Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 9 [ 208 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P] Herfstmeeting paarden Borgerswold (Veendam) 30 september

 
Profiel   

marleen_a_a schreef
evt wil ik ook nog wel wisselen, dat ik mee ga als fotograaf? (http://www.macaptured.weebly.com)


Lijkt mij persoonlijk een goed idee. Dan hebben we genoeg fotografen toch?
Weet niet wat de rest vindt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 11:15 



 
Profiel   

Ik moet mij helaas ook afmelden voor volgende week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 12:19 



 
Profiel   

Ik kan dit quoten niet , ik heb altijd meer dan 2 quotes oid.... Geef het op :?

Ik ga dan wel mee als fotograaf ipv als model, dan hoop ik dat het voor de rest nog gewoon door kan gaan !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 20:33 



 
Profiel   

Dat zou wel heel erg tof zijn, als het toch door kan gaan! :) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 21:01 



 
Profiel   

Nou inderdaad! Zo jammer dat het niet wil lopen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-18 21:04 



 
Profiel   

Lieve mensen, ik heb op het moment helaas teveel hooi op mijn vork door verschillende dingen(onder andere een nieuwe baan met meer uren en het verwerken van het verlies van mijn moeder speelt heel erg nu). Ik merk dat dit nu net teveel is voor mij maar ik zou het ook heel rot vinden als het niet door zou gaan door mij. Ik heb daarom iemand gevraagd om het van mij over te nemen en wacht even op diens reactie. Er heeft zich via pb nog een fotografe aangemeld dus in principe zou het qua deelname door moeten kunnen gaan dan. Ik laat uiterlijk morgen weten of het is gelukt met de overname. Mocht er nog iemand anders zijn die de organisatie verder zou willen doen, dan mag je me ook een pbtje sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-18 13:42 



 
Profiel   

Ik mag melden dat marleen_a_a de organisatie zal overnemen en dat Sammy-1305 wel als fotografe wil komen. Een schema volgt nu zo spoedig mogelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-18 23:15 



 
Profiel   

Dat is fijn! :) Jij dan veel sterkte met alles Murosch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 08:08 



 
Profiel   

Wat tof, fijn dat je het toch nog hebt overgedragen! Sterkte met alles :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 08:18 



 
Profiel   

Ik ben voor nu even aan het denken hoe het het handigst kan.
Ik wacht van 1 fotograaf nog even een reactie af. Die kan in de middag maar ik weet niet Hoelaat exact.
Is er een voorkeur voor ochtend of middag ? Iemand die niet kan op een dagdeel?
Mijn voorkeur is middag , dan is het voor de modellen niet zo haasten en is het gras voor de fotografen droog :D
We hebben ongeveer een dubbel aantal modellen dus ik denk dat we het dan in 2 korte groepen doen. Dan doen we eerst groep 1 portret , dan groep 2 portret en dan kan groep 1 zich klaarmaken voor actiefoto's , dan gaat groep 1 actiefoto's en kan groep 2 zich daar ondertussen voor klaarmaken. Hoe vinden jullie dit ?
(Voor mij de eerste keer dus een beetje feedback is fijn)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 10:55 



 
Profiel   

marleen_a_a schreef
Ik ben voor nu even aan het denken hoe het het handigst kan.
Ik wacht van 1 fotograaf nog even een reactie af. Die kan in de middag maar ik weet niet Hoelaat exact.
Is er een voorkeur voor ochtend of middag ? Iemand die niet kan op een dagdeel?
Mijn voorkeur is middag , dan is het voor de modellen niet zo haasten en is het gras voor de fotografen droog :D
We hebben ongeveer een dubbel aantal modellen dus ik denk dat we het dan in 2 korte groepen doen. Dan doen we eerst groep 1 portret , dan groep 2 portret en dan kan groep 1 zich klaarmaken voor actiefoto's , dan gaat groep 1 actiefoto's en kan groep 2 zich daar ondertussen voor klaarmaken. Hoe vinden jullie dit ?
(Voor mij de eerste keer dus een beetje feedback is fijn)


Wat mij betreft prima!
Ik denk dat middag idd het handigst is. Kunnen de zwijnen die zich 's nachts weer vies maken nog weer gewassen worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 12:43 



 
Profiel   

Smiddags is een goed idee! Wat super fijn dat de organisatie overgenomen is!

Sterkte met alles wat er speelt murosch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 13:35 



 
Profiel   

ladyrosa schreef
Ik denk dat middag idd het handigst is. Kunnen de zwijnen die zich 's nachts weer vies maken nog weer gewassen worden :D

Zwijn? Welk zwijn? O:)

Spoiler:
[ img ]

:x :+

Lijkt mij een prima idee dat wisselschema! En 's middags is wel fijn.
Wel handig om Miep & Jip een beetje bij elkaar te plannen trouwens :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 13:37 



 
Profiel   

Vientje schreef
ladyrosa schreef
Ik denk dat middag idd het handigst is. Kunnen de zwijnen die zich 's nachts weer vies maken nog weer gewassen worden :D

Zwijn? Welk zwijn? O:)

Spoiler:
[ [url=m/Rm5Shj.jpg]Afbeelding[/url] ]

:x :+

Lijkt mij een prima idee dat wisselschema! En 's middags is wel fijn.
Wel handig om Miep & Jip een beetje bij elkaar te plannen trouwens :)


Ik doelde totaal niet op miep hoor O:) :') _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 14:01 



 
Profiel   

Vientje schreef
ladyrosa schreef
Ik denk dat middag idd het handigst is. Kunnen de zwijnen die zich 's nachts weer vies maken nog weer gewassen worden :D

Zwijn? Welk zwijn? O:)

Spoiler:
[ [url=m/Rm5Shj.jpg]Afbeelding[/url] ]

:x :+

Lijkt mij een prima idee dat wisselschema! En 's middags is wel fijn.
Wel handig om Miep & Jip een beetje bij elkaar te plannen trouwens :)

Dat schrijf ik op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 14:05 



 
Profiel   

Leuk dat het door kan gaan! 's middags is idd wel handig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 17:46 



 
Profiel   

Fijn dat jullie positief reageren !

Ik heb net nog even overlegd met een fotograaf. Vanaf 2 uur kan zij wel , dus dan zou het mooi zijn als we dan beginnen.

Ik ga morgen in de trein naar school een schema maken. Ik denk dat ik bij de 2 groepen blijf, dan gebruiken we de tijd het meest effectief.

Willen we ook nog paarden losgooien? Ik weet niet of ik daar spullen voor heb, maar mocht iemand dat hebben en willen dan kan het wat mijn betreft wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 20:01 



 
Profiel   

Even om een ``check, check , dubbel check`` te hebben

Modellen :
-lotte
-andrea/marloes
-lisa
-hilde
-deborah
-patrick

Fotografen :
-mariette
-robin
-sammy
-marleen


Vergeet ik zo iemand ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 20:07 



 
Profiel   

Wij zijn present op de lijst iig :D

Miep gaat sowieso niet los (maar wel onder het zadel bij de actiefoto's), over Jipje twijfelen we nog maar verwacht het niet. Meneer is een meester in ontsnappen en retevlug namelijk := Wie weet aan de longeerlijn, nog ff kijken.

Hoe lang zijn we ongeveer bezig? Ik kreeg vandaag te horen dat we zondag om 19u moeten vertrekken naar Hamburg voor werk namelijk (zucht, altijd fijn...).

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 20:41 



 
Profiel   

Vientje schreef
Wij zijn present op de lijst iig :D

Miep gaat sowieso niet los (maar wel onder het zadel bij de actiefoto's), over Jipje twijfelen we nog maar verwacht het niet. Meneer is een meester in ontsnappen en retevlug namelijk := Wie weet aan de longeerlijn, nog ff kijken.

Hoe lang zijn we ongeveer bezig? Ik kreeg vandaag te horen dat we zondag om 19u moeten vertrekken naar Hamburg voor werk namelijk (zucht, altijd fijn...).


En paddock met draadjes elke 10 cm en dan 1,5 m hoog blijft hij vast wel in, maar of dat te realiseren is... :') _O-

We zullen van de week even met hem oefenen aan de longeerlijn, kijken of hij dat snapt hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 21:14 



 
Profiel   

Super dat je het overneemt marleen_a_a!

Ik vind trouwens vanaf 14:00 uur een beetje aan de late kant. Ik kan uiterlijk tot 16:00 uur. Als in die twee uurtjes alles past?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-18 21:39 



 
Profiel   

BvanhetB schreef
Super dat je het overneemt marleen_a_a!

Ik vind trouwens vanaf 14:00 uur een beetje aan de late kant. Ik kan uiterlijk tot 16:00 uur. Als in die twee uurtjes alles past?

Misschien als ik je in de eerste groep zet?
Ik maak zo een concept van het schema. Dan kijk ik even . Goed dat je het aangeeft !

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 06:54 



 
Profiel   

Voor mij zou het ook wel fijn zijn om dan in diezelfde 2 uurtjes te passen qua tijd :) Anders red ik het niet om om 19u in de auto te zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 08:44 



 
Profiel   

BvanhetB schreef
Super dat je het overneemt marleen_a_a!

Ik vind trouwens vanaf 14:00 uur een beetje aan de late kant. Ik kan uiterlijk tot 16:00 uur. Als in die twee uurtjes alles past?

Ik ga mijn best doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 10:31 



 
Profiel   

Dit is nu het concept .
Als er iets niet klopt oid hoor ik dit graag uiterlijk vrijdag. Zaterdag maak ik dan het definitieve schema. Ik wil hem ook wel voor iedereen uitprinten als dat handig is ? Maar kan ook op je telefoon ?
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 13:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 9 [ 208 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen