Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 83 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

 
Profiel   

Iemand die morgen met hond of paard model wil staan op de Soetduinen (penning verplicht voor paard) of Kootwijkerzand? Leusderheide mag ook. (penning verplicht voor paard)

Voor een portfolioshoot. Kost dus niets en je krijgt 2 foto's op groot formaat zonder logo. Meer foto's kan je altijd nabestellen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 06:37 



 
Profiel   

Ik heb evt mogelijkheden.

Hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 13:04 



 
Profiel   

Kan Percy zonder tuig/riem poseren?
Zitten de basis commando's erop?

Welke locatie zou jij fijn vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 14:43 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Kan Percy zonder tuig/riem poseren?
Zitten de basis commando's erop?

Welke locatie zou jij fijn vinden?


In rustige omgeving zeker.
Gebied met veel loslopende honden is minder geschikt.

Pers kent meer dan basis commandos.
Is wel jong nog, niet 100% stabiel in het opvolgen.


Ben in principe het weekend omgeving wekerom.
Dus Kootwijk is redelijk dichtbij, Wekeromse zand ook maar verboden voor honden meen ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 15:00 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Iemand die morgen met hond of paard model wil staan op de Soetduinen (penning verplicht voor paard) of Kootwijkerzand? Leusderheide mag ook. (penning verplicht voor paard)

Voor een portfolioshoot. Kost dus niets en je krijgt 2 foto's op groot formaat zonder logo. Meer foto's kan je altijd nabestellen.


Morgenmiddag Kootwijkerzand zou ik eventueel ook kunnen met mijn border collie Lizzy.
Ze is wel op dr toppunt van loopsheid, dus kan even niet samen met een reu

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 21:16 



 
Profiel   

om weer wat meer te gaan fotograferen zoek ik nog een kerstmodel.

Moet! binnen 3 kwartier reistijd vanaf Elst (G) zijn, het liefst op de fiets te doen.
Shoot moet voor 10 Dec gepland staan.
Ik wil wel echt gaan voor een van de volgende; vos bont, appaloosa, een Schwarzwälder Fuchs met volle manen (hengstenuitstraling zegmaar), schimmel Andalusiër (nog met grijs dat de appels te zien zijn) andere echt aparate/opvallende paarden mogen ook aangeboden worden maar een vos of bruin paard heb ik al genoeg (kan ook zeker mooi zijn maar ik geef natuurlijk ook tijd weg).

Ik heb zelf een kerstkrans en muts die gebruikt kunnen worden, op jullie locatie moet een goede plek voor blackfoto's zijn (grote deur waar het binnen echt donker is, dus niet met plafondplaten die vveel licht doorlaten).
Achteraf krijg je tussen de 3 en 6 foto's met logo, afhankelijk van hoe goed de foto's eruit komen.

Mijn algemene voorwaarden zijn geldig tijdens de fotoshoot.
https://milavpphotography.mypixieset.com/new-page/

Voorbeelden kunnen gevonden worden op mijn site, instagram of facebook.
alles te vinden onder Milavp photography.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 12:34 



 
Profiel   

freedomshet schreef
om weer wat meer te gaan fotograferen zoek ik nog een kerstmodel.

Moet! binnen 3 kwartier reistijd vanaf Elst (G) zijn, het liefst op de fiets te doen.
Shoot moet voor 10 Dec gepland staan.
Ik wil wel echt gaan voor een van de volgende; vos bont, appaloosa, een Schwarzwälder Fuchs met volle manen (hengstenuitstraling zegmaar), schimmel Andalusiër (nog met grijs dat de appels te zien zijn) andere echt aparate/opvallende paarden mogen ook aangeboden worden maar een vos of bruin paard heb ik al genoeg (kan ook zeker mooi zijn maar ik geef natuurlijk ook tijd weg).

Ik heb zelf een kerstkrans en muts die gebruikt kunnen worden, op jullie locatie moet een goede plek voor blackfoto's zijn (grote deur waar het binnen echt donker is, dus niet met plafondplaten die vveel licht doorlaten).
Achteraf krijg je tussen de 3 en 6 foto's met logo, afhankelijk van hoe goed de foto's eruit komen.

Mijn algemene voorwaarden zijn geldig tijdens de fotoshoot.
https://milavpphotography.mypixieset.com/new-page/

Voorbeelden kunnen gevonden worden op mijn site, instagram of facebook.
alles te vinden onder Milavp photography.


Ik heb een Schwarzwalder fuchs merrie met veel manen en met een Hengstveulen van 6 maanden oud. Ze staan op Bronsbergen in Zutphen. Weet niet of dat te doen is voor je?
(Zelf woon ik in Dieren dus evt je ophalen op station Dieren is voor mij ook mogelijk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 15:06 



 
Profiel   

ik stuur je even een pb :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 22:46 



 
Profiel   

Ik heb een haflinger met volle manen. Staat in horssen maar kan je vanaf wijchen station meenemen eventueel.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 09:15 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Het aanbieden van modellen is hier niet toegestaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-23 13:17 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar portfolio modellen! Om mijn fotografie weer op te pakken zoek ik honden/paarden om mijn portfolio uit te breiden en te variëren, ook moet ik zeker nog oefenen!

25km rondom Amstelveen, voor een mooie heide/bos/strand shoot ben ik uiteraard in staat om verder te rijden! (Het liefst dan wel voor meerdere modellen op 1 locatie).

Kijk hier voor Instagram, staat nog niet veel op, vandaar de oproep!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-23 08:25 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Voldoet niet aan de regels

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:42 



 
Profiel   

Ik ben ook op zoek naar wat portfoliomodellen. Zowel honden als paarden! :D
Honden enkel voor portretfoto's. Paarden/pony's zowel rijfoto's als portretfoto's.
Er zitten geen kosten aan de shoot verbonden, enkel de reiskostenvergoeding.

Ik zit zelf omgeving Wolvega, het liefst zo rondom 60km.
Mijn instagram:

https://www.instagram.com/madushots/

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-23 10:31 



 
Profiel   

Hoihoi,

Aankomend weekend heb ik een veeeeel te mooie jurk gehuurd waarmee ik heel graag mijn portfolio zou willen uitbreiden. :D Daarom ben ik opzoek naar mensen die samen met hun paard onderstaand moodboard willen uitwerken. Ik heb een foto bijgevoegd van de jurk in kwestie

Het gaat om vrijdag 17 maart in de middag omgeving zandvoort/Haarlem/Amsterdam/den Haag of iets daar tussen in of Zaterdag ochtend, begin van de middag omgeving Breda of den Haag of iets daar tussenin.

Mijn portfolio staat op mijn insta @pjotr.mw

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 20:53 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar iemand die model wil staan bij de bloesems in Almere. Met paard, zonder paard, gezin, zwangerschap, loveshoot, kind met hond etc.

Via PB meer info, ik heb helaas nog geen website en mijn meest recente foto’s kan ik niet plaatsen omdat deze nog niet gepubliceerd mogen worden. Ergens de komende 2 weken en het liefst einde middag/begin van de avond maar datum en tijd in overleg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 13:16 



 
Profiel   

Ik ben ook opzoek naar portfolio modellen, wil na een aantal jaar mijn hobby toch weer gaan oppakken. Sinds kort in bezit van een nieuwe camera en lens, en merk dat het toch weer gaat kriebelen.
Paarden heb ik ervaring mee, honden minder maar lijkt mij ook erg leuk. Het zelfde voor mensen.
Ik woon zelf in de hoeksche waard, het liefste ook deze omgeving evt richting Rotterdam en bergen op zoom kan ook. Mochten er mensen zijn die het leuk lijkt stuur mij maar een PB :)

Portfolio is van een aantal jaar geleden en ik denk nu ook niet meer relevant, heb dus ook niet echt voorbeeldfoto’s meer. Vandaar ook deze oproep!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-23 21:59 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat geld vragen voor foto's hier niet toegestaan is

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-23 14:01 



 
Profiel   

Mijn agenda begint weer een beetje leger te raken, dus er is weer wat meer ruimte voor portfolioshoots :)

Om mijn portfolio uit te breiden ben ik opzoek naar paardenmodellen omgeving den Haag om een romantische bloemenshoot mee te doen, zie het moodboard. De foto's in het moodboard zijn niet van mij, de zwart-wit foto is een voorbeeld van mijn eerdere werk. Ik heb ook een insta: @pjotr.mw
Het paard moet braaf zijn, niet te gauw schrikken, en een beetje kunnen buigen.
Mocht je dit leuk vinden, stuur me dan even een PB met een foto van je paard

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 11:08 



 
Profiel   

Ik zoek nog één of meerdere westerncombinaties die model willen staan op zaterdag 17 juni op het Kootwijkerzand. We zijn met 4 fotografen en nog een paar western combinaties. Het is een groepsshoot. Je paard moet voor/naast en achter vreemde paarden kunnen lopen. Alle gangen al passen we ons aan aan de hitte. Zal veel stap zijn. Voor en tijdens het gouden uur. Ook de mogelijkheid tot een paar portret foto's van jou alleen. Je krijgt per fotograaf tussen 3 en 5 foto's op klein formaat met logo. (zelf kiezen) Meer bestellen mag altijd maar is niet verplicht.

Er zitten geen kosten aan verbonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 18:45 



 
Profiel   

Heel last minute ik zoek voor vandaag een model die in mijn studio model wil staan.
Het wordt een shoot met Mylar paper. En ik heb een geweldige jurk in maat xs/s of als jij een jurk met dezelfde wow factor hebt.
Mijn studio zit in Duiven Gelderland.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-23 10:21 



 
Profiel   

Gezocht: het liefste een hond of ander dier!

Wanneer: morgenmiddag of avond / donderdagochtend / vrijdag hele dag.
Waar: 30 KM rondom Apeldoorn
Wat krijg je: zoveel leuke foto’s als ik heb. Minimaal 5.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-23 17:42 



 
Profiel   

Gezocht: paard model

Wanneer: aanstaande zaterdag of volgende week een keer in de avond
Waar: 30 KM rondom Apeldoorn
Wat krijg je: zoveel leuke foto’s als ik heb. Minimaal 5.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-23 20:41 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Voor mijn portfolio ben ik opzoek naar modellen die deze of volgende week model willen staan. Ik ben opzoek naar paarden en/of honden die eventueel met eigenaar voor mijn lens willen verschijnen. Pré, maar geen vereiste, als je een bijzondere toevoeging aan mijn portfolio kan bieden (aparte vachtkleur, beheersen van kunstjes, model in lange jurk er bij, etc.) Voor een impressie van mijn werk, kan je mijn portfolio bekijken via de links in mijn onderschrift.

Waar: Omgeving Cothen (provincie Utrecht). Als je zelf een leuke locatie hebt/weet kan ik bij je langs komen, of we kunnen eventueel samen op zoek naar een leuk natuurgebied. Buiten de 15 km vraag ik wel een kleine bijdrage in de reiskosten.

Wat krijg je er voor terug: 3 foto's met klein logootje er op, op webformaat. Deze mag je zelf uitzoeken op een persoonlijke pagina met voorselectie van de foto's. Mocht je meer leuke foto's zien is er eventueel de mogelijkheid om bij te bestellen.

Als je interesse hebt, stuur gerust een privé berichtje met foto van je dier er bij. Bij veel interesse ga ik kijken welke modellen het beste bij mijn portfolio passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-23 17:34 



 
Profiel   

Ik wil mijn portfolio uitbreiden rondom natuurlijke huisvesting en voeding. Daarvoor zoek ik paardenmodellen op een natuurlijke plek. Paddock paradise, equihabitat, enz. De foto's zullen gebruikt worden voor mijn website en social media. Uiteraard krijg je als dank natuurlijk ook de foto's.

Wat zoek ik?
- natuurlijke huisvesting in de regio Apeldoorn/Arnhem/Zutphen
- diverse voerplekken waar ik foto's kan maken (mag met slowfeeders of bakken)
- paarden of pony's, ras maakt me niet uit. Wel even gepoetst, maar verder puur natuur.

Wat voorbeelden:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-23 10:06 



 
Profiel   

Jammer dat mijn paarden niet in de regio staan waar je zoekt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-23 11:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 83 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen