Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 79 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

 
Profiel   

Jammer inderdaad dat mijn stalling niet in de buurt zit. Nature horse paradise is daar echt heel geschikt voor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 09:10 



 
Profiel   

@yorien en @Sure_lee, idd jammer. Dat is wel een nadeel van in het westen van het land wonen helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-21 12:31 



 
Profiel   

Aanstaande zondag is er mooi weer voorspeld, en het toeval wil dat ik dan in de omgeving van Doetinchem ben. Nu lijkt het mij leuk om die dag een mooi model op de foto te zetten voor mijn portfolio. Hond/paard of beide!
Ik zou het erg fijn vinden als er met het paard mogelijkheden zijn om actiefoto's te maken aan een longeerlijn (het liefst met fotohalster), een mooie locatie is dan al helemaal top! Verder zijn rijfoto's of foto's in de richting van fine art ook dingen die ik nog graag wil oefenen :D

Je mag zelf de foto's uitkiezen, de eerste 3 zijn gratis en daarna is het een kleine bijdrage per foto. Uiteraard krijg je de foto's die ik uitzoek voor mijn portfolio er gratis bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 15:22 



 
Profiel   

Voor morgenmiddag (vrijdag), zaterdag of zondag ben ik op zoek naar paarden en honden (eventueel met baasje) die model willen staan voor mijn portfolio. Als bedankje mag je drie foto’s uitzoeken die je ontvangt op webformaat met logo. Eventueel meer foto’s nabestellen is natuurlijk mogelijk.
Zelf kom ik uit Cothen, provincie Utrecht, en ivm slecht begaanbare wegen op sommige plekken wil ik niet te ver reizen (tot max 20 km). Een kleine bijdrage in de reiskosten zou fijn zijn.
Mijn portfolio is te bekijken via onderstaande link:
https://www.instagram.com/juliadelangen ... fie/?hl=nl

Stuur gerust een pb wanneer je interesse hebt! Bij meerdere aanmeldingen kies ik de modellen die mijn portfolio het beste kunnen aanvullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 15:50 



 
Profiel   

horserider22 schreef
Voor morgenmiddag (vrijdag), zaterdag of zondag ben ik op zoek naar paarden en honden (eventueel met baasje) die model willen staan voor mijn portfolio. Als bedankje mag je drie foto’s uitzoeken die je ontvangt op webformaat met logo. Eventueel meer foto’s nabestellen is natuurlijk mogelijk.
Zelf kom ik uit Cothen, provincie Utrecht, en ivm slecht begaanbare wegen op sommige plekken wil ik niet te ver reizen (tot max 20 km). Een kleine bijdrage in de reiskosten zou fijn zijn.
Mijn portfolio is te bekijken via onderstaande link:
https://www.instagram.com/juliadelangen ... fie/?hl=nl

Stuur gerust een pb wanneer je interesse hebt! Bij meerdere aanmeldingen kies ik de modellen die mijn portfolio het beste kunnen aanvullen.


Vergeten te melden, maar het zou met dit weer natuurlijk gaan om foto’s in de sneeuw :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 18:12 



 
Profiel   

horserider22 schreef
Voor morgenmiddag (vrijdag), zaterdag of zondag ben ik op zoek naar paarden en honden (eventueel met baasje) die model willen staan voor mijn portfolio. Als bedankje mag je drie foto’s uitzoeken die je ontvangt op webformaat met logo. Eventueel meer foto’s nabestellen is natuurlijk mogelijk.
Zelf kom ik uit Cothen, provincie Utrecht, en ivm slecht begaanbare wegen op sommige plekken wil ik niet te ver reizen (tot max 20 km). Een kleine bijdrage in de reiskosten zou fijn zijn.
Mijn portfolio is te bekijken via onderstaande link:
https://www.instagram.com/juliadelangen ... fie/?hl=nl

Stuur gerust een pb wanneer je interesse hebt! Bij meerdere aanmeldingen kies ik de modellen die mijn portfolio het beste kunnen aanvullen.

Ik zou de zaterdag of zondag kunnen, hier wat foto's van mijn monsters vandaag(zodat je kan zien hoe "schoon" ze zijn per paard).

Liedewij
[ img ]

Femme
[ img ]

Misha en Demi
[ img ]

Izzy
[ img ]

Maestro
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 20:10 



 
Profiel   

Aangezien ik komende week vrij heb ben ik op zoek naar een aantal portfolio modellen! Dit kan zowel voor doordeweeks als in het weekend.

Ik ben opzoek naar de volgende modellen:
- Paard met een aparte kleur
- Paard met hele lange manen
- Paard met eigenaar die een mooie lange jurk bezit en deze tijdens de shoot wil dragen
- Paard dat vrijheidsdressuur beheerst, o.a. steigeren
- Honden met een aparte kleur/ras
- Honden die diverse kunstjes beheersen naast de standaard commando's

Qua locatie zat ik zelf te denken aan bijvoorbeeld de Soesterduinen (let op: hier is voor paarden een penning nodig) of de zandvlakte/heide in Leersum. Mocht je een andere mooie locatie weten sta ik daar natuurlijk voor open! Zelf kom ik uit Cothen (provincie Utrecht), dus reis het liefst niet al te ver hier vandaan. Heb je een toffe locatie in gedachten die wat verder hier vandaan is zou een kleine bijdrage aan de reiskosten gewaardeerd worden.

Als bedankje krijg je een eigen nabestelpagina waarop je drie foto's mag uitzoeken die je ontvangt op webformaat met logo. Natuurlijk is het mogelijk extra foto's na te bestellen. Mochten er meerdere modellen zijn met interesse maak ik een selectie welke modellen mijn portfolio het beste aanvullen. Heb je interesse om model te staan, stuur dan gerust een pb!

Mijn portfolio is te bekijken via onderstaande links:
https://www.instagram.com/juliadelangen ... fie/?hl=nl
&
https://www.juliadelangenfotografie.weebly.com

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 14:52 



 
Profiel   

Ik zou eventueel dinsdag of woensdag ochtenden kunnen? Een border collie (sable kleurig) en een scala aan kunstjes.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste foto is door Fosco fotografie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 15:53 



 
Profiel   

Omgeving Utrecht
Voor mijn portfolio ben ik opzoek naar een dressuurcombinatie. Ik ben opzoek naar iemand die al wat hoger in de dressuur rijdt.

De shoots vindt plaats bij jou in je rijbak of in de Soesterduinen. Ik ben donderdag t/m zondag vrij.
Als dank mag je 4 foto's op webformaat uitzoeken met klein logo. Meer foto's kunnen uiteraard bijbesteld worden.

Een gevorderde westerncombinatie is eventueel ook welkom :)

Mijn werk is te bekijken via:
https://www.instagram.com/maureen.fotografie/

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 17:57 



 
Profiel   

Is een hele nette B/L combinatie iets? Locatie nijkerk met nette 28 x 55 rijbak

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 21:32 



 
Profiel   

Portfolio modellen gezocht (Drenthe)
As zaterdag en zondag 16:00
Locatie keuze Elletshaar, Zeegse of bos Ees/Exloo
Enkel portret en eventueel losgooien

Paard moet aan een foto halster kunnen staan
Het is fijn als je paard relaxed is op een "vreemde" locatie.
En natuurlijk vraag ik dat je paard er schoon uit ziet.

Het enige ras waar ik niet naar opzoek ben zijn IJslanders, hier barst mijn portfolio al mee vol.

Portfolio te vinden op Social media @tendaicreations of www.tendaicreations.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 21:43 



 
Profiel   

Naaoommii schreef
Portfolio modellen gezocht (Drenthe)
As zaterdag en zondag 16:00
Locatie keuze Elletshaar, Zeegse of bos Ees/Exloo
Enkel portret en eventueel losgooien

Paard moet aan een foto halster kunnen staan
Het is fijn als je paard relaxed is op een "vreemde" locatie.
En natuurlijk vraag ik dat je paard er schoon uit ziet.

Het enige ras waar ik niet naar opzoek ben zijn IJslanders, hier barst mijn portfolio al mee vol.

Portfolio te vinden op Social media @tendaicreations of https://www.tendaicreations.nl


Hoi, wat leuk! Ik kan wel met mijn tinker, ik heb alleen geen trailer en ze staat in Emmen... Wel meteen aan/in het bos met hele mooie plekjes!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 07:11 



 
Profiel   

ricojoreen schreef
Naaoommii schreef
Portfolio modellen gezocht (Drenthe)
As zaterdag en zondag 16:00
Locatie keuze Elletshaar, Zeegse of bos Ees/Exloo
Enkel portret en eventueel losgooien

Paard moet aan een foto halster kunnen staan
Het is fijn als je paard relaxed is op een "vreemde" locatie.
En natuurlijk vraag ik dat je paard er schoon uit ziet.

Het enige ras waar ik niet naar opzoek ben zijn IJslanders, hier barst mijn portfolio al mee vol.

Portfolio te vinden op Social media @tendaicreations of https://www.tendaicreations.nl


Hoi, wat leuk! Ik kan wel met mijn tinker, ik heb alleen geen trailer en ze staat in Emmen... Wel meteen aan/in het bos met hele mooie plekjes!

[ [url=m/k2MIfg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/M4aVQL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Lkl3X3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk paard! Maar ik zoek echt specifiek op deze locaties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 08:28 



 
Profiel   

Helaas! Als je je bedenkt mag je me altijd een pb doen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 09:03 



 
Profiel   

Hoi!

Ik wil graag met rijfoto's oefenen voor mijn portfolio.
het liefst een paard of pony die goed is in dressuur en mooie gangen heeft.
Ik zou deze graag willen fotograferen bij manege Gaasterland (Je moet baklid zijn dus als het hier niet kan maar wel ergens hier in de buurt is het ook mogelijk.
Als bedankje krijg je 3 foto's die je zelf mag uitzoeken

Wat van mijn werk:
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 22:37 



 
Profiel   

Ik ben voor aankomende week op zoek naar een leuke pony/paard voor portret foto's, en indien mogelijk ook actiefoto's, op een leuke locatie in omgeving 's-Heerenberg. Verder is ook geen probleem, maar bij meer dan 15 km vraag ik een kleine reiskostenvergoeding. Dit voor mijn portfolio. Je mag, naast de door mij gekozen foto's voor mijn portfolio, zelf nog 3 foto's uitkiezen. Meer is bij te bestellen. Voorbeelden zijn te zien op mijn instagram. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 23:27 



 
Profiel   

Goedemiddag!


Mijn naam is Melanie en ben 23 jaartjes jong. Sinds een tijdje ben ik bezig met fotografie en wil mij nu graag focussen op paardenfotografie. Ik zoek daarom leuke combinaties die voor de lens willen poseren, waarvan ik de foto’s kan gebruiken op social media om mijn portfolio uit te breiden.

Het is geheel gratis! (Stuk of 20 bewerkte foto’s)

Voorwaarden;

- goed belichte binnenbak of buitenbak
- ik fotografeer in principe alleen overdag
- omgeving Kerkrade/Heeren of makkelijk bereikbaar met OV (max uurtje van Kerkrade)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 18:13 



 
Profiel   

Iemand uit de omgeving Arnhem die vrijdag zin heeft om iets uit te werken?
Meer weten lees even deze insta story: https://instagram.com/stories/lauraploe ... hn4gqpj58k

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-21 12:33 



 
Profiel   

Aankomend weekend ben ik vlakbij Westkapelle, naast het strand.

Ik wil heel graag een fotoshoot doen met een paard op het strand.
Voornamelijk actiefoto's maken, het liefst aan de longeerlijn maar onder het zadel is ook leuk (of bijde kan natuurlijk ook).
Ik zou Zaterdag of Zondagavond kunnen.

Als het je wat lijkt en je kunt graag een pb met een foto van je paard en wat info.
Als dank krijg je 5 gratis foto's met logo.

portfolio is te vinden op https://milavpphotography.mypixieset.com/portfolio/

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 11:42 



 
Profiel   

Iemand met een PRE, Lusitano, Haf (met lange manen) of Fries (met veel manen) eventueel met een speciaal kleurtje die model wil staan morgen rond 11.00 op de Soestduinen (penning verplicht)? Wil gewoon mijn nieuwe camera nog een keer testen. :D

Portret en eventueel rijfoto's als je wil. Je krijgt 5 foto's op klein formaat met logo en 1 groot zonder. Meer nabestellen mag altijd.

Of ik zoek knappe honden. :D Wolfstype honden (Husky bijv), Dalmatiërs, Schotse Collies, Shelties of Border Collies of kruisingen ervan. Honden moet goed luisteren en het liefst zonder tuig of halsband kunnen poseren.

[ img ]
(foto nog met oude camera)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 17:06 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Reactie verwijdert omdat deze niet voldoet aan de zoekvraag

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-21 20:48 



 
Profiel   

Om wat meer te oefenen met de fotografie en het bewerken ben ik op zoek naar modellen!
Omgeving Utrecht met mogelijkheid wat verder (auto)

Rijfoto's, portretfoto's het kan allemaal!
Voor het rijden heb ik zelf eventueel ook nog wat setjes in de aanbieding O:)

Ik ben vrij flexibel kwa tijden en dagen dus lijkt het je leuk om op de foto te gaan stuur dan vooral een pb! :D

Edit: Omdat het voor mij is om te oefenen vraag ik er geen geld voor natuurlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 16:39 



 
Profiel   

Portfolio modellen gezocht :)

EERST lezen dan pas aanmelden.

Ik ga opzoek naar specifieke modellen.

Eisen Algemeen
- Het model mag niet te mager zijn. Ik ga de foto's gebruiken in mijn portfolio en heb helaas hier eerder last mee gehad.
- Het model moet schoon vooraf de fotoshoot.

Eisen Locatie
- De locatie moet goed belicht zijn, eigenlijk dus altijd buiten.
- ik wil foto's maken op een plek waar een mooie omgeving is. dit kan natuur zijn maar ook een mooie accomedatie.
- op de locatie moeten meerdere plekken zijn waar we mooie foto's kunnen maken.
- De locatie moet binnen 3 kwartier met de auto zijn vanaf 6661 NJ Elst.
- Het kan dat jij met de auto/trailer naar een locatie komt, ik ken verschillende mooie plekken waar je kunt fotograferen.

Portetfoto's
-hierbij heb ik voorkeur als het dier aan een fotohalster kan staan. of een dunne lijn.
- Het dier moet goed luisteren en enig geduld hebben om stil te kunnen staan gedurende de fotoshoot.
- Je paard/pony reageert goed op kleine geluidjes en is makkelijk met oortjes naar voren etc.
- Ik zet graag de combinatie op de foto dus niet enkel uw paard/pony/hond maar ook jullie samen.

Wat voor modellen zoek ik :

- Andalusiers, met voorkeur schimmel die nog deels grijs zijn.
- Friese hengsten, ruinen en merries mogen ook mits ze gafe uitstraling hebben (dikke nek, mooie manen en veel beenactie.).

- Paarden met een speciale vachtkleur. Om specifiek te zijn :
- Valk kleur
- Palomino
- Appeloosa ( met voorkeur blanket, maar alle vind ik gaaf).
- Red/Blue roan

- Paarden die hoger in de sport lopen. Dressuur, springen en cross.
Al deze 3 takken wil ik graag nog op de foto zetten.
- Dressuur, ik zoek paarden met hele ruime gangen. Ik wil graag het wijken in de draf, de pirroute en uitgestrekte draf op de foto zetten. Daarnaast kunnen we ook andere oefeningen op de foto zetten maar deze staan bij mij bovenaan.
- Springen, Hiervan heb ik minder speciefieke wensen. Het is wel fijn als je een ruime bak hebt en in goede staat hindernissen. Dus nette balken en staanders. Daarnaast is een eis dat jullie samen minstens 1,20 kunnen springen. Het hoeft niet in een parcour voor de foto kan een enkele sprong ook.
- Crossen, Ik zou ook graag foto's maken van een combinatie die crosshindernissen neemt, hier hoeft geen hoogte omdat ik dit er altijd gaaf uit vind zien.
Belangrijk is wel dat jij een crossterein kent waar we ook echt heenkunnen.

Hiernaast zoek ik ook Puppy's, ik zoek echt die puppy look dus niet honden die jonger dan 1 jaar zijn maar er volwassen uit zien.

Aanmelden kan via privebericht of een reactie op Facebook.
Vermeld in je aanmelding waar je woont/paard staat en of je een trailer hebt of niet. Voeg ook een foto van het dier toe, bij paarden een portet en onder het zadel.

Als dank zul je achteraf ook gratis foto's ontvangen, dit verschilt tussen 5 en 10 foto's.
Het enige wat je betaalt zijn mijn reiskosten. Deze worden gerekent vanaf 6661 NJ, €0,20 per km.

Mijn Algemene voorwaarden zijn geldig tijdens deze reportage's.
https://milavpphotography.mypixieset.com/new-page/

Facebook : Milavp Photography, meest recente bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 23:14 



 
Profiel   

Hallo allemaal!

Voor mijn afstudeerproject ben ik op zoek naar paardenmeisjes (van alle leeftijden) die ik op de foto mag zetten. Ik studeer fotografie aan de kunstacademie in Utrecht. Mijn portfolio is te bekijken op www.florinehelmus.com of op instagram @florinehelmus. Stuur mij vooral een berichtje voor meer informatie.

Wie weet tot snel! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 14:25 



 
Profiel   

Voor aankomend weekend ben ik op zoek naar een portfoliomodel, paard of hond (met eigenaar erbij is natuurlijk mogelijk!). Eventueel meerdere dieren op één locatie mag ook. Er kunnen zowel portret als actiefoto’s worden gemaakt. Zelf kom ik uit Cothen, provincie Utrecht, dus ik kan in de buurt hiervan op locatie komen. Wel graag een locatie die geschikt is om foto’s te maken, dus bijvoorbeeld geen storende elementen op de achtergrond. Een natuurgebied hier in de buurt is ook een mogelijkheid, zoals de Soesterduinen of de zandvlakte in Leersum. Mocht iemand bijvoorbeeld een bloemenveld weten zou ik dat erg gaaf vinden! Wanneer ik wat verder moet reizen wordt een bijdrage in de reiskosten gewaardeerd.

Als bedankje mag je drie foto’s uitzoeken die je ontvangt op webformaat met logo (Bij meerdere dieren, 3 foto’s per dier). Extra foto’s nabestellen is mogelijk. Mijn portfolio is te bekijken via onderstaande links. Stuur me gerust een berichtje bij interesse!

https://juliadelangenfotografie.weebly.com/
https://www.instagram.com/juliadelangen ... fie/?hl=nl
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-21 17:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 79 van de 84 [ 2078 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen