Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 56 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

 
Profiel   

Jammer dat ik op krukken loop en het een stuk rijden is. Je maakt echt prachtige foto's AvanKol
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-18 13:23 



 
Profiel   

AvanKol schreef
Hoihoi,
Ik ben voor wat leuke projecten op zoek naar mensen-modellen! :)
Liefst spreek ik aanstaande vrijdag (23e) of zaterdag (24e) al wat af in de Regio Arnhem-Zevenaar-Beek Montferland.
Wie heeft er zin een shoot te plannen? Stuur gerust een pb!
Gr Anoek


Wel in de buurt maar die dagen moet ik helaas werken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-18 23:26 



 
Profiel   

maj0 schreef
Jammer dat ik op krukken loop en het een stuk rijden is. Je maakt echt prachtige foto's AvanKol


Elias93 schreef
Wel in de buurt maar die dagen moet ik helaas werken..


Dankje Maj0!
En voor andere data, stuur gerust een pb en wie weet kunnen we een andere keer afspreken?! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-18 13:06 



 
Profiel   

Er is een grote kans dat er morgen sneeuw ligt.
Ik zou graag van deze kans gebruik maken om toch nog wat foto's in de sneeuw te maken.
Wie zou met hond of paard willen (in de buurt van Didam)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-18 08:56 



 
Profiel   

Bo_San schreef
Er is een grote kans dat er morgen sneeuw ligt.
Ik zou graag van deze kans gebruik maken om toch nog wat foto's in de sneeuw te maken.
Wie zou met hond of paard willen (in de buurt van Didam)?


Ik had ook al gereageerd op je Facebook berichtje, mij lijkt het leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-18 11:37 



 

Ik ben op zoek naar honden, kinderen of de combinatie daarvan die model zouden willen staan in omgeving [woonplaats]-Zwolle.

Omdat ik door privé omstandigheden een langere periode niet gefotografeerd heb en daarom er weer echt in moet komen, ontvang je naast 3 tot 10 webbestanden ook 3 foto’s op groot formaat (naar keuze) die je kunt gebruiken voor afdrukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-18 20:35 



 
Profiel   

WiancaR schreef
Ik ben op zoek naar honden, kinderen of de combinatie daarvan die model zouden willen staan in omgeving Kampen-Zwolle.

Omdat ik door privé omstandigheden een langere periode niet gefotografeerd heb en daarom er weer echt in moet komen, ontvang je naast 3 tot 10 webbestanden ook 3 foto’s op groot formaat (naar keuze) die je kunt gebruiken voor afdrukken.


ik woon helaas niet in de buurt, maar heb evt wel 9 herder pups (van nu 5,5 week oud) die je op de foto mag zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 14:08 



 
Profiel   

Ik ben morgen op de Loonse en drunense duinen en ben nog op zoek naar paarden die ik kan fotograferen heb je morgen middag vrij en tijd? Graag!!! Stuur me even een pb met wat voor paard je hebt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 20:01 



 
Profiel   

Hoi hoi

Ik heb samen met een klasgenoot opzoek naar een paard welke op commando kan stijgeren.

We willen hier graag foto van voor ons porfolio als eind opdracht voor school.

Wie oh wie kan ons helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 19:03 



 
Profiel   

Omgeving Ede:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-18 21:29 



 
Profiel   

Hoi hoii

Ik kom me ook aanmelden :) ik ben vaak onverwachts vrij. En nu wil ik graag mijn portfolio uitbreiden.
Ik hoop dat het lukt, want dit is namelijk een erg kort termijn hihi
Maar ik ben morgen de hele dag vrij en het leek mij erg leuk om dan te fotograferen alleen kan ik geen model vinden. Iemand van jullie interesse? Ik woon in Dedemsvaart (op de grens van Overijssel en Drenthe) Ik ben bereid om een stuk te rijden met de auto zolang het maar niet de andere kant van Nederland is hahahh

Je krijgt uiteraard ook de bewerkte foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 14:11 



 
Profiel   

Ik heb wel interesse, ik kan de hele week nog, heb vakantie en kan gratis reizen met het ov door de weeks :)

Mocht je interesse hebben ik woon in Overijssel met Pepper
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 15:00 



 
Profiel   

DemiHendriks schreef
Hoi hoii

Ik kom me ook aanmelden :) ik ben vaak onverwachts vrij. En nu wil ik graag mijn portfolio uitbreiden.
Ik hoop dat het lukt, want dit is namelijk een erg kort termijn hihi
Maar ik ben morgen de hele dag vrij en het leek mij erg leuk om dan te fotograferen alleen kan ik geen model vinden. Iemand van jullie interesse? Ik woon in Dedemsvaart (op de grens van Overijssel en Drenthe) Ik ben bereid om een stuk te rijden met de auto zolang het maar niet de andere kant van Nederland is hahahh

Je krijgt uiteraard ook de bewerkte foto's

Ik ben morgenmiddag ook vrij, maar mijn paard staat bijna 2 uur rijden bij jou vandaan _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 15:00 



 
Profiel   

Diertjec schreef
DemiHendriks schreef
Hoi hoii

Ik kom me ook aanmelden :) ik ben vaak onverwachts vrij. En nu wil ik graag mijn portfolio uitbreiden.
Ik hoop dat het lukt, want dit is namelijk een erg kort termijn hihi
Maar ik ben morgen de hele dag vrij en het leek mij erg leuk om dan te fotograferen alleen kan ik geen model vinden. Iemand van jullie interesse? Ik woon in Dedemsvaart (op de grens van Overijssel en Drenthe) Ik ben bereid om een stuk te rijden met de auto zolang het maar niet de andere kant van Nederland is hahahh

Je krijgt uiteraard ook de bewerkte foto's

Ik ben morgenmiddag ook vrij, maar mijn paard staat bijna 2 uur rijden bij jou vandaan _O-


Oeff ja Gouda is wel iets te ver, jammer


xTiffani schreef
Ik heb wel interesse, ik kan de hele week nog, heb vakantie en kan gratis reizen met het ov door de weeks :)

Mocht je interesse hebben ik woon in Overijssel met Pepper
[ [url=m/lxodEh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Aah wat leuk!! Ik doe je wel even een pb :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-18 15:59 



 
Profiel   

DemiHendriks schreef
Hoi hoii

Ik kom me ook aanmelden :) ik ben vaak onverwachts vrij. En nu wil ik graag mijn portfolio uitbreiden.
Ik hoop dat het lukt, want dit is namelijk een erg kort termijn hihi
Maar ik ben morgen de hele dag vrij en het leek mij erg leuk om dan te fotograferen alleen kan ik geen model vinden. Iemand van jullie interesse? Ik woon in Dedemsvaart (op de grens van Overijssel en Drenthe) Ik ben bereid om een stuk te rijden met de auto zolang het maar niet de andere kant van Nederland is hahahh

Je krijgt uiteraard ook de bewerkte foto's


Hoi Demy, ik woon dichtbij jou
Zoek je speciaal voor door de weeks dan modellen? Of ook op een zaterdag bijvoorbeeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 14:35 



 
Profiel   

Jackyyb schreef
DemiHendriks schreef
Hoi hoii

Ik kom me ook aanmelden :) ik ben vaak onverwachts vrij. En nu wil ik graag mijn portfolio uitbreiden.
Ik hoop dat het lukt, want dit is namelijk een erg kort termijn hihi
Maar ik ben morgen de hele dag vrij en het leek mij erg leuk om dan te fotograferen alleen kan ik geen model vinden. Iemand van jullie interesse? Ik woon in Dedemsvaart (op de grens van Overijssel en Drenthe) Ik ben bereid om een stuk te rijden met de auto zolang het maar niet de andere kant van Nederland is hahahh

Je krijgt uiteraard ook de bewerkte foto's


Hoi Demy, ik woon dichtbij jou
Zoek je speciaal voor door de weeks dan modellen? Of ook op een zaterdag bijvoorbeeld?



Het was eigenlijk de bedoeling voor alleen die woensdag omdat ik toen die dag vrij was :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-18 18:42 



 
Profiel   

DemiHendriks schreef
Hoi hoii

Ik kom me ook aanmelden :) ik ben vaak onverwachts vrij. En nu wil ik graag mijn portfolio uitbreiden.
Ik hoop dat het lukt, want dit is namelijk een erg kort termijn hihi
Maar ik ben morgen de hele dag vrij en het leek mij erg leuk om dan te fotograferen alleen kan ik geen model vinden. Iemand van jullie interesse? Ik woon in Dedemsvaart (op de grens van Overijssel en Drenthe) Ik ben bereid om een stuk te rijden met de auto zolang het maar niet de andere kant van Nederland is hahahh

Je krijgt uiteraard ook de bewerkte foto's


Ik woon bij Almelo! Heb 2 paarden, 2 C-ponys en een hele knappe shet ! Dus mocht je nog eens op zoek zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-18 19:05 



 
Profiel   

Hoi Bokkers !
(Geen idee of dit hier ook thuis hoort, maar probeer het gewoon!)

Heeft er misschien een ruiter met paard tijd om na 18 april naar het strand te komen in Naarden?
Een vriend van mij wilt graag oefenen met een drone bij paarden, voor mijn opnamedag die eraan komt. Hij gaat dan de drone besturen en willen het eerst graag even uittesten! (kijken welke perspectieven en hoe het eruit komt te zien, echt een testdagje gewoon)
De drone beelden krijg je uiteraard opgestuurd en het kan zijn dat ik ook even wat foto's kan maken op het strand.

Laat maar weten wie er interesse heeft via PB!
(PS. Drones maken herrie. Wel zo verstandig als je paard hiermee om kan gaan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-18 23:11 



 
Profiel   

Hee allemaal,
iemand die het leuk vind model te staan met paard (of alleen paard) a.s. zondag 15 april op de Soesterduinen of in Den Treek? Voor deze locaties zijn wel penningen verplicht, maar hier is online makkelijk aan te komen. Je krijgt dan 10 foto's op webformaat. Indien interesse stuur even een pb :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-18 23:59 



 
Profiel   

Hallo allemaal,Ik heb Morgen een shoot met een vriendin in de drunense duinen of soest. Het zou hier gaan om een portfolio shoot waarbij zei 10 fotos per paard krijgt. Het zijn prachtige hengsten portfolio waardig en western bereden. We zoeken nog afzetlint en paaltjes.Zijn er misschien mensen die deze spullen hebben en eventueel ook hun paard op de foto willen. Of fotograven die graag met mij mee fotograferen. Mijn portfolio kan je vinden op https://bellaroy.weebly.com :) stuur even een pb bij interesse

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-18 09:35 



 
Profiel   

Bellaroy wat voor tijden heb je in gedachte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-18 12:47 



 
Profiel   

Seni schreef
Bellaroy wat voor tijden heb je in gedachte?


Hallo Seni, we zijn nog even aan het overleggen kwa tijd. Het zal probably in de middag worden, maar ik hoor om 22.00 uur meer van de eigenaresse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-18 19:25 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar iemand die met mij foto's wilt maken op de veluwe (omgeving arnhem) of andere mooie plekjes hier in de omgeving). Dit kan zijn een fotograaf, dan zoeken we samen nog naar een model. Of een model die de omgeving hier kent.

Ik ben wel opzoek naar wat specialere paarden. Het liefst ook de mogelijkheid tot losgooien of evt longeren (ik heb helaas geen prikpaaltjes). En naar leuke honden die los kunnen en echt goed luisteren.

Ben hier pas komen wonen en wil graag weten waar de echt gave plekjes zijn om te shooten en waar het ook daadwerkelijk mag met paarden en honden (los)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 16:21 



 
Profiel   

sunnybellami schreef
Ik ben opzoek naar iemand die met mij foto's wilt maken op de veluwe (omgeving arnhem) of andere mooie plekjes hier in de omgeving). Dit kan zijn een fotograaf, dan zoeken we samen nog naar een model. Of een model die de omgeving hier kent.

Ik ben wel opzoek naar wat specialere paarden. Het liefst ook de mogelijkheid tot losgooien of evt longeren (ik heb helaas geen prikpaaltjes). En naar leuke honden die los kunnen en echt goed luisteren.

Ben hier pas komen wonen en wil graag weten waar de echt gave plekjes zijn om te shooten en waar het ook daadwerkelijk mag met paarden en honden (los)


Ik wil wel samen fotograferen maar kom niet uit de buurt haha laten we zeggen bovenin Overijssel. Bij interesse hoor ik het wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 17:13 



 
Profiel   

Hoi!
Omgeving Nijmegen weet ik wel wat, ik ben in bezit van een gave pony en een beaglemix die behoorlijk luistert en trucjes kan, ook als ik met paard ben... evt kan ik ook richting Arnhem komen hoor ik heb een trailer. De posbank ken ik goed alleen waar honden precies los mogen weet ik niet precies.
Bij interesse graag PB!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 17:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 56 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen