[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:09

aruals schreef:
Hoi hoi! Ik ben op zoek naar honden (met of zonder baasje) die aankomende zaterdag, zondag, maandag of dinsdag beschikbaar zijn voor een shoot! Het liefst bij de Loonse Drunense Duinen in Tilburg of Mastbos Breda. Andere mooie locaties in de buurt zijn ook welkom mocht je een tof idee hebben!


Ik heb vlakbij Cadettenkamp(breda) een puppy labradoodle. Zaterdag zou ik eventueel kunnen.
Afbeelding

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:12

quintenvo schreef:
Ik ben opzoek naar iemand met een ezel of met een kat (die aan een tuigje/lijntje buiten kan lopen) die op locatie kan komen, omgeving Kaatsheuvel. Het liefst deze week nog.
Meer info kan via een pb!


Ik heb je een pb gestuurd !

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:33

Ik zou zaterdag namiddag of zondag graag een test camera willen uitproberen op wat modellen.
M’n eigen camera gaat uiteraard ook mee voor gegarandeerd succes. Geen specifiek type paard in gedachten :)
Mijn werk is te bekijken op m’n website of Facebook; Tezzy Momentz

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 14:05

Welke omgeving Tezzy? Ik heb merrie met veulen in omgeving Gouda staan

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 14:14

Diertjec schreef:
Welke omgeving Tezzy? Ik heb merrie met veulen in omgeving Gouda staan

Ik kom zelf uit Almere, helaas wordt Gouda dan net iets te ver -O-

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14466
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 14:19

Tessa, ik pas bij mijn verzorgpony's op in Almere Hout. Fjord, 2 shetjes + shetveulen. Dus je bent welkom :)

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 15:31

Tezzy schreef:
Ik zou zaterdag namiddag of zondag graag een test camera willen uitproberen op wat modellen.
M’n eigen camera gaat uiteraard ook mee voor gegarandeerd succes. Geen specifiek type paard in gedachten :)
Mijn werk is te bekijken op m’n website of Facebook; Tezzy Momentz

Ik zou zondag ochtend met mijn Tinker of mijn shetjes naar de heide in Ede kunnen komen


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tezzy
Berichten: 4585
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:20

Ik ben inmiddels veelvuldig voorzien :D

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 12:11

hoi hoi lijkt het iemand leuk om maandag 2 sept samen met jou paard model te staan op de ginkelse heide tijdens het gouden uur. (19:30)

en ik heb nog een mooie plek gevonden in het bos van ede waar mij het ook erg gaaf lijkt om daar een shoot te houden. Die plek heeft een soort magische/sprookjes achtige sfeer. Het liefst op vrijdag 6 sept en dan vroeg in de ochtend (9:30) of in de avond (18:30)

hopelijk heb ik hiermee iemand enthousiast gemaakt en graaf model wilt staan

Natuurlijk krijg je binnen 2 weken 10 / 15 foto’s zelf voor meer info graag een PB
portfolio: https://sannafotografie.wixsite.com/san ... ie/paarden

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 14:07

SannaFotos schreef:
hoi hoi lijkt het iemand leuk om maandag 2 sept samen met jou paard model te staan op de ginkelse heide tijdens het gouden uur. (19:30)

en ik heb nog een mooie plek gevonden in het bos van ede waar mij het ook erg gaaf lijkt om daar een shoot te houden. Die plek heeft een soort magische/sprookjes achtige sfeer. Het liefst op vrijdag 6 sept en dan vroeg in de ochtend (9:30) of in de avond (18:30)

hopelijk heb ik hiermee iemand enthousiast gemaakt en graaf model wilt staan

Natuurlijk krijg je binnen 2 weken 10 / 15 foto’s zelf voor meer info graag een PB
portfolio: https://sannafotografie.wixsite.com/san ... ie/paarden


Ik moet even kijken of ik vrij kan krijgen, maar anders kom ik graag maandag avond

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 14:14

Ennasil92 schreef:
SannaFotos schreef:
hoi hoi lijkt het iemand leuk om maandag 2 sept samen met jou paard model te staan op de ginkelse heide tijdens het gouden uur. (19:30)

en ik heb nog een mooie plek gevonden in het bos van ede waar mij het ook erg gaaf lijkt om daar een shoot te houden. Die plek heeft een soort magische/sprookjes achtige sfeer. Het liefst op vrijdag 6 sept en dan vroeg in de ochtend (9:30) of in de avond (18:30)

hopelijk heb ik hiermee iemand enthousiast gemaakt en graaf model wilt staan

Natuurlijk krijg je binnen 2 weken 10 / 15 foto’s zelf voor meer info graag een PB
portfolio: https://sannafotografie.wixsite.com/san ... ie/paarden


Ik moet even kijken of ik vrij kan krijgen, maar anders kom ik graag maandag avond


super *\o/* ik hoor het wel (zou ook nog wel morgen avond kunnen als je ook kan als dat beter uitkomt)

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Re: [P/M/H/O]Concept :Meeting op korte termijn;vanuit fotograaf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 22:03

ik ben voorzien van modellen. mocht ik in de toekomst nog modellen zoeken laat ik het hier weten

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:40

Iemand die zondag naar Havelte kan komen voor een fotoshoot? :)

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:34

Ik zoek voor aanstaande woensdagochtend:
Een niet al te grote, fitte en speelse hond voor wat actiefoto’s. In de omgeving van Arnhem of Apeldoorn. Hoeft niet lang te duren, ik wil alleen eventjes oefenen. Uiteraard krijg je er wel wat foto’s van!

Is misschien wat specifiek voor de korte termijn, maar ik kan het net zo goed proberen :')

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 19:42

Niobe schreef:
Ik zoek voor aanstaande woensdagochtend:
Een niet al te grote, fitte en speelse hond voor wat actiefoto’s. In de omgeving van Arnhem of Apeldoorn. Hoeft niet lang te duren, ik wil alleen eventjes oefenen. Uiteraard krijg je er wel wat foto’s van!

Is misschien wat specifiek voor de korte termijn, maar ik kan het net zo goed proberen :')



Ik zou evt met een van mijn herders naar de heide in Ede kunnen komen, maar dan moet ik daar wel om 11uur weer wegrijden

Afbeelding

sumic

Berichten: 1874
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 23:02

Niobe schreef:
Ik zoek voor aanstaande woensdagochtend:
Een niet al te grote, fitte en speelse hond voor wat actiefoto’s. In de omgeving van Arnhem of Apeldoorn. Hoeft niet lang te duren, ik wil alleen eventjes oefenen. Uiteraard krijg je er wel wat foto’s van!

Is misschien wat specifiek voor de korte termijn, maar ik kan het net zo goed proberen :')


Ik heb 2 boxers (een donkere 2jr en een gele/grijze van 12jr) altijd fit en speels ;) en ik kan woensdagochtend naar Arnhem komen. het zijn beide wel grote honden.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 00:15

Oh sorry, bedankt! Maar ik ben inmiddels voorzien! Hopelijk een volgende keer :D

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 11:11

Morgen moet ik mijn vriend wegbrengen voor een afspraak in Zwolle. Is er iemand met een leuk hond/paard/kind model voor een last minute fotoshoot? De tijd hoor ik zo meteen.

BellaSharon1

Berichten: 273
Geregistreerd: 26-07-17
Woonplaats: Stegeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 09:50

capopjekop schreef:
Morgen moet ik mijn vriend wegbrengen voor een afspraak in Zwolle. Is er iemand met een leuk hond/paard/kind model voor een last minute fotoshoot? De tijd hoor ik zo meteen.


Ik heb een leuk paard en een leuke hond :) maar woon wel in Stegeren

ClaudiaDer

Berichten: 1268
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: Smilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 14:38

Ik zoek voor een leuk idee een paard die erg mak is, voor een aantal foto's met een (onervaren) model en een roofvogel.
De vogel zal niet op het paard afvliegen, maar hij moet natuurlijk wel een beetje braaf zijn ook voor ons model :P

Voorkeur gaat uit naar een bruin, wat robuuster paard. Maar alle brave paarden zijn welkom!

Datum is in overleg

Afbeelding

Afbeelding

Dominique_13

Berichten: 92
Geregistreerd: 24-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:58

ClaudiaDer schreef:
Ik zoek voor een leuk idee een paard die erg mak is, voor een aantal foto's met een (onervaren) model en een roofvogel.
De vogel zal niet op het paard afvliegen, maar hij moet natuurlijk wel een beetje braaf zijn ook voor ons model :P

Voorkeur gaat uit naar een bruin, wat robuuster paard. Maar alle brave paarden zijn welkom!

Datum is in overleg

[ [url=m/uMlF7u.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ahu7PF.jpg]Afbeelding[/url] ]


welke omgeving?

ClaudiaDer

Berichten: 1268
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: Smilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 21:18

Dominique_13 schreef:
ClaudiaDer schreef:
Ik zoek voor een leuk idee een paard die erg mak is, voor een aantal foto's met een (onervaren) model en een roofvogel.
De vogel zal niet op het paard afvliegen, maar hij moet natuurlijk wel een beetje braaf zijn ook voor ons model :P

Voorkeur gaat uit naar een bruin, wat robuuster paard. Maar alle brave paarden zijn welkom!

Datum is in overleg

[ [url=m/uMlF7u.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ahu7PF.jpg]Afbeelding[/url] ]


welke omgeving?



Hahah goeie! Oepsie
In en om Muiden

Stephanie_86

Berichten: 1935
Geregistreerd: 08-01-10

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 10:49

Ik zoek voor een gave shoot in België (Luik) iemand die kan ballet dansen! Datum in overleg. Voor vragen stuur me een pb :o

Afbeelding

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 20:24

Hoi allemaal

ik heb weer een heel tof idee. Ik heb sinds kort mijn certificaat filmen binnen gehaald en mijn liefde voor film blijkt ook bijna net zo groot te zijn als voor fotografie. Nu lijkt het mij heel vet om de band tussen paard en eigenaar vast te leggen doormiddel van film denk bijv. aan vrijheidsdressuur of gewoon rijden en dat dan zo mooi mogelijk filmen, daarbij maakt ik ook nog een paar mooie foto's bij. Het is nu mooi als het in een buitenbak gefilmd kan worden kwa licht komt dat namelijk mooi uit.
De video duurt van ong 2;30 tot 3:30 minuten en krijg je er ook eentje van 1 minuut voor op insta.


Het liefst wel in de buurt van Ede. Als ik kijk naar het weer is kwa datum de 19de en de 20ste mooi

Lijkt het jou ook heel gaaf om de band tusssen jou en je paard op film te hebben stuur dan een PB en wie weet sta jij wel voor mijn camera en maken we een super mooi filmpje

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 22:11

ik ben inmiddels voorzien van 2 modelen