maar dat geeft niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 20:27 



 
Profiel   



Helaas heb ik geen paard meer waar mee gesprongen kan worden, maar ik wilde dit filmpje ter inspiratie delen. Het kan dus wel springen aan het strand :D

Ik ben het zelf niet hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-23 21:05 



 
Profiel   

Gaaf :):)


Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 18:07 



 
Profiel   

Ohhh wat gaaf! Ik zou me graag aanmelden als fotograaf :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-23 21:47 



 
Profiel   

Tof idee ik wil mij ook melden als fotograaf onder voorbehoud van de data

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 09:02 



 
Profiel   

Leuk!

Ik heb gister een nieuwe trailer besteld waar ik makkelijk de springspullen in mee kan nemen, dus zodra ik weet wanneer ik hem kan ophalen kunnen we wel een datum gaan prikken *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-23 09:43 



 
Profiel   

Hoi!
Het is al een ouder topic, maar het idee klinkt mij heel gaaf. Zouden er nog mensen zijn die interesse hebben om het topic weer leven in te blazen? Dan haak ik graag aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-23 14:32 



 
Profiel   

Ja ik wil nog steeds heel graag!

Mijn paard kreeg helaas hele erge mok in het voorjaar en daarna dit topic een beetje vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-23 17:47 



 
Profiel   

Ik zou heel graag aansluiten mocht er meer interesse zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-23 17:08 



 
Profiel   

Leuk! Wel met beter weer haha, dus denk als we richting het voorjaar gaan dat we maar gewoon een datum moeten gaan plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-23 04:57 



 
Profiel   

Ondertussen is haar veulen geboren en afgespeend, dus als het door gaat hebben we nog steeds wel interesse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-23 05:33 



 
Profiel   

Ik volg even
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-23 07:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen